Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet käyttänyt seksiä hyväksesi elämässäsi?

Vierailija
27.12.2010 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana sain itselleni hyvän sivuduunin. Päädyin yhden baari-illan jälkeen sänkyyn miehen kanssa, joka sitten tarjosi duunia. Koskaan asiasta ei suoraan puhuttu, mutta selviö oli, että mukava duuni ja vapaat työajat liittyivät siihen, että annoin miehelle. Hankalinta oli olla olematta liian helppo nakki.

Vierailija
2/3 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähentäyt suhdettani mieheen, olen helpottanut stressiäni ja miehen stressiä, saanut ja antanut nautintoa, lisännyt mieheni sitoutumista minuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä ainakin tiedostamattaan. En itse pukeudu koskaan provosoivasti ja yliampuvasti vaan aina yhtä hillitysti ja tyylikkäästi, mutta pystyn kyllä vaikuttamaan läheisten miesten (kollegoiden tai esimiesten) suhtautumiseen minua kohtaan ihan pienillä asioilla. Hyvä keskustelutaito muistakin kuin työasioista - vähän extra kiinnostusta esim miehen harrastuksiin tai saavutuksiin, uuden solmion tai hiusmallin huomioiminen, leppoisa leikinlasku rankkana työpäivänä jne. tehoaa varmasti:) Ei siinä tarvita lainkaan fyysistä aktia, vähän feromoneja peliin vaan:D Ongelmaksi voi sitten tosin tulla se että miesten kesken tulee vähän mustasukkaisuutta huomiosta mutta väliäkö sillä....;D