Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on tullut tyhmä. En enää opi mitään

Vierailija
30.08.2022 |

En muista mitä luen. Mikä minua vaivaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus? Alkava muistisairaus? Kannattaa tutkituttaa lääkärillä.

Vierailija
2/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multitaskaaja, joka ei onnistu multitaskaamaan. Viihdeelektroniikka vie huomiokykyäsi?

Vierailija
4/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle parikymppinen. En oikein edes muista mitä olen tehnyt. En esimerkiksi muista mitä tammikuussa olen tehnyt. Siis tiedän, että olen opiskellut ja käynyt töissä, mutta en muista sitä. Minulla ei ole muistikuvia noista. Nyt kesätöistäkin minulla on pari muistoa ja muuta en muista. Tiedän, että kyllä kävin siellä. Vapaa-ajasta en muista juuri mitään. Kai olen treenannut, käynyt kaupassa ja muita normaaleja asioita.

Ja tiedän, että kuitenkin joku jotain heittää niin en käytä mitään päihteitä, en edes alkoholia.

Ap

Vierailija
5/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa vikaa. Töissä tuntuu, etteivät uudet asiat pysy päässä enää millään. Erilaisia ohjeita tulee joka käänteessä ja käytännöt muuttuvat tiuhaan. Tietokoneohjelmat ja sovellukset päivittyvät myös ihan jatkuvasti. Tympii. Tunnen olevani seniili. Ikää 52 vuotta. Joo, ja vaihdevuodet ovat alkaneet.

Vierailija
6/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi. Olet täsyoppinut. Kaikki hyvin.

Vierailija
7/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessa oppimiskäyrä notkahtaa. Normaali kehitys.

Vierailija
8/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot yöunet vaikuttavat itselläni. Olen melko pöljäke valvottuani pari yötä putkeen. Unohtelen jopa ihan tavallisia sanoja ja käytän sitten kiertoilmauksia. Ihmisten nimet unohtuvat, vaikka kasvot muistan.

Vähän se itseäkin huvittaa, kun välillä pitää kysyä puhekaverilta, että mikä se esine on jota käytetään, kun tehdään jotain ja sitten kuvailen tuon esineen ominaisuuksia. Todella tuntee itsensä aivokääpiöksi.

Muistitesti on tehty eikä se osoittanut mitään dementiaan viittaavaa.

Vierailija
9/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kosahti burn-outin seurauksena muistikin. Ei enää tunnu palautuvan.

Vierailija
10/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, henkinen ja fyysinen ylikuormitus, unen puute. Jos ei niin tutkimuksiin.

Vierailija
11/11 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemus ja riittävä lepo. Jos ei niiden asioiden korjaamisella parannu, niin kilpirauhastutkimukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän