Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen sinkku,niin miks ihmiset ostavat pussilakanoita vaan yhden kappaleen??

Vierailija
27.12.2010 |

meinaako ne että nukun semmoses 80 levysessä sängyssä..

tietty on parisänky,ja tykkään että kummassakin peitossa on samanlaiset pussilakanat ja samoten tyynyissä samanlaiset tyynyliinat..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty on parisänky.

Miten niin tietty?

Vierailija
2/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pedata sänky kahdelle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksinään tarvitset useampia pussilakanasettejä, niin osta itse ne kakkoskappaleet. Ei välttämättä tule mieleen ostaa joillekin sinkun satunnaisille panoille lakanoita joululahjaksi...

Vierailija
4/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kestä kahta peittoa sängyssä, hirveän epäkäytännöllistä, enkä sinkkuna varsinkaan jaksais. Et kai ole sitä mieltä, että kaikkien täytyy tietää petaamiskäytäntösi? Osta yksi iso, on paljon kivempi.

Vierailija
5/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kai tyhmää ostaa kaks pussilakanaa ja tyynyliinaa ku ei siinä taloudessa asu muita kuin sinä sinkkuna. Tyhmänäkö pidät lahjan antajaa ku ei osta "näkymättömälle" asuinkumppanille lakanoita...

arvostaisit edes jotain!

Vierailija
6/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikkea pitää olla parillinen määrä. Minäkin ostin pari vuotta sitten uuden ison sängyn ja uudet peitot, tyynyt ynnä muut, kaikkea kaksi, vaikka mistään miehestä ei ollut tietoakaan. Lakanoita olen kaikki sinkkuvuodet ostanut aina kahdet. Nyt minulla on myös oma mies siellä lakanoissa:)

Vierailija
7/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikkea pitää olla parillinen määrä. Minäkin ostin pari vuotta sitten uuden ison sängyn ja uudet peitot, tyynyt ynnä muut, kaikkea kaksi, vaikka mistään miehestä ei ollut tietoakaan. Lakanoita olen kaikki sinkkuvuodet ostanut aina kahdet. Nyt minulla on myös oma mies siellä lakanoissa:)

Vierailija
8/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisin sinkulle pussilakanoita, niin ostaisin kahdet. Muutenhan ne voivat jäädä jo piankin pois käytöstä jos kuvioihin tulee toinenkin lakanoiden käyttäjä.

Sain sinkkuna jopa 80-senttiseen sänkyyn tarkoitettuja aluslakanoita, vaikka lahjan antaja oli kyllä nähnyt, että sänkyni on 160 cm leveä. Meinasi varmaan, että minulla on kaksi erillistä petauspatjaa. Nyt meillä on tuplapeitto, ja kyllä lähti paljon parittomia ja parillisia pussilakanoita pelastusarmeijalle.

Vierailija
9/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 120 cm leveä sänky ja siellä kaksi peittoa ja tyynyä. Syitä on monia:

- Mulla on joskus mies yökylässä

- Nukun joskus kahden peiton alla jos on kylmä

- Käytän joskus kahta tyynyä kun esim. luen ennen nukkumaan menoa

Mulla on kaksin kappalein pussilakanasettejä koska olen joskus asunut avoliitossa ja siltä ajalta ne jäi mulle mutta mulla voi olla käytössä myös erilaiset, samaa sävyä ne kuitenkin yleensä on.

Mutta ymmärrän että kaikille ei tule mieleen ostaa sinkulle kahta pussilakanasettiä.

Vierailija
10/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pedata sänky kahdelle. :D

hänellä oli parisänky ja aina pedattuna molemmat puolet. Hän nukkui molemmissa sängyissa vuorotellen, jotta kuluisivat yhtä vähän tai paljon - miten vain.

Itse nukuin sinkkuajan parisängyssä, mutta yhdellä peitolla ja kolmella neljällä tyynyllä. Ja ostin aina lakanani pareittain!

Vierailija
11/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ollut vaikea ostaa lakanaa. Minulla on ollut

- 90 cm leveä sänky kahdella tyynyllä ja yhdellä kapealla peitolla

- 180 cm leveä sänky kahdella kapealla peitolla ja 3-4:llä tyynyllä sekä kahdella erillisellä petarilla

- em. sänky yhtenäisellä petarilla

- 160 cm leveä yhtenäinen sänky kapealla peitolla

- 160 cm leveä sänky tuplapeitolla

Tämä viimeisin on paras, mutta yhtään lakanaa en enää toivo saavani. Vierasvuoteen lakanoissakin on reilusti valinnanvaraa.

Vierailija
12/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiset tai ystävät automaattisesti olettaisivat, että sinulla on parisänky saati sitten, että sinulla on siellä kahdet petivaatteet? Onhan niitä sänkyjä 120 sentin levyisiäkin ja parisängyssäkin voi nukkua yksillä petivaatteilla. Katatko pöydänkin aina kahdelle, vaikka syöt yksin?

Vierailija
14/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä asuu tässä perheessä 3 ihmistä ja yleensä aina lahjassa on vain yksi yhden hengen peiton päällinen ja tyynyliina, jos se on minulle tai miehelleni tarkoitettu. Jättäisivät ostamatta, jos eivät viitsi kahta ostaa. Toki noi yksittäiset menee tytön sänkyyn, mutta kohta on kaappi täynnä noita yhden hengen eripari päällisiä.

Vierailija
15/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fantasiamiehille ja masuvauvoille.

Vierailija
16/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 riittää. Osta itse toinen setti.

Vierailija
17/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi sinun lahjaasi laittaa satasta tai yli 50 riittää. Osta itse toinen setti.

Se on niin alleviivaava kannanotto. Ostaa vain yksi lakana, koska lahjansaaja on sinkku. Eihän sillä koskaan ole ketään eikä koskaan tule olemaankaan. Muutenkin lakanat on kauhean tyhmä lahja, koska makuja on niin monia. Toiselle 50 euron lakanat on halvat ja ihan paskat, toiselle 50 euron lakanat on hienot. Ja niitä voi saada kahdetkin tuolla hintaa.

Vierailija
18/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (olen yh) Ei käy miesvieraita, mutta parisängyassäni nukkuu minun lisäkseni lapset, joskus ystäväni yökylässä, välillä koira jne.. olisi aina noloa nukuttaa heitä pelkällä paljaalla petarilla, ja vaan omalle puolelleni pedata lakanat....

Vierailija
19/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää kun me saadaan lakanoita aina kahdet. Meillä on 120 cm levyinen sänky ja nukutaan siinä kaksin yhden tavallisen levyisen peiton alla. Mutta eihän sitäkään ihmiset voi tietää - kuten ei sitäkään että sinkulla on parisänky.

Vierailija
20/27 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ostaisi aikuiselle ihmiselle yhden pussilakanan. Lapsille ja teini-ikäisille ok, sinkuille ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän