Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko te odottaneet että mies kosii vai pitikö miehelle vihjailla?

Vierailija
29.12.2010 |

Mä haluaisin mennä naimisiin miehen kanssa nyt kun olemme ihan rakastuneita eikä sitten vuosien päästä vasta. Haluan että mies on mun aviomies ja minä hänen aviovaimo:) Kannattaisko mun kertoa miehelle suoraan? Mutta sitten se olisi melkein sama kuin että minä kosisin häntä, höh.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se menee myös niin, että kun jotkut naiset ovat sitä mieltä, että on miehen homma kosia, niin häiden jälkeen on mies sitä mieltä, että on naisen homma tehdä kotityöt :) ja sitten niin myös tapahtuu....

tasa-asrvoa, nääs!

Vierailija
22/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sen verran ollaan vihjailtu toisillemme että mies tietää että minä haluan jossain vaiheessa naimisiin ja minä tiedän että miehelle se sopii myös, jos minä kerran haluan. Mutta ajankohta on ihan auki...jossain tulevaisuudessa, joskus... Mä haluaisin jo nyt:) Musta tuntuu myös että mies on sen verran vanhanaikainen että jos minä kosisin niin se ottais hänen miehisyyden päälle.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme heti keskustelun siitä, mitä se tarkoittaa. Mulle on aina ollut päivänselvää, että yhteenmuutto tarkoittaa yhteisen loppuelämän suunnittelua ja perheen perustamista, mikä taas mulle ilman muuta tarkoittaa avioliittoa. Mies oli hyvin samoilla linjoilla. ELi kun päätös yhteenmuutosta oli tehty, oli selvää, että tulemme menemään naimisiin.

Mies sitten hyvin nopeasti kosi minua sormuksen kanssa. Ja vaikka olen hyvin itsenäinen ja tasa-arvoinen nainen, musta on ihanaa, että mies kosii, koska se on vanha tapa ja perinne.

Ja mies osallistuu meillä kaikkiin kotitöihin kosinnasta huolimatta!

se menee myös niin, että kun jotkut naiset ovat sitä mieltä, että on miehen homma kosia, niin häiden jälkeen on mies sitä mieltä, että on naisen homma tehdä kotityöt :) ja sitten niin myös tapahtuu.... tasa-asrvoa, nääs!

Vierailija
24/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miehiä pitää välillä vähän tökkiä. Useimmiten ne ei tajua ;) Itse jouduin ehdottamaan, että jokos kosisit?

Vierailija
25/25 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis niin vanhanaikainen, että en itse olisi kosinut.. Jotenkin vain haluan, että se aloite naimisiinmenoon tulee mieheltä.

Mun mies siis kävi polvillaan, pyysi isältäni kättäni, osti sormukset, jne.. Siis niin perinteisesti kuin voi. Ja minusta se oli ihanaa :) (eritoten, kun en tiennyt moista olevan tulossa)

Tsemppiä ap:lle, toivottavasti se mies on jo suunnitellutkin asiaa! Odota sitä kosintaa, se on niiiiiiin ihana sitten kun se tapahtuu :)