Huono omatunto
Kävin kuukausi sitten treffeillä ihastukseni kanssa. Oikeastaan lähinnä juttelemassa. Oli todella kiva ilta ja jutteleminen mukavaa.
Emme tehneet mitään, mutta olen tuntenut mielettömän huonoa omatuntoa tapahtuneesta. Miten tästä pääsee eroon? Emme ole enää tavanneet tuon jälkeen, tuskin tapaammekaan.
Olen siis naimisissa, kahden lapsen 37v äiti, joka ei tiedä miksi on tehnyt tälläistä :(
Kommentit (11)
ihastuksesi on naimisissa oleva perheenisä,niin käy hänen vaimoltaan pyytämässä anteeksi.
Minusta ei ole oikein toimia noin ja jos kotonasi oli miehesi odottamassa sinua kotiin.
Itse en halua ihastua koskaan kenenkään omaan avio/avopuolisoon.Koska tiedän miltä tuntuu olla naimisissa miehen kanssa,jolla on ihastus 20km:n päässä kotoamme.
ole tajunnut ettet voi saada kaikkea mitä haluat.
ole tajunnut ettet voi saada kaikkea mitä haluat.
Haluan vain päästä eroon tästä jutusta ja virheestä jonka tein lähtiessäni treffeille.
Tiedän, että fantasioida voin, siihen se jääkin.
huomaat että asia ei ole ok ja tiedät, että et tee jatkossa noin.
Virheitä jokainen tekee mutta niitä ei kannata toistaa.
sai sut lähtemään treffeille jos et pidä sellaista hyväksyttävänä?
huomaat että asia ei ole ok ja tiedät, että et tee jatkossa noin.
Virheitä jokainen tekee mutta niitä ei kannata toistaa.
Ihmettelen vain itseäni, miten ylipäänsä lähdin treffeille toisen kanssa. En ole ennen toiminut näin. Ihastunut olen kyllä ennenkin, olen antanut aina mennä ohi niiden tunteiden kun on tärkeämpiäkin asioita elämässä kuin omat pikku ihastumiset.
sai sut lähtemään treffeille jos et pidä sellaista hyväksyttävänä?
Ehkä huumaantuminen ja sokeus kun kotona ei ole kosketusta, saati muutakaan.
Jeesukselta ja pyydä Jeesusta Vapahtajaksesi. Hän antaa anteeksi kaikki syntisi.
Vastedes on viisasta pysyä kaukana tuosta toisesta miehestä. Siihen en ota kantaa, pitääkö sinun kertoa miehellesi, mitä on tapahtunut. Siinä, että et kerro, on riskinsä ja siinä, että kerrot on riskinsä. Et kuitenkaan tee väärin, toimit sitten kummalla tavalla tahansa. Tee niinkuin omatuntosi sanoo.
Joskus jokainen miettii olisiko se ruoho sittenkin vihreämpää siellä toisella puolen. Ihan normaalia.
Jos nyt jätät asian tähän, etkä enää jatka tapaamisia, niin et ole vielä tehnyt mitään peruuttamatonta.
Jaksamista.
Mä elin tossa tilanteessa pari vuotta. Olin niin hiton rakastanut toiseen. Helvetti mikä soppa se oli.
Jos et nyt jatka tuota hommaa pidemmälle, ei tuossa mitään ole.