Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko E10 bensasta mielestäsi tiedotettu riittävästi

Vierailija
28.12.2010 |

on siitä nyt jotain kuulunut, mutta mun mielestä melko vaatimatonta tuo tiedottaminen. Varmasti monelta on mennyt ihan kokonaan ohi, varsinkin vanhemmilta ihmisiltä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattumalta osunut jossain keskustelussa tämä silmään, mutta tosi vähän siitä on tiedotettu

Vierailija
2/2 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huoltsikalla töissä ja hyvä jos me siellä tiedetään asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi