Suihinottaminen
Minä itse INHOAN sitä ylikaiken ja kuulemma kaikki naiset pitää siitä.Paskat!
Kommentit (53)
Ennen kuin ekaa kertaa otin niin kyllä ällötti. Nyt pidän kovasti - niin pitää mieskin. Osaa huolehtia hygieniastaan ja suujuttuja hoidellaankin yleensä pesun jälkeisillä panoilla.
Harva nainen osaa antaa hyvin suuseksiä. Ei se mekaaninen imeminen tai jyystäminen toimi kuten ei toimisi naisillekaan. Joku ruotsalainen seksiohjelma neuvoi tosi hyvin ohjeet, mutta siinä homomies kertoikin naisille vinkkejä.
Ja kauheinta on kun saa nainen alkaa kovemmin ja kovemmin pumpata vaikka silloin on juuri herkimmillään ja kipeytyy!
Minä tykkään. Muista naisista en tiedä.
pidä. Kuka sulle moista soopaa on syöttänyt? Se voi olla ok, yleensä kuitenkin ällöä. Haju (ei se pesemällä lähde!) ja touhutipat on pahimmat..
(eritoten jos eivät ole koskaan kokeneet...)
Kuinka monelta olet kysynyt, aika yleistävää.
ex ei tuntunut saavan puhtaaksi sitten millään..
ja tykkään suuseksistä molemmin puolin.
...tykkään tehdä hyvää miesystävälleni ja hän nauttii siitä suunnattomasti --- olen kuulemma siinä asiassa tosi hyvä, kiitos ensimmäisen boyfrendini mieltymysten ;)
joku katsoo siellä sinkkuelämää ja keksii provoa iltojen iloksi..
tykkääjät, miksi tykkäätte? Mikä siinä muka on ihanaa?
joku katsoo siellä sinkkuelämää ja keksii provoa iltojen iloksi..
mutta mitä provoa tässä on?
En tykkää niin en tykkää, miksi pitäisi?
sitten hamsaat?jos ei pesemälläkään lähde puhtaiksi
mutta ei kai kaikkien tarvitse. No, toisaalta tykkään sekä naisista että miehistä..
helppo tapa antaa suurta nautintoa rakkaalle.
Itse EN pidä suuseksistä, siis että mies nuolisi. Eikä johdu miehestä vaan ihan vaan omista estoistani :( En pysty rentoutumaan.
ihana kunnolla ottaa mieheltä suihin.
No mikä ei olisi ihanaa seksissä?
Mikä hiton pervo olet?
Seksi tuntuu hyvältä ja on mukava nähdä kun toinen nauttii.
kiihottaa itseä vain vielä enemmän...hrrrrrrrrr
terv. kasi
Saan kiksit, kun mies nauttii ja kehuu ja huokailee ja haluaa ja antaa ja... ja...
No mikä ei olisi ihanaa seksissä?
Mikä hiton pervo olet?
Seksi tuntuu hyvältä ja on mukava nähdä kun toinen nauttii.
Esimerkiksi nyt tuo ja vaikka SM.. Miksi kaikkien pitäisi tykätä samoista jutuista? Ja miksi pitää väittää, että kaikki tykkäävät kun monet eivät tykkää?
Huhhuh, miten paljon naisia, jotka eivät ota suihin. Ja sitten ihmetellään, kun mies käy vieraissa...