Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on rangaistus, jos on vuosikaudet toiminut "valehoitajana"? Eli ei ole valmistunut..

Vierailija
27.12.2010 |

Tiedustelen siis, että millainen rangaistus seuraa siitä, jos on toiminut sairaanhoitajan tehtävissä, vaikka ei ole valmistunut koskaan.. Eräs tuttava on ainakin 15 vuotta tehnyt sairaanhoitajan hommia, omien sanojensa mukaan on koulutukseltaan sairaanhoitaja. Terhikki-tietokannasta häntä ei kuitenkaan löydy, ei tyttönimelläkään..

Mikä tästä siis voi olla rangaistus, jos hän jää kiinni? Vai saavatko "melkein valmistuneet" toimia hoitsuina samalla tavoin kuin valmistuneet?

Auttakaa tietävät!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat terveydenhuollon ammattilaiset tietävät asian todellisen laidan. Ilmoita vaan, tai voithan kysyä sieltä Valvirasta, että hämmennyit kun tuttavaasi ei löydy sieltä jos he voisivat tarkistaa asian.

Vierailija
22/24 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäiseltä ammatiltani lähihoitaja, valmistunut vuosia sitten. Minulla oli silloin eri sukunimi ja käytin koko nimeäni (väliviivanimi). Nyt olen juuri valmistunut sairaanhoitaja, joka ei ole ehtinyt vielä rekisteröityä. Olen naimisissa ja minulla on uusi sukunimi. Etunimestäni käytössä on enää alkuosa. Eli jos minua etsisi nyt Terhikistä niin eipä löytyisi :-) Ja ikänikin on vaikea arvata, näytän n. 10 v ikäistäni nuoremmalta.

Oonko nyt valehoitsu?

Ja ps. sijaisena voi toimia, jos on vain osa sh-opintoja kasassa. Tiedän myös toimintaterapeutin ja sosionomin, jotka on palkattu sairaanhoitajan työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäiseltä ammatiltani lähihoitaja, valmistunut vuosia sitten. Minulla oli silloin eri sukunimi ja käytin koko nimeäni (väliviivanimi). Nyt olen juuri valmistunut sairaanhoitaja, joka ei ole ehtinyt vielä rekisteröityä. Olen naimisissa ja minulla on uusi sukunimi. Etunimestäni käytössä on enää alkuosa. Eli jos minua etsisi nyt Terhikistä niin eipä löytyisi :-) Ja ikänikin on vaikea arvata, näytän n. 10 v ikäistäni nuoremmalta.

Oonko nyt valehoitsu?

Ja ps. sijaisena voi toimia, jos on vain osa sh-opintoja kasassa. Tiedän myös toimintaterapeutin ja sosionomin, jotka on palkattu sairaanhoitajan työhön.

Vierailija
24/24 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän asiansahan se onkin juttu selvittää, ei minun.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi