Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatiiko miehesi sinua puolustamaan

Vierailija
16.11.2010 |

häntä omille vanhemmillesi?

Vaatiiko tekemään valintaa, että kumpi on tärkeämpi, ja kumman puolta aina pidetään, oman lapsuudenperheen vai oman miehen?

Ärsyttääkö miestäsi ihan älyttömästi, jos sinun äitisi sanoo vauvan näyttävän omalta isältäsi?

NIINPÄ ARVON ÄMMÄT! Ihan oikeasti, miettikää joskus edes hetki tapaanne olla ja suhtautua miehen vanhempiin. Toivottavasti joskus saatte kaltaisenne puolison omalle lapsellenne. Niin hyvässä kuin pahassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan AIKUISIA ihmisiä ja kohdellaan sekä toisiamme että muita ihmisiä kohteliaasti ja kunnioittaen.

Vierailija
2/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista tilannetta, että kenenkään pitäis puollustella mitään kenellekkään. Aikuisia ihmisiä ollaan kaikki ja hyvin tullaan toimeen kaikkien kanssa. Jos jollakulla on jotain kismaa jonkun kanssa, niin hoitakoon asian itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hoida ihmissuhteita mieheni puolesta eikä hän oleta, että olen joku ihmeen ukkosenjohdatin. Kyllä miniän täytyy pystyä itse sanomaan anopille, jos jokin mättää. Jos tarvitaan miestä välittäjäksi niin miniällä itsellään ei ole kykyä kommunikoida.

Vierailija
4/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me molemmat pidämme appivanhemmistamme, joten pysyviä ongelmia ei sillä saralla ole ollut. Toisinaan kuitenkin jotain kismaa on ollut, ja silloin ollaan miehen kanssa samaa linjaa.

Esim. mies on toisinaan hyvin väsynyt siihen, että kyläilyreissuilla (niin mun vanhemmilla kuin omillaankin) saa aina katsoa jonkun tietokonetta. Homma on pirun työlästä, kun mies ei ole Windows-asiantuntija (meillä kotona Linux-käyttikset) ja koneet on välillä saatu todella sekaisin.

Mies ei itse aina jaksa muistuttaa ja vatvoa sitä, ettei jaksa olla ympärivuorokautinen atk-tukihenkilö. Toisinaan siis minä puutun myös siihen asiaan.

Tällaista yhteisrintamaa tarkoitan.

Kummankaan vanhempia ei nosteta yli oman parisuhteen. Eikä tarvitse valita kenen puolta pidetään; pidetään MEIDÄN puoltamme.

Vierailija
5/5 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en saa mitenkän kiinni noiden anoppiaan itkevien akkojen ajatusmaailmasta.

Miten joku voi olla lähtöjään niin vajakki, että ylipäätään ryhtyy kisailemaan miehen lapsuudenperheen ja varsinkin anopin kanssa miehestä? Ketä se nyt rakastaa ja kenen tarpeet priorisoi ja nökö nökö nökö...

KAsvakaa aikuisiksi ja ottakaa itsellenne aikuinen puoliso, niin ei ole ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän