Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteletko niin, että hyvätuloinen ja menestyvä ovat ahkeran synonyymejä?

Vierailija
27.12.2010 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestyvä ja hyvätuloinen on mielestäni ONNEKAS! Ahkeruudesta se ei missään nimessä kerro...Itse olen tällä hetkellä työttömänä, ahkera silti! Ja kunpa vain pääsis pian töihin!

tuossa tilanteessa olisi jo perustanut yrityksen tai lähtenyt kouluttautumaan sellaiseen hommaan, jossa työllistyisi paremmin! Moni ei tunnu ymmärtävän, että jos saa kenkää tai pätkätyö loppuu, silloin voi työllistää itse itsensä. Ihminen on vastuussa itsestään ja omasta menestyksestään. On turhaa istua odottamassa, että joku ottaa töihin. Ja korostan, että useimmat taloudellisesti menestyneet ihmiset ovat niitä, jotka eivät jää tuleen makaamaan tai lähettelemään työhakemuksia.

tuokin ihmistyyppi on lehdistä tuttu. Joka ensimmäisenä laittaa yrityksen pystyyn, ostaa itselleen miljoonan maksavan auton ja leikki jotain konsulttia. Joo, ehkä toiset rikkaat jakavat tälle rahaa, tai vielä todennäköisempää että yrittää jotain rikollista touhua, jotain laillista tai laitonta rikosta, ja rahanpesua.

toisten on pakko saada rahaa oli se omaa tai muiden.

Vierailija
22/22 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en voi rehellisesti väittää olevani kovinkaan ahkera... Teen kyllä joskus pitkää päivää jos meneillään on joku kiinnostava projekti tms., mut jos ei nappaa, niin silloin en viitsi rehkiä. Nykyään olen sellaisessa asemassa et useimmat hommat voi delgoida alaisille. Aiemmin onnistuin usein keplottelemaan itseni ulos sellaisista hommista esim. vakuuttamalla pomolleni, miksi on paljon tärkeämpää et keskityn johonkin muuhun.

Joidenkin mielestä varmaan otan epäreilusti kunnian alaisteni / kollegoiden työstä. Mut mun mielestä mun vahvuus on johtamisessa ja delegoimisessa - ei niinkään siinä et olen ahkera. Eli saan heidät tekemään hommansa paremmin, joten voin täysin oikeutetusti ottaa kunnian tiimin suorituksista.

"Tyhmä paljon töitä tekee - viisas pääsee vähemmällä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme