Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuumetta alentavat lääkkeet, äidille?

Vierailija
27.12.2010 |

Sairastuin torstaina kunnon flunssaan. Olen levännyt torstaista asti ja hoitanut itseäni oireenmukaisesti, lepoa, Panadolia, lämmintä juomista, höyryhengitystä ja loputonta niistämistä.Lämpö on ollut sahaavaa, eli panadolilla olen saanut lämpöä aina asteen alaspäin, mutta parin kolmen tunnin päästä lämpö on palannut alkuperäiseen lukuun. Ja uuden Panadolin jälkeen taas laskenut hetkeksi. Hengitys on ollut tukkoisuuden vuoksi raskasta. Vielä viime yön nukuin 10 minuutin pätkisssä istuvassa asennossa ja nenä vuosi jatkuvasti.

Tänään nuha on loppunut, mutta olo on pahentunut. Tilalle on tullut kamala yskä, kipu yskiessä. Hengitys ei ole enää raskasta vaan paremminkin kivuliasta. Nolointa on että pidätyskyky tai paremminkin sen puute.

Itse kysymykseen, Panadol ei enää laske lämpöäni, niinkuin ensimmäiset päivät... Lämpö on ollut 38.2-38.5 koko päivän ilman laskemista vaikka olen ottanut panadolia samassa tahdissa kuin sairastumisen alkuvaiheessa, Miksi?, tuliko minulle toleranssi Panadoliin? Kannattaisiko kokeilla toista kuumelääkettä, mitä? Panadolia on tähän asti mennyt 6-8 tablettia päivässä.

Olen ottanut syksyllä yhdistetyn influenssa/sikaflunssa rokotteen ja olen kotiäiti, jos sillä on merkitystä vastaukseesi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla