Haluaako joku kysyä parturi-kampaajalta jotain?
Kommentit (69)
ei johdu raskaudesta :D tai mummoilusta. Kyseessä 20 v poika.
Omat asiakkaani kehuvat apteekin priorin valmistetta! Kannattaa kokeilla. Kampaamoissa on myös hiustenlähtöön tuotteita. Ap
Toivottavasti minusta oli apua! Ap
Omat asiakkaani kehuvat apteekin priorin valmistetta! Kannattaa kokeilla. Kampaamoissa on myös hiustenlähtöön tuotteita. Ap
Apteekin henkilökunta osaa auttaa, en ole valitettavasti asiantuntija heidän tuotteissaan. Ap
Minkälaiset hiukset ja työ(leikkaus/värjäys jne.) on unelma parturi-kampaajalle?
Vierailija - 29.12.10 10:00 (ID 11772052)
Jokaisella kampaajalla on varmaan erilainen unelma työ, minulla ehkä sellainen tosi suuri muutos. :) Ap
Täytynee vaan mennä selittämään ja toivoa, että kampaaja on yhtä ymmärtäväinen kuin sinä. :D
t. Se ensimmäinen säkkäräpää
Täytynee vaan mennä selittämään ja toivoa, että kampaaja on yhtä ymmärtäväinen kuin sinä. :D
t. Se ensimmäinen säkkäräpää
:D Onnea matkaan! Ap
Oon värjännyt hiukset tummanruskeasta vaaleampaan. Kampaajalla kävin ottamassa värinpoiston ja värin vielä siihen päälle ja tuloksena oli tietenkin oranssi. Sen jälkeen oon värjännyt n. 4 kertaa kaupan värillä ja yrittänyt saada oranssisuutta pois. En muista ihan heti sävyä, mutta se oli kai jonkinlainen tuhkanvaalea. Hyvin on vaalentuneet, mutta se oranssi sävy kuultaa silti alta. Minkälaista sävyä suosittelisit oranssisuuden poistoon?
Mulla on aika ohuet hiukset, nii onko kellään kokemuksia että kannattako leikata kerroksittain vai näyttääkö vielä ohuemmalta?