Lue keskustelun säännöt.
Tunnetko ketään aikuista, joka ei koskaan olisi ollut kännissä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mun mies. Ja minä en itse oo koskaan maistanut tupakkia tai sen sukulaisia.
ja mieheni myös