Miten te pienten lasten vanhemmat vietätte uuttavuotta?
Juhlitteko alkoholin kera vai ihan totaali limulinjalla?
Kommentit (34)
Ei omia rakettejakaan vaan katsotaan kun muut ampuu ja limulinjalla kyllä.
Ohjelmassa on sanomista, hyvää ruokaa ja raketteja. Minä saatan juoda lasin viiniä ja mies saunaoluen, siihen se sitten jääkin.
Syödään ja ammutaan raketteja. Saatetaan muutama olut tai viinilasi siinä ottaa, ehkä skumppaakin.
Ensin mennään katsomaan Turkuun kaupungin järjestämää lasten uudenvuodenjuhlaa Kupittaalle. Viime vuonna oli ainakin todella hienot tulitukset ja hyvä ohjelma. Sitten syödään ja juodaan, aikuiset juo pari olutta ja kuplivaa, lapset limua. Turussa ei asuta, mutta tuolla olemme silti käyneet ja kyllä maksaisin tuosta jonnekin, mutta kun ei voi eli turkulaisten veronmaksajien rahoilla juhlimme :)
http://www.turku.fi/public/default.aspx?contentid=225942&contentLan=1&c…
Emme juo sen enempää kuin minä hyvänsä iltana voisimme ottaa.
valetaan tinaa, ammutaan raketteja ja katsotaan telkkaria. En tiedä juonko alkoholia. Ihan fiilispohjalla siis. Ot
Lapset limulla ja äitee viinillä. Muksut nukkumaan normi aikaan ja itse katselen telkkaria ja naukkailen valkkaria. Nukkumaan 10-11 aikoihin että jaksaa taas 6 nousta ylös.
Suolasta syödään ja limua juodaan. Pitkiä sädetikkuja meillä, kun kuopus 6v. onneksi ne kelpuutti. Vaati raketteja, mutta luulee sädetikkuja raketeiksi ja ne kelpuutti.
Esikoinen on 9v. ja ei raketeista kauheasti välitä.
On vähän säikky, niinkuin äitinsäkin.
vain vettä. Minkä esimerkin te muut oikein annatte.
aikuisille lasi tai pari kuohuvaa. Aikaisin nukkumaan, ei varmaan jakseta odottaa vuoden vaihtumista. Ollaan siis ihan perheen kesken kotona.
Ollaan lapsen kanssa kaksin, lapsi menee nukkumaan klo 20, vietän uuttavuotta railakkaasti keskenäni. Ihan kuten kahtena edellisenä vuotenakin, ikäisenä kaverit juhlivat mieluummin baarissa kun tulevat pitämään minulle seuraa.
Mies muutenkaan juo ollenkaan, mä imetän joten en juo, tosin todella harvoinkaan mitään otan muutenkaan. Ei vaan kuulu meidän elämään tuo alkoholi. (ja juu ei olla minkään sortin uskovaisia kuitenkaan)
Kotona siis koko perhe teinistä vauvaan. Jep 15 vuotiaskin viettää uuden vuoden perheensä kanssa ihan omasta halustaan. Syödään ja katsellaan perinteisesti muutama leffa. Katsellaan muiden ampumia raketteja. En ammu rahaa taivaalle.
Muutto tulossa ja kotikin sen näköinen, ei tänne juhlatunnelmaa saa millään ja pakkohan ne tavarat on vaan pakata. =)
valetaan tinat yms :)
Itse pysyn limulinjalla raskauden takia (viime vuonna otin 2 lasia viiniä, nytkin varmaan olisi ottanut jos tätä masuasukkia ei olisi :) ) Uskoisin että mies juo saunakaljan tai kaksi :)
silti limulinjalla.. :D eli menen yöksi baariin töihin.. Mieheni ja lapsemme kanssa kotiin ja heille ostamme herkkuja ja muutamat raketit :) ja mies on selvinpäin myös.
tai teinien vanhempia. Kutsutaan ystäväperhe lapsineen kylään, syödään ja juodaan hyvin (tarkoittaa siis viiniä, olutta, siideriä jne). Ammutaan raketteja, ja lapset, jopa alle kouluikäiset saavat valvoa seuraavan vuorokauden puolelle. Hui hirveää, miten holtitonta tämän palstan mukaan. Mutta hyvin menestyviä, mukavia aikuisia meidän vanhimmista lapsista on jo tällä kaavalla tullut.
lapsineen tulee meille yöksi. Käydään ilotulitus katsomassa tässä meidän lähellä, on jo klo 21. Sitten varmaan saunotaan ja istutaan iltaa. Lapset nukkumaan kun väsähtävät. Ovat kaikki jo koululaisia, sekä meidän että ystäväperheen, eli luultavasti valvovat kuitenkin puoleen yöhön saakka. Kuoharia luultavasti menee ja varmaan saunaoluet tai siiderit, tuskin kummempia. Syödään hyvin koko porukalla ja lapsille ylimääräisiä herkkuja illaksi. Useampi vuosi mennyt samalla rennolla kaavalla.
Tehdään ruokaa, syödään, saunotaan, ammutaan ilotulittet, valetaan tinaa, jutellaan, lapset leikkivät ja pelataan varmaan jotain lautapelejä. Lapset menevät nukkumaan varmaankin n. klo 22-23. Aikuiset valvovat vähän yli puolenyön.
Alkoholia (skumppaa, viiniä, siideriä, olutta)on tarjolla ja varmasti jokainen ainakin jokusen annoksen juokin. Selvästi humalassa ei kuitenkaan ole kukaan ja aamulla noustaan lasten kanssa ihan normaaliin aikaan.
pennut aikasin nukkumaan ja sen jälkeen jatketaan viinanjuontia. Raketit ammutaan jonka jälkeen sammutaan! Voi kamala minkä esimerkin annan lapsilleni... Nykypäikän mukuloista tulee vain kusipäisiä kun niitä varjellaan elämän tosiasioilta.
Mutta en käytä alkoa muutenkaan