Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä parturi-kampaajalta jotain?

Vierailija
29.12.2010 |

?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kun vaivauduit vastailemaan.

t se ohuttukkainen joka kokeilee volyymirautaa ja kasvattaa (taas) puolipitkät hiukset

Vierailija
22/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen värinpoistoja siis aina juurikasvuun :)

t.kakkonen tai kolmonen, kumpikohan oliN?

Siis miksi ihmeessä värinpoiston??? Sehän on hirmu kuluttavaa hiuksillesi!! Värinpoistoa kannattaa käyttää vain silloin kun oikeasti poistat värjätystä hiuksesta väriä!

Siis tähän asti olet tehnyt aina värinpoiston tyveen ja sitten 10v koko päähän????

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://l.yimg.com/l/im_siggcBbyH5_DdjTdHSEdrww70A---y626/tv/us/img/site…

Tuossa on ilmeisesti useamman väristä raitaa, mitä värejä? Nyt tukka maantienvärinen.

Vierailija
24/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva kun vaivauduit vastailemaan.

t se ohuttukkainen joka kokeilee volyymirautaa ja kasvattaa (taas) puolipitkät hiukset

Kiva kun olin avuksi! Tosin se voluumirauta vaatii vähän opettelua! Älä hermostu siihen heti! Mutta riippuen kuinka useasti peset hiuksia niin tuuheus pysyy hyvin hiuksissa!

Kannattaa pitää omista jutuista kiinni, eikä aina orjallisesti mennä kampaajan ehdoilla! :)

Ap

Vierailija
25/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukseni ovat melkein puoliväliin selkää pitkät ja paksuhkot, kerrostetut.

Vierailija
26/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://l.yimg.com/l/im_siggcBbyH5_DdjTdHSEdrww70A---y626/tv/us/img/site…" alt="http://l.yimg.com/l/im_siggcBbyH5_DdjTdHSEdrww70A---y626/tv/us/img/site…">http://l.yimg.com/l/im_siggcBbyH5_DdjTdHSEdrww70A---y626/tv/us/img/site…;

Tuossa on ilmeisesti useamman väristä raitaa, mitä värejä? Nyt tukka maantienvärinen.

Tarkenna tuota sun nykyistä väriä, onko kokonaan omaa väriä sun hiukset??

AP

Vierailija
27/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pinnejä ja asettele ne söheröksi :D

Mutta siis pinneillä pystyt sen tekemään! Mielikuvitus vaan auki!

AP

Vierailija
28/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

värinpoistoainetta? (sisältää myös hapetetta, vaalentaa kyllä mutta 2 käsittelyäkin on liikaa kerralla tehtynä, siirry vaalennusaineeseen. 1V on oikein hyvä konsti pitää sävy hyvänä, mutta jos olet käsitellyt hiuksesi ylihuokoisiksi ei pinta enää kiillotu koska hius ei sido mitään itseensä. Käytä tuhti kuuri rakennepaikkaaja-ampulleja.

Te ohuthiuksiset jotka tuskailette kerrostusten kanssa, on aika selvää että kerrostus tekee hiuksista vielä hankalammat jos sitä on pituuksissa paljon, suosittelen volyymiä&tuuheutta antavaa sha.&hoit.ainetta ensiapuun ja jatkuvaan käyttöön (tietty:) ja tasapitkää polkkalinjaista mallia jossa painopisteitä voi siirrellä eteen/taakse/vaikka sivulle, mutta kerrostus pysyy latva-alueella.

Toinen kampaaja

Vierailija
30/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen pinnit vai suortuva kerralla pinneillä kiinni? Millaisia pinnejä suosittelet käytettäväksi? Ihan sellaista arki käyttöön tarkoitettua syheröä haen tässä. :)

Käytä pinnejä ja asettele ne söheröksi :D Mutta siis pinneillä pystyt sen tekemään! Mielikuvitus vaan auki! AP

Vierailija
31/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistuu hetkeksi!

