Miten ihmeessä poikalasten äidit on niin vajakkeja
Näkeehän sen täälläkin, että aina miehen äiti on jotenkin ääliö ja ei osaa mitään tehdä kunnolla.
Tyhmistääkö pojat äitinsä niin, että he eivät enää ymmärrä mistään mitään.
Vai onko se todella niin, että vain tyhmät naiset saa poikia.
Kommentit (30)
ja sitten tyttö.
Olenko siis viisastunut?
Miten ihmmeessä tyttöjen äidit olisi viisaita?
Minulla on kaksi poikaa ja yksi tytär. Pidän kyllä jatkuvasti tavoitteenani kasvattaa poikia ja tytärtäkin niin, että heistä voisi tulla myös hyviä puolisoita ja vanhempia.
ja näppituntuma raisujen poikien kanssa, eivätkä enää ymmärrä käyttäytymissääntöjä.
Eli poikalapset oikeasti tyhmistää naisia.
Tyttölapset ovat ihan erilailla lähellä lapsen elämää ja osaavat tulkita, mitä tyttö haluaa. Poikalasten äideiltä hukkuu tämä taito, mitä naiset ja lapset haluavat ja millaista kohtelua he haluavat.
minä päivänä olen vajakki ja milloin en. Mulla on poika, tyttö, poika.
hyvä pointti. Täälläkin on viime päivät kerrottu monessa viestissä, kuinka huonoja/tyhmiä lahjoja anopit on antaneet lapsenlapsilleen ja miniöilleen. Saati muut anoppien tyhmyydet. Tänne kirjoittelevien naisten äidit taas tuntuvat epäonnistuvan huomattavasti harvemmin.
Totta sen on oltava. Poikalapsi tyhmentää. Otan kirveen pois sängyn alta.
ja näppituntuma raisujen poikien kanssa, eivätkä enää ymmärrä käyttäytymissääntöjä. Eli poikalapset oikeasti tyhmistää naisia. Tyttölapset ovat ihan erilailla lähellä lapsen elämää ja osaavat tulkita, mitä tyttö haluaa. Poikalasten äideiltä hukkuu tämä taito, mitä naiset ja lapset haluavat ja millaista kohtelua he haluavat.
poikien äideillä on sairassuhde siihen armaaseen poikaansa, jota tulevaisuudessa yksikään nainen ei tule sietämään.
Harva nainen täällä äitiään haukkuu vaan anoppia. Jos anoppi on kylässä, se on rasite ja ei osaa käyttäytyä. Oma äiti osaa.
Eli pakko se on tulkita näin, että naiset jotenkin etääntyvät ja junttiutuvat kun saavat poikia.
kun taas tyttölapsille ei viisautta jaeta.
Vanha sananlasku
poikien äideillä on sairassuhde siihen armaaseen poikaansa, jota tulevaisuudessa yksikään nainen ei tule sietämään.
Vaan antavat vävypojan olla sellainen kuin on ja osaavat ostaa vävypojalle oikeanlaisia lahjoja ja hoitavat lapsenlapsia oikein ja antavat vävylle tilaa hengittää ja toteuttaa itseään.
Mitäs kun mä saan äidiltäni aivan järkkyjä lahjoja ja anopiltani hyviä lahjoja? Heillä molemmilla on kaksi poikaa, mutta äidilläni vain yksi tytär, minä. Anopilla on kaksi tytärtä, joten anoppi on yhden lisätyttären ansiosta viisaampi kuin äitini :D
itselleen hölmön miehen? Ja kurjan anopin siinä sivussa.
minä päivänä olen vajakki ja milloin en. Mulla on poika, tyttö, poika.
sama vika! on meinaa tyttö,poika,tyttö,poika.
joka ei osaa ajatella kuin oman navan kautta. Lähti nyt jouluksikin ulkomaille miehensä kanssa, eikä laittanut joulua pojilleen. Yhdellä on jo vaimo ja eivät suostuneet maksamaan parin häitä. Sanoi, että on osuutensa tehnyt kun on opiskelut maksanut. Tuhlaa nyt vain rahojaan matkusteluun ja kotiakin vaihtoivat kalliimpaan kun lapset muutti omilleen.
Minulla 3 tyttöä ja olen ihan erilainen ja empaattisempi. Aion kyllä hoitaa lapsenlapsia ja maksaa häät ja muutenkin auttaa nuorta paria kun se aika tulee.
Kai tässä totuuden siemen piilee.
joka ei osaa ajatella kuin oman navan kautta. Lähti nyt jouluksikin ulkomaille miehensä kanssa, eikä laittanut joulua pojilleen. Yhdellä on jo vaimo ja eivät suostuneet maksamaan parin häitä. Sanoi, että on osuutensa tehnyt kun on opiskelut maksanut. Tuhlaa nyt vain rahojaan matkusteluun ja kotiakin vaihtoivat kalliimpaan kun lapset muutti omilleen. Minulla 3 tyttöä ja olen ihan erilainen ja empaattisempi. Aion kyllä hoitaa lapsenlapsia ja maksaa häät ja muutenkin auttaa nuorta paria kun se aika tulee. Kai tässä totuuden siemen piilee.
paljon helpommalla kuin tyttöjen. Ei ole vaaterumbaa, pahaa teiniaikaa tai kilpailua äidin ja tyttären välillä. (äitihän jossain vaiheessa vertaa itseään tyttäreen, kun alkaa itse rupsahtaa ja tytär kaunistuu)
Pojat ovat suorempia, samoin miehet. Ajattelepa sitä, löytyykö vastaavaa palstaa, jossa miehet haukkuvat puolisoitaan ja anoppejaan..
Ajattelepa sitä, löytyykö vastaavaa palstaa, jossa miehet haukkuvat puolisoitaan ja anoppejaan..
Tai palstaa, missä miehet avautuvat tuttujensa tai tuntemattomien vääristä lapsimääristä, vääristä lasten sukupuolista tai vääristä lasten nimistä. :)
heitetään vitsejä, että paras anoppi on kuollut anoppi. Ja heille se anoppi on juuri vaimon äiti.
paljon helpommalla kuin tyttöjen. Ei ole vaaterumbaa, pahaa teiniaikaa tai kilpailua äidin ja tyttären välillä. (äitihän jossain vaiheessa vertaa itseään tyttäreen, kun alkaa itse rupsahtaa ja tytär kaunistuu)
Pojat ovat suorempia, samoin miehet. Ajattelepa sitä, löytyykö vastaavaa palstaa, jossa miehet haukkuvat puolisoitaan ja anoppejaan..