Kysy minulta ihan mitä vain
Kommentit (20)
että vaimosi fantasioi minusta teidän harrastaessa seksiä? (Tämä siis kuvitteellinen tilanne, mutta ajattele, että näin olisi oikeasti.)
tähän mennessä on kyllä pienen tutustumisen jälkeen helposti löytynyt
täällä siitä paljon puhuttu ja mun ei ole löytynyt vieläkään :((
Oi mistä löytäisin sen G-pisteeeeen....
eiköhän ne fantasiat ole fantasioita ja todellisuus on sitten eri juttu, eli ei haittaa
joulu meni ihan mukavasti ja pukkikin toi pari pakettia
eiköhän ne fantasiat ole fantasioita ja todellisuus on sitten eri juttu, eli ei haittaa
Mistäs sinä tiedät, mitä teimme baarin vessassa vaimosi kanssa hänen ollessaan viimeksi ulkona? Tai kun hän viimeksi sanoi sinulle lähtevänsä käymään asioilla, mutta olikin minun luonani?
mutta hyvää vaimoa voi lainata muillekin
mutta hyvää vaimoa voi lainata muillekin
ajattelisipa minunkin mieheni noin! Naisten kanssa on mukava harrastaa seksiä, mutta en minä miehestänikään luovu. :)
mutta vesimies. kohta olisi synttärit
täällä on niin ihmeellistä väkeä aina paikalla. voi saada hassuja kysymyksiä
mun kurkku on neljättä päivää kipeä? EI ole kuulemma angiina.
tuo kylmä ilma, siitä se johtuu. välillä kurkku on kipeä eikä tarvitse olla edes angiinaa. itsellä ollut monta kertaa eikä ole vielä koskaan ollut angiinaa
vastannut mitään siihen minun kommenttiin seksin harrastamisesta naisten kanssa? Siitä voisi saada mielenkiintoisen keskustelun aikaiseksi.
mutta joo, kaksi naista keskenään kiihottaisi kyllä minuakin.. harmi vaan kun ei taida onnistua
nyt jos vielä on kysymyksiä niin on hetki aikaa
sitte menee viikko ihan kivasti ja taas alkaa mökötys. Miksi ne itse ei voi koskaan olla mukavia? Miksi naisen on oltava se joka antaa ja saa sitten vastalahjaksi sen muutaman päivän mukavan miehen?
pettänyt, oon niin ruma ettei muut minua halua, vaimon vaan on pakko
viikko ilman seksiä juttu...
mitähän siihen sanoisi..
itsellä ainakin tuntuu siltä että jos ei joka päivä runkkaa niin pallit on niin isot ettei pysty oikein olemaan normaalisti.
meillä tuntuu siltä että jotenkin pitäisi osata vietellä vaimo oikein vaikka ei edes tiedä miten kun vaimo ei kerro mitä haluaa. vähän arvailua koko homma...
minusta mukava vaimo muutaman päivän ajan olisi kiva yllätys... Jotenkin tuntuu ettei edes halua seksiä, sitten kiukuttelee kun ei koskaan saa, kun saa, sanoo että oli kivaa mutta siltikään ei ole tyytyväinen.
Liekö tuossa joku ristiriita...
tähän mennessä on kyllä pienen tutustumisen jälkeen helposti löytynyt