Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG nyt niitä lomakuvien "diaesityksiä" tehdään jo silloinkin kun ollaan kylässä toisen luona!!

Vierailija
30.12.2010 |

Inhoan yli kaiken sitä, että kyläpaikassa joutuu koneelta katsomaan jotain helv lomakuvia tai mitä ikinä tylsiä perheotoksia, enkä ikinä pakota vieraitani samaan eikä kyllä kukaan koskaan ole pyytänyt kuvia näytille, vaikka olemme olleet milloin missäkin reissussa.. No tämä ihana nykyaika mahdollistaakin näköjään sen, että silloinkin kun itse pyytää ihmisiä kylään, niin he voivat napata läppärin ja sieltä kaivavat jonkun nettialbumin ja näyttävät omia lomakuviaan piinaavan kauan meillä kyläillessään!! Siis uskomatonta!! Eikä puhettakaan, että nämä vieraat olisivat kysyneet että löytyisiköhän siitä meidän omalta läppäriltämme kenties meistäkin jotain kuvia ;D Omia lomakuvia piti vaan päästä esittelemään, ei jessus. Kyläpaikassa katson kyllä kohteliaasti isäntäväen kuvat, jos ovat "ohjelmanumerona", vaikka kuinka sitä inhoankin, mutta tämä on jo uskomattoman itsekeskeistä että kyläpaikkaankin tullaan retostelemaan omilla koomauttavan tylsillä kuvilla...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaako se juurensa kateudesta? Vai osaatteko itse selittää mistä se johtuu?

Ollaan itse käyty niin monessa paikassa, turistirysissä sekä eksoottisemmissa, ettei yksinkertaisesti jaksa enää katsoa sadatta kertaa jotain Kanarian kuvia. Meillä on ne samat kuvat itselläkin sillä erolla, että kuvissa on meidän perheen jäseniä.

Joskus olen pyytänyt saada nähdä kuvia jos joku tuttu on käynyt paikassa, jonne ollaan lähdössä ja jossa ei ole itse ennen käyty. Samoin joskus on vastaavasta syystä katseltu meidän kuvia, jos joku on halunnut nähdä.

Vierailija
22/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan uutta täälläinen ihme angsti joidenkin kuvia kohtaan 8/ Juontaako se juurensa kateudesta? Vai osaatteko itse selittää mistä se johtuu?

En vain ole kovin kiinnostunut matkustamisesta tai valokuvaamisesta. Arkisessa jutustelussa voi hyvin kertoa lomamatkasta, viikkosiivouksesta tai vaikka maanantaisesta makaronilaatikosta. Mistä vain aiheesta voi saada kivan keskustelun aikaan. Jaksaisitko itse katsoa sadan kuvan esityksen aiheesta: "tossa vesi jo poreileekin kattilassa, tässä teen munamaitoa, uuni olikin jo sopivasti lämpimänä ja tässä sitä katsellaan ulos lintulaudalle samalla kun laatikko muhiin uunissa"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ihan kaikkea räpsittyä, vaikka sitten kuinka olisi järjestelmäkamera ja hyvä otos. Jos tapaan kaverin ja mulla on visiittiin aikaa 3-4h, sitten koti kutsuu, niin max 30min yhtäjaksoista kuvien katselua. Ei esim 2h...

Vierailija
24/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaa Kuubasta, olisin katsonut kyllä vielä enemmänkin jos olisi ollut.

Näyttäjä itse pahoitteli kovasti ettei ollut vielä lajitellut jne. Minulla oli mukavaa:)

Vierailija
25/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän ystävät onneksi tuollaiseen ole vielä sortuneet. Vain yhdet ystävät ovat tulleet valokuva-albumin kanssa ja heilläkin syynä se, että halusivat näyttää kuvia adoptiolapsensa lähtömaasta (eikä niitä kuvia niin paljon ollut, että olisin ehtinyt pitkästymään). Tapasimme siis tämän adoptiolapsen ensimmäistä kertaa ja hän halusi kovasti esitellä näitä kuvia itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä