Kaupassa nähtyä: mamma oli ängennyt itsensä taaperon seuraksi autokärryyn!
Nyt on tämäkin sitten nähty. Hieman ahdasta näytti äipällä kyllä olevan, niska kenossa ja puolet ahterista kärryn ulkopuolella. Isä työnteli kärryä tyytyväisenä ja keräili perheen ruokaostoksia.
Mutta minkäs teet kun naperoa EI VAAN VOI laittaa sinne kärryyn yksin - saati odottaa, että hän kasvaa vähän ja pärjää siellä ihan oikeasti.
Kommentit (30)
voisin hyvinkin tehdä noin muuta perhettä hauskuttaakseni. En todellakaan ole curling, mutta en myöskään tosikko. Tuskin kyse nyt siitä oli, ettei lapsi yksin olisi pärjännyt.
oikeen curling mamma!!
joskus ajatella ettei toisten omaisuutta särjetä tunkemalla itteesä joka paikkaan!!
voisin hyvinkin tehdä noin muuta perhettä hauskuttaakseni. En todellakaan ole curling, mutta en myöskään tosikko. Tuskin kyse nyt siitä oli, ettei lapsi yksin olisi pärjännyt.
oikeen curling mamma!!
joskus ajatella ettei toisten omaisuutta särjetä tunkemalla itteesä joka paikkaan!!
ittelles!
toivottavasti jäät kiinni seuraavaksi,ku änget itteesi lapsille tarkotettuihin paikkoihin!!
pikkuisen peikon. Lapsonen oli onnistunut jotenkin hankaamaan itsensä sähköiseksi, ja pitkä tukka sojotti pystyssä sitä auton kattoa kohti. Toivottavasti äitinsä tajusi miksi mä purskahdin nauruun ;D
Niin lapsella nousee tukka pystyyn melkeen muoviin katsomisesta :D moni sille aina naureskelee.
Oli muuten taatusti kaikista ihan ratkiriemukasta... etenkin siitä taaperosta. ;)
ostoskärryssä ja mies työnsi. Oli niin hirvee kankkunen, etten jaksanu kävellä.
hassua pitää välillä olla, on muakin mies työnnellyt rautakaupassa lavakärryllä. olin viimesilläni raskaana ja voimat loppuivat aina vähän väliä. huvitti itseä ja ohikulkeneita.
Oli muuten taatusti kaikista ihan ratkiriemukasta... etenkin siitä taaperosta. ;)
aivan pirskatin hauskaa, niin kuin nyt kauppareissuilla kuuluukin olla. Eihän lapsen elämässä voi olla tylsiä ja tavallisia hetkiä. Muutenhan jää elämyksiä puuttumaan...
Uskoisko.. tosin mä olen kerran nähnyt äitinsä työntävän varmaan 15-16v poikaa ostoskärryissä. Tai ainakin poika oli jotain 170 cm pitkä, siellä se kärryissä virnuillen retkotti jalat ulkopuolella, ja äitinsä siirteli kärryjä rekiltä toiselle.
että se poika on voinut olla vaikka kehitysvammainen....
Uskoisko.. tosin mä olen kerran nähnyt äitinsä työntävän varmaan 15-16v poikaa ostoskärryissä. Tai ainakin poika oli jotain 170 cm pitkä, siellä se kärryissä virnuillen retkotti jalat ulkopuolella, ja äitinsä siirteli kärryjä rekiltä toiselle.
että se poika on voinut olla vaikka kehitysvammainen....
ruokakärryt ole vammaisiakaan varten. Et oo tosissas?
Tuskin se mamma edes olis jaksanut niin isoa poikaa nostaa sinne ;D
Ja olisinhan mä nyt nähnyt, jos se poika olisi vammainen ollut.
Ihan normaali teini, ja tosiaan virnuili mulle, kun katsoin pahasti. En mäkään nyt usko, että koko kauppa mentiin samalla tyylillä läpi, mahtoi olla vaan poika saanut muka hyvän idean, eikä äitinsä puuttunut asiaan, tai ehkä puuttui sitten myöhemmin..
se kärry rikki? Sitä ei aloiuksessa mainittu.