Vierailija
32/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaalennetuilla kuivaksi käyneillä hiuksilla enää mitään muuta toivoa, kuin leikkaus?

Hiukseni eivät ole koskaan ollut näin huonossa kunnossa, lisäksi hiuksia lähtee päästä (näin ei yleensä ole).

Hiukset ovat kotona vaalennetut.

Vierailija
33/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa ja ohimoilta koneella ja päältä saksilla.

Ongelma on että miten se vaihtokohta saadaan siistiksi?

pitääkö koneella vetää niskasta ylös pyörteeseen asti ettei tule "steppiä". ja pidennetäänkö sitä koneen jättämää hiusten pituutta vähitellen?

Tarkoituksena on siis saada malli jossa takaa ja sivuilta on lyhyt ja päällä otsalle päin tulevaa pidempää tukkaa.

Mun pitää aina viilata leikkuu jälkeä parina iltana leikkauksen jälkeen kun oon eka päivän aina analydoinut mikä meni pieleen. Ja alottelija kun ei oo kovin ketterä niin saattaa ihan vallan keskenkin jäädä kun poika kyllästyy.

Vierailija
34/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset vaaleat hiukset ovat tummuneet. Nykyinen tumma väri ei mielestäni sovi minulle, tekee väsähtäneen näköiseksi. Vaaleampi on jotenkin vain eloisamman näköinen. Mielummin kylläkin raitoja, kuin tasavärinen.

Nykyinen väri on melkolailla tämän näköinen:

http://www.exposay.com/celebrity-photos/mischa-barton-2004-teen-choice-…

Vierailija
35/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen pinnit vai suortuva kerralla pinneillä kiinni? Millaisia pinnejä suosittelet käytettäväksi? Ihan sellaista arki käyttöön tarkoitettua syheröä haen tässä. :)

Käytä pinnejä ja asettele ne söheröksi :D Mutta siis pinneillä pystyt sen tekemään! Mielikuvitus vaan auki! AP

Samanlaisia pinnejä mitä kampaajatkin käyttävät, saa varmaan marketeistakin. Ehkä ensin vedät ponnarin ja sitten rupeat asettelemaan hiuksia pinneillä! AP

Vierailija
36/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaalennetuilla kuivaksi käyneillä hiuksilla enää mitään muuta toivoa, kuin leikkaus?

Hiukseni eivät ole koskaan ollut näin huonossa kunnossa, lisäksi hiuksia lähtee päästä (näin ei yleensä ole).

Älä heti leikkaa, osta laadukkaita korjaavia tuotteita hiuksiisi ja yritä pitää pitkä tauko ennen seuraavaa värjäystä! Lisäksi kun värjäät niin älä laita väriä aina koko päähän vaan pelkästään tyveen!

Ja muista käyttää paljon hoitoainetta, ja vaikka saunan lämmössä tehohoitoja! AP

Vierailija
37/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa ja ohimoilta koneella ja päältä saksilla.

Ongelma on että miten se vaihtokohta saadaan siistiksi?

pitääkö koneella vetää niskasta ylös pyörteeseen asti ettei tule "steppiä". ja pidennetäänkö sitä koneen jättämää hiusten pituutta vähitellen?

Tarkoituksena on siis saada malli jossa takaa ja sivuilta on lyhyt ja päällä otsalle päin tulevaa pidempää tukkaa.

Mun pitää aina viilata leikkuu jälkeä parina iltana leikkauksen jälkeen kun oon eka päivän aina analydoinut mikä meni pieleen. Ja alottelija kun ei oo kovin ketterä niin saattaa ihan vallan keskenkin jäädä kun poika kyllästyy.

