Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi teitä köyhiä! Meillä on molemmat, sekä uusin xbox kinectillä että wii

Vierailija
29.12.2010 |

Harmittaako?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sosiaalisuushan peleissä on kaikkein parasta, joten emme aio hankkiakaan enempää pelejä. Sitäpaitsi lihakset on ihan kipeenä "beachin" peluusta :)

Vierailija
22/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väität noin. Sinänsä mulle aivan sama onko jollain konsoli vai ei, mutta ne saavat totisesti hien nousemaan pintaan. Ja sinne saa ihan omant harjoitusohjelmansakin kun hankkii tietyn ohjelman.

Meilläkin liikkumiset on sitten ihan erikseen harrastusten yms. parissa. Salilla, joukkuepeleissä, lenkkeilessä tms. Sitten voi taas hyvällä syyllä istua perseellään lauatpelien parissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sen harjoitusohjelman tosissaan ottaa. Ja niitä ohjelmiahan voi ostaa vielä lisääkin, esim. sykemittarilla varustettuja.

Vierailija
24/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä tää on suunnattu?

Moi Lotta, joo, tota lasta tulee harmittamaan.

LOTALLE! Voisiko olla?

Vierailija
25/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai monellakaan niiden hankkiminen jää hinnasta kiinni? Lähinnä kai fiksut vanhemmat miettii, miten paljon pelejä kannattaa lapsilla olla. Ei ole järkeä, että vaan pelataan ja pelataan.

Vierailija
26/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ne kaikki kolme ja lapsilla jokaisella käsikonsolit. Tietysti jokaisella perheenjäsenellä on omat telkkarit ja tietokoneet. Miniläppäreitä löytyy matkakäyttöön ym.

Aika köyhää teillä :)

Vierailija
27/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat, mutta en jaksa käyttää niitä.

Vierailija
28/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun väität noin. Sinänsä mulle aivan sama onko jollain konsoli vai ei, mutta ne saavat totisesti hien nousemaan pintaan. Ja sinne saa ihan omant harjoitusohjelmansakin kun hankkii tietyn ohjelman.

Meilläkin liikkumiset on sitten ihan erikseen harrastusten yms. parissa. Salilla, joukkuepeleissä, lenkkeilessä tms. Sitten voi taas hyvällä syyllä istua perseellään lauatpelien parissa..

Ja ehkä sitten kun minusta tulee rikas niin ostan sen Wiin =) Mutta kun en ole aikaisemminkaan nuista konsoleista innostunut niin pelkään että rahat menee hukkaan. Ja luulen että koira on joka tapauksessa lenkkeilytettävä ihan ulkona vaikka oliski wii joka huolehtii minun liikunnasta. Ja onko se väärin jos pidän lautapeleistä?!

Vierailija
29/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenattua tasapuolisesti, toisin kuin koiraa ulkoiluttamalla.

Vierailija
30/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 600 €. Ihan hirmu varakkaita olette.

Vierailija
31/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee AV:n mammoille parempi mieli. Sitten ei varmaan enää tarvi käydä juoksulenkeillä eikä saleilla (niissähän ei tule lihaksia tasapuolisesti).

Te olette NAURETTAVIA!

Vierailija
32/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se lihaksista jotenkin erinomaisemmat, että niitä on treenattu salilla, eikä kotona?

Vierailija
33/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on niin paska ettei sitä lasketa.

ap

Meillä on ne kaikki kolme ja lapsilla jokaisella käsikonsolit. Tietysti jokaisella perheenjäsenellä on omat telkkarit ja tietokoneet. Miniläppäreitä löytyy matkakäyttöön ym. Aika köyhää teillä :)

Vierailija
35/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuon 600e/kk, joten on ne kalliita - todella on.

Melkein 600 €. Ihan hirmu varakkaita olette.

Vierailija
36/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö se lihaksista jotenkin erinomaisemmat, että niitä on treenattu salilla, eikä kotona?

Ihan vain se että av-mamma ei voi olla kunnon mamma jos ei ole Wiitä. Sama kai se on millä kukanenki lihaksensa hankkii. Ainakin minulle. Jos tahdon lenkittää koiraa, juosta ja käydä saleillakin niin ei kai se minusta sen huonompaa tee. Ja kun minä tykkään myös ulkoilla ja pelata niitä lautapelejä.

Ja se on naurettavaa että tämmönen haloo saadaan yhdestä konsolipelistä.

Mie lähen nyt saunaan.

Vierailija
37/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet juuri väittänyt, että konsolit ovat pepusta ja niillä ei mitään liikuntaa voi harrastaa. Jos sinulle on niin aivan sama, miksi kirjoittelet tänne tuollaisia, varsinkin kun et ole tainnut konsolia nähdä muuta kuin lehtimainoksessa.

Ihan vain se että av-mamma ei voi olla kunnon mamma jos ei ole Wiitä. Sama kai se on millä kukanenki lihaksensa hankkii. Ainakin minulle. Jos tahdon lenkittää koiraa, juosta ja käydä saleillakin niin ei kai se minusta sen huonompaa tee. Ja kun minä tykkään myös ulkoilla ja pelata niitä lautapelejä. Ja se on naurettavaa että tämmönen haloo saadaan yhdestä konsolipelistä. Mie lähen nyt saunaan.

Vierailija
38/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maarittyisi joidenkin pelikonsolien maaralla. Tietysti lammittaahan se sydanta ja kohottaa itsetuntoa jos naapurit kadehtivat. Se kai tuossa aloituksessa oli tarkoituksena.

t.usalainen

Vierailija
39/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme normaalituloisia eikä ole tullut mieleen haukkua ihmisiä köyhiksi, jos heillä ei ole vastaavia laitteita.

Wiitä en ole koskaan edes kokeillut, mutta tuo Xbox on ihan hauska. Käyn jumpassa erikseen, mutta ajattelin kokeilla Xboxin liikuntajuttuja, kun en ehkä pääse niin hyvin jumppaan synnytyksen jälkeen pariin kuukauteen.

Vierailija
40/59 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa asua jossain rupulähiössä, jos kerran pelikonsolit ovat hänen mielestään kadehtimisen aihe.. Todellisuudesta varakkuudesta XBoxin, PS3:n ja Wiin omistaminen ei vielä kerro yhtään mitään, siitä kertovat vähän muut asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan