Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-vuotisjuhlien buffet-pöydän tarjottavat, miltä kuulostaa?

Vierailija
29.12.2010 |

Juhlissa vaan kavereita, ei lapsia eikä vanhuksia.

Couscous-salaatti

Falafel-pyörykät

Lammaspyörykät/vartaat

Hummus

Viininlehtikääryleet

Fetapinaattipiiraat

Oliiveja

Caesar-salaatti

Ilmakuivattua kinkkua ja melonia

(+ jotain leipää)

Juomaksi kuoharia/sampanjaa

Jälkkäriksi joku ihana kakku, esim. mustaherukka-suklaakakku

Kaikki itse tehtyä, paitsi kakun saatan hakea Kakkugalleriasta..

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jätä kinkut ja caesarsalaatti pois ja pysy tuolla kreikkalinjalla.

Tulisin juoksujalkaa! Mitä tuohon Kreikka-linjaan tulee, niin onhan tuo kai kaikki ainakin jostain Välimeren suunnasta, joten eiköhän se samaan pöytään sovi. Eri asia, jos alkaisi laittaa sekaan sushia...

Vierailija
2/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kai nuo muut nyt aika hyvin matsaa yhteen paitsi caesar-salaatti ja ilmakuivattu kinkku + meloni ei niin hyvin "kuulu joukkoon". Mutta kun ne on niin hyviä. Ajattelin itsekkäästi kerran elämässäni tehdä tarjottavat "oman mieleni mukaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi parhaalla mahdollisella tavalla "teemaan", mutta ei sitä välttämättä ruokailijat huomaa kun hyvältä maistuu :) Mukavia juhlia!!!

Vierailija
4/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea syntymäpäivän johdosta ! :)

Vierailija
6/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarjoaisin tilalla fetasalaattia ja täytettyjä paprikoita. Näin linja säilyis...

Mutta namilta kuulostaa joka tapauksessa.

Vierailija
7/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vallan mainiosti kaikkien välimeren vihannesruokien kanssa.

Nostan hattua sinulle jos teet kaiken tuon itse! Minä en kyllä osaisi esim viininlehtikääryleitä!

Vierailija
8/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ison työn saat tehdä eikä tule halvaksikaan. Riippuu tietysti juhlijoiden määrästä, mutta ruuan määrästä voisi olettaa ainakin 20. Vai?

Vierailija
9/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo kaikki olla! Ei kaikki välttämättä ota kaikkea kuitenkaan, eivätkä varsinkaan ajattele onko oikeassa linjassa muiden tarjottavien kanssa. Kuulosti ainakin tarjoilulta minun makuun. Nam. Onnittelut synttärisankarille! :)

Vierailija
10/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajatellut, että suurin osa on aika lailla kasvisruokia :-o Caesar-salaatin kanssa kyllä tykkään tarjota kanaa.

Viinilehtikääryleitä olen tehnyt joskus Kodin Kuvalehdestä nappaamallani ohjeella. Ihan hyviä tuli!

Kiitos vielä vinkeistä ja muutosehdotuksista!

ap

Vierailija
11/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa ruuissa. Kivaa iltaa ja onnea!!

Vierailija
12/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle juu totta kai Prosciuttoa! On se ny aika läheltä Välimerta kuitenkin.. =0) Ihanaa, missä nää kemut on? Onnea päivänsankarille!

Vierailija
13/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin tulee halvemmaksi kun tekee itse, verrattuna ravintolaan..

Vierailija
14/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kreikkalainen karvakäsi....

Vierailija
15/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalinen ravvintola Oulusa

Vierailija
16/41 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/41 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muhun ei uppois.

Inhoan tota kinkku/meloni yhdistelmää, viininlehtikääryleet, juu ei, feta-pinaattipiirakka niin last season, mutta makunsa kullakin, ja oikeen mukavaa syntymäpäivää. Onneksi en ole vieraasi, nälkäseksi jäisin :/

Tuttavallani oli 40.llä erillaisia kastikkeita pastalle ja vihersalaattia. Jotenkin tosi kiva, että oli lämmintä syötävää...

Vierailija
18/41 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mäkin jättäisin noi kaikkein sovinnaisimmat ja Lähi-itään kuulumattomat Caesarit ja kinkkumelonit pois. Tuossa on ilmankin niitä runsaasti kaikkea. Leivän kanssa voisi ehkä olla hummuksen lisäksi joku muu tahna - esim tapenade tai broilerinmaksasta tehty? Mutta ilmankin noita buffettisi on hieno. Onneksi olkoon synttärin johdosta!

Vierailija
19/41 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvältä kuulostaa!

Itse tekisin hummuksen lisäksi vielä tsatsikia. Se sopii kastikkeeksi niin hyvin melkein kaikelle tossa listalla. Ja leiväksi menis aika hyvin focaccia. Sitä on helppo tehdä isoja pellillisiä kerralla.

Melonit ja kinkut jättäisin ehkä minäkin pois koska valikoimaa on muutenkin jo aika paljon.

Hauskoja juhlia!!

Vierailija
20/41 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Sikke Sumarilla on ihana, helppotekoinen rosmariinileipä, joka saattaisi myös sopia tuohon kokonaisuuteen. Reseptiä ei ole antaa, mutta eiköhän googlesta löydy. Olen vain syönyt sitä, en itse tehnyt. Resepti on ilmeisesti julkaistu jossakin Sumarin keittokirjassakin.

En malta olla mainostamatta sitten seuraavia juhlia varten baba ghanoushia, joka tehdään samalla lailla ja samoista aineista kuin hummus, mutta kikherneiden tilalla käytetään paahdettua munakoisoa.

24 (joka innostui juhlista :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi