Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sun tietokoneella vieraat käydä?

Vierailija
26.12.2010 |

Mun ei - en halua esim. googlaamalla ihmisten huomaavan sivuja joita olen availlut (ovat siis eri värisiä kuin muut), samoin olen usein googleen kirjautuneena pilipalitililläni, jolla päivitän kaikilta salattua blogia.

Vainoharhaista tai ei, mutten päästä ketään muuta kuin lapseni koneelle, ja hänetkin vain silloin kun olen itse kotona. (Ja lapsi toki muutenkin tietää kaikki pahat nettailutapani, kuten av:n.)

Enkä viitsi poistaa keksejä tms automaattisestikaan, koska itse tarvitsen niitä usein.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään salaisuuksia.

Vierailija
2/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä suoraan sanoen halua, että muut käyttävät konettani. Se on mulle hirmu henkilökohtainen niin kuin kännykkäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule käytyä missään ihme sivustoilla, eikä vieraatkaan käy :)

Vierailija
4/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi vieraita kylään ja haluaisivat mennä koneelle. Ellei, joku hyvä syy miksi juuri kyläilyllä pitää.

Vierailija
5/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosikit täynnä ties mitä epämääräisiä linkkejä jotka olen joskus mistäkin mielenkiinnosta sinne laittanut enkä ole muistanut käydä katsomassa uudestaan. Tällaisiakaan en halua vieraiden näkevän.

Tuleehan muuten osoitekenttäänkin käydyt osoitteet, ainakin mun asetukset on tällä hetkellä sellaiset kun itse käytän tätä ominaisuutta paljon.

ap

Vierailija
6/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en anna mieluusti siihen lupaa kun kaikki työtiedostot on koneella. Netin käyttö niinkään ei häiritse. Mitä siitä jos joku näkee minun käyneen vauvapalstalla?

Vierailija
7/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee koneellesi toinen profiili (vai mitäs ne onkaan nimeltään, miettii...) vieraita varten.

Saat pitää suosikkisi muilta salassa ;)

Vierailija
8/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on aika poikkeuksellista, että joku kaveri tulee meillä käymään ja haluaa koneelle jos sillä on kotona toimiva kone.

Vierailija
9/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee koneellesi toinen profiili (vai mitäs ne onkaan nimeltään, miettii...) vieraita varten. Saat pitää suosikkisi muilta salassa ;)

nytkin auki neljä välilehteä, yksi omatiedosto kansio ja adobe readerissa yksi teksti ja lisäksi yksi ohjelma päällä muttei pyöri niin yhtäkkiä jos itseäni joutuisin kirjaamaan ulos vieraiden takia menisi ihan pasmat sekaisin :) Helpompi kahvittaa vieraat näytön ollessa suljettu ja pääsy kielletty :) ap

Vierailija
10/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona meillä on vanhanaikaisesti pöytäkone, jota saa kaikki käyttää.

Työkonetta en lainaisi mielellään kenellekään. Korkeintaan voisin lainata työkonetta nopeaan nettisurffailuun: juna-/bussiaikataulun tarkastaminen, nettipankki tai muu vastaava asia. Silloinkin haluaisin itse avata selaimen ja siirtyä intranetistä internettiin.

Vierailija
11/19 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että ne asentaa sinne webkameran tai salakuuntelulaitteen ja sitten siirtävät ohjelmaa kodistani nettiin.

Vierailija
12/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos olen paikalla. Tosin olen jättänyt joskus "lapsenvahdin" katsomaan jotain koneeltani kun olen jo lähtenyt. Toisaalta miesystävälläni on toinen "käyttäjätili" koneellani ja sillepuolelle emme päästäisi ketään surffaamaan mutta se onkin salasanan takana. Siellä on salainen paheemme nettiin liittyn =)

Vierailija
13/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan yleensä valmiiksi suosikkeihin bussit, säät sun muut. Vierastilillä ei ole oikeutta esim. ladata ohjelmia, vaatii omistajan hyväksynnän. Sama systeemi lapsen tilillä, voi käyttää muttei ladata.

Vierailija
14/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteen niistä on laitettu vierastili,eli saa toki!!

Vierailija
15/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset on itse laittaneet salasanat omiin koneisiinsa eiv'tkä varmaan edes lainais niitä

Vierailija
16/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on firman kannettava ja siinä työpapereita. Kotikone on rikki enkä jaksa korjauttaa.

Vierailija
17/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa vieraille oma profiili, jossa voi surffata tarvittaessa. Mukavahan se on yövieraillekin päästä koneelle. Ei ole multa pois. Työkone ja etäyhteys on sitten erikseen. Sinne ei pääse lapsikaan, tietysti.

laitan yleensä valmiiksi suosikkeihin bussit, säät sun muut. Vierastilillä ei ole oikeutta esim. ladata ohjelmia, vaatii omistajan hyväksynnän. Sama systeemi lapsen tilillä, voi käyttää muttei ladata.

Vierailija
18/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää suuresti, kun todella monet ystävistäni kahville tullessaan kysyvät suurinpiirtein ensimmäisenä "saanko käydä koneella?". Ja sitten sitä istutaan facebookissa koko se hemmetin aika mitä ovat meillä. Koetan kovasti vihjailla josko sen koneen vois pistää syrjään mut ei.. ja vähän päälle parikymppisiä siis ollaan. Mielestäni muuten fiksuja ihmisiä nämä kaverini mutta tätä tyyliä en voi ymmärtää.. :(

Vierailija
19/19 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että en poista koskaan sivuhistoriaa ja minulla tulee tuohon osoitekenttään aiemmat osoitteet, joissa käyty. Jos siis osoitekenttään kirjoittaa vaikka ilta..niin antaa suoraan iltasanomia ja iltalehden sivut, joita alkaa ehdotella. Ja paljon muuta, kaikki googlen jutut jne. En poista sivuhistoriaa, koska silloin pääsen paljon helpommin kaikkialle. Miten tuollainen vierastili otetaan käyttöön?