Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sait omilta vanhemmiltasi lahjaksi?

Vierailija
26.12.2010 |

Pakko kysyä tätä kun jostain syystä anopilta on jotkut ihmiset saaneet ylikalliita lahjoja? Omalta äidiltänne olette varmaan saaneet Mersun?

Minä sain villasukat ja tykkäsin kovasti niistä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös anopilta ja appiukolta saadaa tuo 500 jolla sitten ostamm itse lapsille lahjoja. Eli tuo summa on viiden hengen lahjoihin.

Vierailija
2/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kymmeneen vuoteen ei olla ostettu lahjoja toisillemme veljeni ja vanhempieni kanssa. Hyvä näin. Viimeisin joululahja vanhemmiltani oli varmaan makuupussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti toi jouluuni läsnäolonsa, se oli paras lahja, hän on puolittain halvaantunut, mutta jaksoi ja sai tulla laitoksesta meille muutamaksi tunniksi.

Vierailija
4/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syötiin heidän hankkimansa jouluruoat heidän luonaan.

p.s. anoppia ei ole, eli siihen ketjuun en ole tutustunut.

Vierailija
5/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vihaa minua koska olen löytänyt ihanan miehen ja saanut kolme ihanaa lasta. Ja varsinkin se että nautin elämästäni perheeni kanssa on äidilleni myrkkyä. Äitini oli siis kolmen lapsen köyhä yh. Mutta onko tämä syy vihata omaa lastaan?

Vierailija
6/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 e rahaa, Pentikin kynttilälyhdyn jota toivoinkin, kirjan, keittiöpyyhkeitä, patalapun ja kirjan.

Vierailija
7/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vihaa minua koska olen löytänyt ihanan miehen ja saanut kolme ihanaa lasta. Ja varsinkin se että nautin elämästäni perheeni kanssa on äidilleni myrkkyä. Äitini oli siis kolmen lapsen köyhä yh. Mutta onko tämä syy vihata omaa lastaan?

Vierailija
8/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oli myös sovittu.

Vierailija
9/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna sain Ratian yöpaidan, mutta tänä vuonna siellä on toinen jäänyt eläkkeelle ja toinen sairikselle, joten sen ymmärtää...

Vierailija
10/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- villasukat

- kaksi kirjaa

- kosmetiikkaa kassillisen

- aamutakin

- kynttilöitä

:)

Vierailija
11/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äidiltäni 55€ lahjakortin tavarataloon + paljon muuta pienempää ja tarpeellista.

(Appivanhemmiltani sain 100€ lahjakortin erääseen vaateliikkeeseen ja pehmolelun + 100€ lahjakortin supermarkettiin ja ulkoisen kovalevyn tietokoneeseen yhteiseksi miehen kanssa)

Vierailija
12/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs sellainen 1100€

Vierailija
13/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kutomat lapaset ja pipon sekä ruokailuvälinesetin (tosin pyysin vain lusikoita, mutta oli löytänyt jonkun tarjouksen).

Vierailija
14/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja ja asun vuokralla. Vanhempani eivät ole rikkaita, mutta heillä on kaikki, mitä tarvitsevat ja toisensa-

Minun lasteni isä kuoli ja masennuin.

Vierailija
15/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs sellainen 1100€

Vierailija
16/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanan tunikaneuleen

Vierailija
17/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpissulkaarasian pahaa suklaata. Saatiin se ainoana lahjana, miehen kanssa yhteiseksi.

Miehen vanhemmat on jo kuolleet.

Vierailija
18/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rahaa, mikä tuntui hassulta. Köyhänä opiskelijana se oli mieleisin lahja ja kiva muistaminen tietysti vieläkin. Mutta kun ei ole mitään toimeentulo-ongelmia, ne villasukatkin riittäisivät hyvin. Av:n tunnetusti varakas väki ei kai kirjoittele näihin lahjaketjuihin, kylmä käteinen on varakkaissa piireissä tietääkseni jopa aika mauton lahja. Mutta minä siis ilahduin, ja kerroin heti, mihin rahan käytän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi