Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen sinkku,niin miks ihmiset ostavat pussilakanoita vaan yhden kappaleen??

Vierailija
27.12.2010 |

meinaako ne että nukun semmoses 80 levysessä sängyssä..

tietty on parisänky,ja tykkään että kummassakin peitossa on samanlaiset pussilakanat ja samoten tyynyissä samanlaiset tyynyliinat..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valtaosa olisi ihmeissään, jos saisi ystäviltä ja sukulaisilta kaksi pussilakanaa ja tyynyliinaa, jos on sinkku. Itse asiassa moni vetäisi herneen nenukkiin, koska tällä tavalla painostavat etsimään kumppania tai petikaveria. Mieti sitä.

Vierailija
22/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna yhden setin ja synttäreinä toisen? Esim. oma kummi ostanut noin, ja ymmärrän hyvin ettei halua antaa 200€ arvoista joululahjaa vaan jakaa 100€ ja 100€ =vuoden aikana saan kaksi settiä pussilakanoita.

Ja parittomat pussilakanat myös tulleen käyttöön lapsilla ja vieraslakanoina. Ymmärrän kyllä sen että nykyään petivaatteilla enemmän merkitystä kun harva enää käyttää päiväpeittoa.

(Eikö ap:ta muita muuten "kiusaa" se ettei saa samanlaisia tyynyliinoja riittävästi? Meillä 5 tyynyä sängyssämme, koska luemme siellä usein. Minua tuo ei häiritse, koska olen itse ostanut riittävästi "neutraaleja" tyynyliinoja "ylimääräisiin" tyynyihin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan tullut mieleenkään sinkkuna ollessani että olisi jotenkin ihmeellistä/loukkaavaa/ajattelematonta että minulle oli lahjaksi ostettu vain yksi kappale lakanoita. Miksi ihmeessä lahjan antajan olisi pitänyt ajatella sitä ehkä joskus kuvioihin tulevaa miestä, kun minulle on kuitenkin lahjansa halunnut osoittaa!?!

Nykyään löytyy se mieskin, leveä parisänky ja omat tyynyt ja pussilakanat molemmilta. Eikä yhtään harmita ne parittomat lakanat vieläkään! :D Tykkään laittaa samanlaiset molemmille, mutta joskus on kiva kaivella parittomien lakanoiden pinoa ja huomata että saattaa ne vaalean keltainen valkoisilla palloilla oleva lakana ja saman värinen mutta valkoisilla perhoskuvioilla oleva lakanakin näytttää ihan kivalta vierekkäin! :D

Vierailija
24/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eron jälkeen on sinkuksi jäänyt ja se parisänky on yhä käytössä (harva heittänee roskiin ja hommaa 80 cm sänkyäkään, että nyt kun sinkkuna olen..)

Ja lapsethan siinä toisella puoliskolla saattaa nukkua. Mitä järkeä on sit ostaa 150cm lakana ja yksi pussilakana. Meilläkin näitä on kaapissa vaikka kuinka monet jotain halpiksia, joita et sitten löydä kyllä sitä toista samanlaista mistään. (Ja ne lakanat: parisänkyähän nyt ei kahdella pikkulakanalla kannata pedata)

lapsetkaan eivät tarvi määrättömästi pussilakanoita, sitäpaitsi hehän saavat lahjaksi ne omat eriparisensa, ei sekään välttämättä näytä kivalta, kun yhteinen huone kuitenkin.

Pussilakanat kestävät kuitenkin vuosikausia, heitetäänkö sitten parittomat roskiin, kun sinkku löytää kumppanin, ja lähdetään kerralla ostamaan muutama pari? Eiks lahjojen tarkoitus ole olla hyödyksi kuitenkin, eikä vain että onpahan nyt laitettu jotain?

Vierailija
25/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden lakanoiden värillä on jotain väliä? Minusta tämä koko keskustelu on jotenkin ihan absurdi. Ei minulle ole tullut koskaan mieleenkään, ettei eriparilakanoita voi käyttää muuta kuin lapset ja vieraat. Tottakai sinne sänkyyn on kiva laittaa samaa paria olevat lakanat, mutta jos ei samanlaisia lakanoita ole kaksin kappalein, niin tottakai erilaisetkin lakanat toimivat ihan yhtä hyvin. Eikö se päiväpeitto ole sitä varten, ettei sänkyyn mene likaa ja että sänky näyttää siistiltä oli siinä sitten minkälaiset lakanat tahansa? Uskomatonta, että näin moni ottaa itselleen hirveän stressin jostain lakanoista.

Vierailija
26/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko teillä parisängyissänne erilliset patjat, vai virittääkö joku todella nykyäänkin kaksi 150cm lakanaa 160cm leveään runkopatjaan?

Vierailija
27/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saakka. Aluksi kylläkin oli vain yksi peitto ja tyyny, mutta kun muutin omaan asuntoon, niin hommasin kaksi kun silloin satunnaisesti kävi poikaystävä yökylässä. Ja kun erottiin ja olin sinkkuna niin en hävittänyt toista peittoa, vaan se oli aina pedattuna vieressä, mutta eriparia toisen kanssa, kun olin juurikin saanut niitä settejä vain yhden ja ärsytti kyllä. Mutta ymmärrän myös että ei kaikille tule mieleen ostaa yksinäiselle ihmiselle kaksi lakanasettiä. Lähiperheen pitäisi kyllä tietää jos sinulla on parisänky ja kaksi peittoa että ostaisi sitten kaksi settiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi