Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
osa-aikatyö ja palkka
27.12.2010 |
Te jotka teette osa-aikatyötä, paljonko teidän palkka on? Montako tuntia päivä/viikko?
Kommentit (3)
mutta olisin kiinnostunut kuulemaan millä alalla ja millä koulutuksella työskentelette? Itse eläintenhoitaja, palkka etuineen 1500e brutto, työtä 30h viikossa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
koulutus on lähihoitaja. Teen yövuoroa.
Alue: Aihe vapaa
ja palkka on n.2000 € kk. Lisäksi saan Kelalta 90 € miinus verot osittaista hoitorahaa.