Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammat mitä olette puuhailleet tänään vauvojenne kanssa?

Vierailija
28.12.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotityöt siivouksineen ja ruuanlaittoineen.

Vierailija
2/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leikitty on kaikenlaista. Luettiin kuvakirjaakin (tai mä luin, tyttö tunki suuhunsa kirjan kulmaa) Osaksi tyllerö myös touhunnut ympäri kotia. Kolisteli vessaan kävelysauva kädessä ja tolkuton kolina kun paukutteli sillä sauvalla joka paikkaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppinut pyörähtämään kyljeltä mahalle, tämä tapahtuu kamalan kiukkuhuudon kera, olen siis huvittanut itseäni ja laitellut tyttöä kylkiasentoon jotta voi treenailla :)Lisäksi suurta huvia tuottaa kun tyttö tuijottelee ympäriinsä ja naureskelee ( herraties mille) ja jokeltelee...

No, eihän tuo vielä paljoo jaksa, joten mä sitten teen kotitöitä ja neulon ja roikun täällä kun tyttö nukkuu. Eli suurimman osan päivää kuitenkin.

Ainiin ja käytiinhän me lenkilläkin. Vau. Ja ennen kuin joku kuittaa, niin minä kävelin, tyttö nukkui vaunuissa.

Vierailija
4/4 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskä on ollut tänään koko päivän kotona meidän kanssa niin ollaan yhdessä siivottu, tehty ruokaa ja leikitty vauvan kanssa.

Tällä hetkellä ei tunnu mitkään lelut poikaa pahemmin kiinnostavan, vaikka sai uusia jouluna. On oppinut pari viikkoa sitten nousemaan tukea vasten seisomaan niin nyt pönöttää koko ajan jossain tai availee laatikoita. Jos yrittän jotain leluja esitellä, että tulisi lattialle touhuamaan (ettei tarvitsisi koko ajan vahdata, koska rysähtää päälleen), niin ei kiinnosta =)