Lue keskustelun säännöt.
Onko E10 bensasta mielestäsi tiedotettu riittävästi
28.12.2010 |
on siitä nyt jotain kuulunut, mutta mun mielestä melko vaatimatonta tuo tiedottaminen. Varmasti monelta on mennyt ihan kokonaan ohi, varsinkin vanhemmilta ihmisiltä.
Kommentit (2)
Olen huoltsikalla töissä ja hyvä jos me siellä tiedetään asiasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sattumalta osunut jossain keskustelussa tämä silmään, mutta tosi vähän siitä on tiedotettu