Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku kysyä parturi-kampaajalta jotain?

Vierailija
29.12.2010 |

?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon värjännyt hiukset tummanruskeasta vaaleampaan. Kampaajalla kävin ottamassa värinpoiston ja värin vielä siihen päälle ja tuloksena oli tietenkin oranssi. Sen jälkeen oon värjännyt n. 4 kertaa kaupan värillä ja yrittänyt saada oranssisuutta pois. En muista ihan heti sävyä, mutta se oli kai jonkinlainen tuhkanvaalea. Hyvin on vaalentuneet, mutta se oranssi sävy kuultaa silti alta. Minkälaista sävyä suosittelisit oranssisuuden poistoon?

Tuhka on hyvä ja sen pitäisi tuoda apua ongelmaasi. Mutta jos tunnet ettei se auta niin yks mitä voisit kokeilla on ottaa kampaajalla tosi vaaleat raidat! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiruskeasta kupariin <a href="http://www.telvis.fi/katso/tvuutiset/_a117014/gradu+syntyi+jaamerella/" alt="http://www.telvis.fi/katso/tvuutiset/_a117014/gradu+syntyi+jaamerella/">http://www.telvis.fi/katso/tvuutiset/_a117014/gradu+syntyi+jaamerella/<…;

Miten?

Ei pitäisi olla kovin vaikeaa!!! Värinpoisto jolloin tulos on oranssi ja siihen päälle kupari kestoväri!! Ap

Vierailija
4/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondannut hiukseni jo pitkään maantienruskeista ihan platinaisiksi.

Teen aina värinpoistoja 4-5kpl ja sitten suoravärillä (goldwell 10v) päälle.

Nyt kuitenkin hiukseni ovat jotenkin tosi likaisen väriset, en saa tuolla vaahdolla enää semmosta hohtavaa fiilistä.

Mikään ei ole muuttunut, vesi on samaa, shampoo on samaa (olen myös tehnyt syväpuhdistuksen), hoitoaine on samaa.

Missä vika?

Vierailija
5/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks parturi-kampaajat on melkein aina niin kauniita?

:)

Vierailija
6/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks parturi-kampaajat on melkein aina niin kauniita? :)

minä kysyisin miten tumman värin saa pysymään hiuksissa? minulla vaalenee aina hiukset muutaman pesun jälkeen.

Vierailija
7/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blondannut hiukseni jo pitkään maantienruskeista ihan platinaisiksi.

Teen aina värinpoistoja 4-5kpl ja sitten suoravärillä (goldwell 10v) päälle.

Nyt kuitenkin hiukseni ovat jotenkin tosi likaisen väriset, en saa tuolla vaahdolla enää semmosta hohtavaa fiilistä.

Mikään ei ole muuttunut, vesi on samaa, shampoo on samaa (olen myös tehnyt syväpuhdistuksen), hoitoaine on samaa.

Missä vika?

Moi!

Siis tarkennappa vähän... Teet aina värinpoistoja??? Siis Etkö ole vielä saavuttanut haluamaasi väriä kun käytätä värinpoistoja???

AP

Vierailija
8/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos!

Ehkä me huolehdimme kauneudestamme paremmin? :) Muita kun yrittää kaunistaa päivittäin niin ei sovi itse olla ihan riihen seinästä revitty...

AP

Vierailija
9/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

permis isoilla rullilla kun pidän laineikkaista hiuksista? Tukea antamaan sillä tukkani on aika raskas....

Vierailija
10/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen sain paremmin kun olin yrittäjä... Nykyään käteen jää ehkä peruspalkasta 1690€+ kuukausittaiset lisät myynnistä+ ainepalkkiot ( siis saan itseleni tuotteita)

AP

Vierailija
11/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pigmentti shamppoota kampaajaltasi! Omaan värisi sopivaa, näin saat joka pesusi yhteydessä vähän pigmenttejä lisää! Lisäksi voisit pyytää kampaajaasi vaihtamaan väriä jolla värjää? Jos jokin toinen merkki olisi laadukkaampaa ja pysyisi paremmin!

AP

Vierailija
12/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiukset on tosi ohuet. Kampaajat leikkaa ne tosi usein kerroksittain mutta lopputulos ei ole hyvä. Leikatessa perustelevat että tuuhentaa mutta todellisuudessa ovat vielä ohuemmat.

Vierailija
13/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hiukset on tosi ohuet. Kampaajat leikkaa ne tosi usein kerroksittain mutta lopputulos ei ole hyvä. Leikatessa perustelevat että tuuhentaa mutta todellisuudessa ovat vielä ohuemmat.

Olen ottanut sitten kiharoitakin, että vähän tuuhentuisivat. Miksi aina halutaan nysiä kerroksittain? Onko sulla neuvoja?

Mulla siis olkapäille ylettyvät, aikas ohuet hiukset. En halua ihan lyhyttä.

Vierailija
14/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

permis isoilla rullilla kun pidän laineikkaista hiuksista? Tukea antamaan sillä tukkani on aika raskas....

Taitavan kampaajan käsissä saat hyvän kiharan hiuksiisi! Puolipitkät hiukset pitää olla hyvin rullattu! Muuten lopputulos ei ole kaunis!! Pelkän tuen takia ei kannata kiharaa ottaa...

Ap

Vierailija
15/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensiksi kannattaa miettiä millaisista hiuksista itse pidät!!! Kaiken A ja O on että itse tykkäät hiuksistasi! Kun tiedät sen, osaan ehkä auttaa sinua paremmin... Totta on, että aina ei ole hyvä ratkaisu kerrostaa!!!

Ap

Vierailija
16/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko laiska föönaamaan, paplarit olen huomannut parhaaksi tavaksi saada vähän tuuheutta lisää. Puolipitkät miellyttää eniten mutta toisaalrta kampaajat suosittelee lyhyitä kun hiukset on niin ohuet. Välillä mietin että haluavatko sillä varmistaa että käyn usein mutta ei kai se siitä johdu..

Vierailija
17/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut sitten kiharoitakin, että vähän tuuhentuisivat. Miksi aina halutaan nysiä kerroksittain? Onko sulla neuvoja?

Mulla siis olkapäille ylettyvät, aikas ohuet hiukset. En halua ihan lyhyttä.

Kun ohuet hiukset on kerrostettu, niinhin on helpompi saada volyymiä laittamalla niitä. Ihanteellistahan olisi jos kasvattaisit tasamittaiset ja leikittelisit esim linjoilla??? Tämä toisi mukavaa vaihtelua!

AP

Vierailija
18/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko laiska föönaamaan, paplarit olen huomannut parhaaksi tavaksi saada vähän tuuheutta lisää. Puolipitkät miellyttää eniten mutta toisaalrta kampaajat suosittelee lyhyitä kun hiukset on niin ohuet. Välillä mietin että haluavatko sillä varmistaa että käyn usein mutta ei kai se siitä johdu..

Voihan se siitäkin johtua... :)

Tai parturisi on laiska ja haluaa päästä helpolla samalla kaavalla... Vaihda kampaaja? uusi näkökulma voi olla hyvinkin piristävää! Kasvata puolipitkät hiukset jos niistä tykkäät, ja käytä esim voluumirautaa tyveen!!! Sillä saa kummasti nostetta!! AP

Vierailija
19/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen värinpoistoja siis aina juurikasvuun :)

t.kakkonen tai kolmonen, kumpikohan oliN?

Vierailija
20/69 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen värinpoistoja siis aina juurikasvuun :)

t.kakkonen tai kolmonen, kumpikohan oliN?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi