Miksi "vannoutuneet" tyttöjen äidit inhoavat poikia? Minullekin sanottiin tyyliin että otan osaa
kun kerroin että poika on tulossa. Kahden tytön äiti tuon möläytti, kun itse oli kinunut tietoa että kumpi on tulossa. Otin sen aika pahasti viimeisilläni raskaana hormonihuuruissani. Ja vielä nytkin, myöhemmin ja lapsen synnyttyä, muistan asian enkä voi kuin ihmetellä. Eikä ole ainoa laatuaan. Näitä tyttöjen äitejä, jotka inhoavat poikia tuntuu olevan enemmänkin. Ihan hullua - ymmärrän että jossain kehitysvaiheessa tyttöjen mielestä pojat ovat YÄK ja toki toisinkin päin, mutta että vanhemmat menevät mukaan lasten kehitysvaiheeseen ;D ja taatusti vahvistavat tuota yäk poikia -ajatusmaailmaa. Enpä voi ymmärtää. Rakastan poikaani yli kaiken, mutta niin olisin rakastanut tyttöäkin. Onnekas olen siis.
Kommentit (53)
Tyttö tarvitsee vahvan naisen roolimallin, tuollaisille pojat piloille lelliville mammoille tyttöjä ei anneta, etteivät piloille menisi.
sukupuoli selviää, kun lapsi syntyy ja on sillä merkitystä ja kummissakin on hyvät puolensa ja lisäksi lapset ovat persoonallisuuksia eli on erilaisia tyttöjä ja erilaisia poikia.
Sen sijaan, onko lapsi terve, selviää joskus vasta paljon myöhemmin, eka vuoden aikana voi ilmetä esim. allergioita, astmaa, myöhemmin neurologisia ongelmia, jne. Eli syntymässä terve ei välttämättä sitä enää vuoden tai kolmen vuoden päästä olekaan tai joutuu kouluiässä ihan isoonkin leikkaukseen. Rakkaita lapsia ovat itselleni myös ne ei-terveetkin lapset.
ja jotenkin harmittaa sellaisten puolesta, joilla on vain toista sukupuolta. Ihan siis kumpaa tahansa. Minun omani ovat niin erilaisia, että on hauska olla molempien sukupuolten äiti.
Ei sun minun puolestani ainakaan tarvitse yhtään harmitella. Minusta on kiva että molemmat samaa sukupuolta, ovat nyt jo hyviä ystäviä ja luulen että kaksi siskoa/veljeä ovat aikuisenakin läheisempiä keskenään kuin sisko ja veli.
ja jotenkin harmittaa sellaisten puolesta, joilla on vain toista sukupuolta. Ihan siis kumpaa tahansa. Minun omani ovat niin erilaisia, että on hauska olla molempien sukupuolten äiti.
nm. entinen poikavihaaja.
(Nykyään tytön 6v ja pojan 4v äiti)
jotenkin en voi uskoa että aikuinen noin puhuisi tai edes jollekin sanoisi
ehkä olet raskaana oleva teini ja ystäväsi ovat esi-teinejä?
Perheessä pitää olla isä, jos tulee poika!
poika tulee hyvä tulee, tyttö tulee tyhjä tulee, vanhakansa tietää kyllä.
jos kysytään pelkkien tyttöjen isältä, varmasti sanoisi, että olisi halunnut pojan...tai poikia, mutta valitettavasti saikin VAIN tyttöjä
pelkkien tyttöjen vanhemmat yrittävät niin kovasti puolustella, ettei heillä ole ainuttakaan poikaa, vaikka olisivatkin halunneet (mutta eivät kehtaa sitä ääneen myöntää, kun se on heidän suuri salaisuus)
Sekä minä että tuo sanoja. Ehkä pikkumaista, mutta loukkaannuin, tai pikemminkin tyrmistyin tuosta kommentista kovasti. Ja muutkin tyttöjen ihannoijat ja poikien morkkaajat. En ymmärrä tuollaista kutosenkaan lällätystä, minusta tytöt ja pojat ovat arvokkaita molemmat.
ap
jotenkin en voi uskoa että aikuinen noin puhuisi tai edes jollekin sanoisi ehkä olet raskaana oleva teini ja ystäväsi ovat esi-teinejä?
vain raskaana oleva sen ottaa vakavasti ja fundeeraa yötä myöden.
on neljä tyttöä, ja kyllä minäkin olen saanut enemmän tai vähemmän hienotunteisesti muotoiltuja säälin ilmauksia kuunnella. Erikoista, minusta neljä tervettä lasta on käsittämättömän upea juttu ja lasten sukupuolet hyvin, hyvin merkityksettömiä.
tytöt ja pojat ovat ihania!
miten voi edes jaotella kummat ovat ns. parempia?!
mulla 2 poikaa ja 2 tyttöö..
minulle tärkeintä on terveet lapset, ei sukupuolet...sääli jos jollekkin se on tärkeintä...
kaikki lapset ovat lahjoja.
miksi vieläkin tuntuu pahalta ajatellessasi sitä. Oli kieltämättä harvinaisen tökerö kommentti tuolta kahden tytön äidiltä sinulle..! Toisinaan (aikuisen) ihmisen soisi hieman miettivän mitä sanoo, ennenkuin sanoo mitä miettii...
T. Yhden tytön ja pian kahden lapsen äiti, jolle tulevan lapsen sukupuoli ei ole se tärkein asia
Miksi "vannoutuneet" tyttöjen äidit inhoavat poikia? Minullekin sanottiin tyyliin että otan osaa kun kerroin että poika on tulossa. Kahden tytön äiti tuon möläytti, kun itse oli kinunut tietoa että kumpi on tulossa. Otin sen aika pahasti viimeisilläni raskaana hormonihuuruissani. Ja vielä nytkin, myöhemmin ja lapsen synnyttyä, muistan asian enkä voi kuin ihmetellä. Eikä ole ainoa laatuaan. Näitä tyttöjen äitejä, jotka inhoavat poikia tuntuu olevan enemmänkin. Ihan hullua - ymmärrän että jossain kehitysvaiheessa tyttöjen mielestä pojat ovat YÄK ja toki toisinkin päin, mutta että vanhemmat menevät mukaan lasten kehitysvaiheeseen ;D ja taatusti vahvistavat tuota yäk poikia -ajatusmaailmaa. Enpä voi ymmärtää. Rakastan poikaani yli kaiken, mutta niin olisin rakastanut tyttöäkin. Onnekas olen siis.
kommentoida noin. Terve lapsi kai kuitenkin on se tärkein asia.
Miksi sitten toiset pitävät enemmän tytöistä? Tässä ehkä yksi syy
http://yliopisto-lehti.helsinki.fi/?article=6207
joista toinen ei ole terve eikä koskaan tule olemaan.
Minä toivon ennenkaikkea elossa olevia lapsia!!
"ihan sama kumpi, kunhan on terve"
Kannattaisi oikeasti miettiä mitä sanoo ja ajattelee. Onko se ei terve sitten joku hyypiö, jota ei missään tapauksessa tahdo itselleen? Oli se sitten se kauan kaivattu tytär tai poika?
Ihan sama kunhan on terve, mitäs sitten tehdään. jollei olekaan terve? Palautus oikeutta ei varmaankaan ole?
Itse olen synnyttänyt yhden kuolleen lapsen lapsen ja silloin kyllä ajattelin että miten sairas tahansa kunhan olisi ollut elossa. Kaikki on niin suhteellista...
yrittävät niin kovasti puolustella, ettei heillä ole ainuttakaan poikaa, vaikka olisivatkin halunneet (mutta eivät kehtaa sitä ääneen myöntää, kun se on heidän suuri salaisuus)
Nämä joille lapsen sukupuoli on noin iso juttu, ja etsivät mitä kaukaa haetumpia perusteluja toisen sukupuolen paremmuudelle, eivät oikeasti ole sinut oman tilanteensa kanssa.
-Anteeksi, mutta oletkohan nyt vähän yksinkertainen? Millä tavoin persoonaan vaikuttaa se kumman äiti olet? Miksi poikien äidit olisivat automaattisesti miesmäisempiä`?
Kuka terve äiti on kateellinen omalle tyttärelleen ulkonäöstä? Jokainen normaali äiti on onnellinen kauniista tyttärestään ja komeasta pojastaan.
EN ole koskaan haukkunut yhtäkään poikien äitiä, eikä tulisi mieleenikään ajatella, että joku on sitä varten parempi tai huonompi millaisia lapsia hänellä on.