Suihinottaminen
Minä itse INHOAN sitä ylikaiken ja kuulemma kaikki naiset pitää siitä.Paskat!
Kommentit (53)
paljasta munaa suuhun, en. Kortsun kanssa ollaan koetettu, mutta mieskään ei tykkää, koska ei voi samalla pussailla suulle. Meille kummallekin pussailu on niin tärkeää, että suuseksi ei ole sen puutteen takia ollenkaan mukavaa.
Mikä haju ei lähde pesemällä?? Kyllä minulla ihan hajuaisti on kunnossa, mutta en kyllä koskaan ole mitään hajuja tuntenut.
Kai miehenne käyvät suihkussa??
Minäkin inhoan suihinottoa yli kaiken - ja joku kun kiitteli täällä omasta lahjakkuudestaan ensimmäistä poikaystäväänsä, niin minä puolestani inhoan suihinottoa nimenomaan ensimmäisen poikaystäväni vuoksi. Hänen jälkeensä en ole koskaan enää ottanut suihin, enkä ota. Aivan sama, vaikka se tuottaisi miten nautintoa miehelleni. Onneksi hän ei ole niin yksioikoinen olento, etteikö hänelle voisi tuottaa nautintoa muutenkin. Tästä ei siis ole koskaan tullut mitään ydinkysymystä meidän parisuhteessamme.
Eikä se haju tosiaan lähde pesemällä. Minä haistan mieheni kiihottumisen metrin päähän, vaikka mies olisi juuri parhaillaan suihkussa ja miten paljon tahansa puunannut itseään.
Jokaisella ominaishaju ja jos tykkää toisen hajusta niin suhdekin toimii.
Harva nainen osaa suuseksiä hyvin, ehkä 2 naista kymmenestä. t: mies
jos itse haluat kokea nautintoa niin miksi et haluaisi my;s miehelle antaa sit' nautintoa rn ymm'rr' miten aikuisella naisella voi olla noin pahat estot terveisi suurperheen aiti
tykkääjät, miksi tykkäätte? Mikä siinä muka on ihanaa?
että tykkään antaa nautintoa omalle rakkaalleni. Hän antaa myös mulle suuseksiä todella paljon ja nautin siitä, miksen haluaisi tehdä samaa hänelle? Lisäksi miehen kiihottuminen kiihottaa itseänikin.
Ja tottakai pesulla käydään ennen suuseksiä, eikä mieheni penis todellakaan haise tai maistu yhtään miltään. Spermakaan ei maistu oikeastaan miltään, sillä miehelläni on terveelliset elämäntavat, syö terveellisesti ja kasvispainotteisesti eikä tupakoi tai käytä alkoholia juuri yhtään. Muunlaista miestä en huolisikaan. Otan ihan mielelläni suihin loppuun asti ja nielenkin. ;)
jos itse haluat kokea nautintoa niin miksi et haluaisi my;s miehelle antaa sit' nautintoa rn ymm'rr' miten aikuisella naisella voi olla noin pahat estot terveisi suurperheen aiti
Miksi se suihinottaminen on ainoa tapa tuottaa nautintoa? Sellainen vaikutelma jää tästä paasauksesta, jonka saa niskaansa jos yksinkertaisesti ja hyvin yksiselitteisesti vain inhoaa suihinottoa. Minä olen siis paha ihminen, koska inhoan sitä, koska se nyt vaan on ainoa oikea ja mahdollinen tapa tuottaa nautintoa miehelle, niinkö?
Huomioiden tietysti tämän miesten oman kommentoinnin: suurin osa naisista ei edes osaa ottaa suihin, kaikella todennäköisyydellä minä kuulun juuri niihin naisiin, jotka eivät osaa. En ole kyseistä toimintaa harrastanut sitten vuoden 1992, jolloin erosin ensimmäisestä poikaystävästäni. Miksi ihmeessä seksin muoto, jota suurin osa naisista ei edes osaa, on se ainoa mahdollinen, jolla miehelle voi nautintoa tuottaa?
Onneksi mun miehelleni tämä ei tosiaan ole mikään kynnyskysymys, tai jos onkin, hyvin onnistuu sen salaamaan. Kyllä minäkin nauttisin tosi paljon vaikkapa sitomisleikeistä, mutta mies kun ei niistä syty, en ole ruvennut niitä vaatimaan. Minun nautintoni kun ei ole kiinni mistään tietystä tavasta harrastaa seksiä, eikä varsinkaan sellaisesta tavasta, jota puolisoni inhoaa, josta hänelle jää surkea fiilis ja jota hän ei edes osaa kunnolla. Minulle suihinotto on sellainen tapa, ja miehelleni sellainen tapa on sitomisleikit.
niin nauttisit enemmän sinun tyylisestä seksistä ja mies suihinottavasta naisesta, jos se hänestä kivaa. Tai peppuseksistä tms.
Miksi ette hommaa semmoisia ukkoja, joiden kanssa seksikin on yhtä juhlaa?
eli siitä, olenko miten himoissani. kiihottuneena se on ihan mukavaa, sitä kun olisi valmis ahmimaan miestä aivan mistä tahansa... Mutta jos ei huvita ylipäänsä seksi, niin sitten sekin yököttää.
Hän ei myöskään halua nuoleskella minua, vaikka nauttisin siitä.
No näillä mennä, rynkytetään.
Oho, onpas täällä ahdasmielistä naiskansaa.
Musta on maailman ihaninta ottaa poikaystäväni terhakka elin suuhuni.
Nuolla, näykkiä,, ottaa syvälle kurkkuun, tuottaa ihan mieletöntä intohimoa toisella.
En ymmärrä mikä siinä voi olla vastenmielistä.
Suihinotto on niin upeeta.
Nainen joskus ottaa suihin sen mielestä mukavaa.
inhottaa lukeakin tätä.