Osta ohennus-sakset ja lipsuttele yhtymäkohtaa! Ap

Vierailija
38/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heti leikkaa, osta laadukkaita korjaavia tuotteita hiuksiisi ja yritä pitää pitkä tauko ennen seuraavaa värjäystä! Lisäksi kun värjäät niin älä laita väriä aina koko päähän vaan pelkästään tyveen!

Ja muista käyttää paljon hoitoainetta, ja vaikka saunan lämmössä tehohoitoja! AP

Noita olen kokeillut, ei apua. Taitaa tää talvikin vaikuttaa että kuivaa ihan kauheasti. Värjäyksestäkin on jo aikaa. Täytyy kai vielä katsella ja mennä sitten parturiin pelastamaan tukkansa.. =)

Vierailija
39/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kampaajalla käyntiä, koska tähään ikään mennessä vain yksi kampaaja ei ole ollut täyskatastrofi. (Kävisin yhä samalla naisella, mutta se muutti ulkomaille.) Olen kolme vuotta leikannut hiuksiani itse (ja kasvattanut edellistä kriisiä pois - toivoin leuankärkeen ulottuvaa tukkaa, lopputulos ei peittänyt edes korvia) ja kerään rohkeutta uuteen kampaamokäyntiin.

Perusongelma on se, että mulla on paksu, äärikuiva ja korkkiruuvikihara tukka. Kampaajat eivät ilmeisesti ole tottuneet leikkaamaan tiukkaa kiharaa vaan arvioivat järjestään esim. leikkauslinjat karkeasti väärin ja melkein joka kerta tukkani on 15-25 senttiä lyhyempi kuin pyysin. Myös kerrostaminen ja hoitotuotteiden suosittelu ovat tuottaneet ongelmia.

Miten osaisin valita kampaajan paremmin? Voiko kampaajalta kysyä suoraan, osaako hän käsitellä myös kiharaa hiusta? (Ja myöntääkö hän suosiolla, jos ei osaa?)

Vierailija
40/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään kampaajalla käyntiä, koska tähään ikään mennessä vain yksi kampaaja ei ole ollut täyskatastrofi. (Kävisin yhä samalla naisella, mutta se muutti ulkomaille.) Olen kolme vuotta leikannut hiuksiani itse (ja kasvattanut edellistä kriisiä pois - toivoin leuankärkeen ulottuvaa tukkaa, lopputulos ei peittänyt edes korvia) ja kerään rohkeutta uuteen kampaamokäyntiin.

Perusongelma on se, että mulla on paksu, äärikuiva ja korkkiruuvikihara tukka. Kampaajat eivät ilmeisesti ole tottuneet leikkaamaan tiukkaa kiharaa vaan arvioivat järjestään esim. leikkauslinjat karkeasti väärin ja melkein joka kerta tukkani on 15-25 senttiä lyhyempi kuin pyysin. Myös kerrostaminen ja hoitotuotteiden suosittelu ovat tuottaneet ongelmia.

Miten osaisin valita kampaajan paremmin? Voiko kampaajalta kysyä suoraan, osaako hän käsitellä myös kiharaa hiusta? (Ja myöntääkö hän suosiolla, jos ei osaa?)

Hei!

Sulla on siis luonnostaan niin mahdottoman kihara?? No ongelmahan on se että kampaaja kampaa suoraksi hiuksen ja leikkaa poikki. Päästäessään siitä irti kihara nostaakin hiuksen toivottua ylemmäs... Ilman muuta voit jo aikaa soittaessasi kysyä osaako kampaaja käsitellä sellaista hiusta kun sinulla on!!!! Mutta voihan olla että useimmat kampaajat eivät myönnä etteivät osaa käsitellä..... :(

Jos seuraavaksi kampaajalle mennessäsi sanoisit että lyhentää vain vähän? Näin ollen kampaajan ottaessa enemmän tulos voisikin olla hyvä??? Tosi kurjaa kyllä!

Toisaalta jos selittäisit asian niin kuin minulle äsken, kampaaja voisi ymmärtää yskän!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä