Miksi jotkut heittää AVAAMATTOMIA konvehtirasioita roskiin?
Eikö niitä voi viedä työpaikalle/vanhainkotiin/SPR:lle/seurakunnalle/ ihan minne vaan? Tai vaikka urheilujoukkueelle arpajaisvoitoksi?
Kommentit (88)
Mä syön aina jouluna muutaman suklaakonvehdin, vaikka muuten en syö suklaata koko vuotena. Tykkään just jostain juhlakonvehdeista tai aladdineista, joista tulee lapsuus mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskiin vaan, ei noita suomalaisia maitosuklaa lastenkonvehteja viitsi edes antaa lahjaksi.
Mussuta sinä vaan niitä "herkullisia" ulkomaisia konvehteja, joissa joku kuivattu viikuna on päällystetty ohuella kerroksella kitkerää tumma suklaata. Myös tyypilliset marsipaanitäytteiset ällötykset ovat suorastaan suussa sulavia, ainakin kun niitä oksentaa niistä aiheutuneen kuvotuksen vuoksi pönttöön. 😂
Suomalaisille aikuisille lapsille ei kelpaa kuin maitosuklaa, se on pula-ajan perinne kuten vaalea kahvikin.
Tämä on kyllä kateellisin ja katkerin ketju ikinä! 😂😂
Jo on aikoihin eletty kun nuristaan muiden syömättä jääneistä suklaista.
Tungen ylimääräiset sokulaatit pakastimeen.
Elämme yltäkylläisyyden maailmassa.
Tämä ei riitä, halutaan lisää ja parempaa yltäkylläisyyttä.
Ja sitten käy kuten herra Suursyömärille ( mr. Creosote) Monty Pythonin leffassa The meaning of life.
Herralle oli viimeinen suklaakeksi liikaa ja hän räjähti pitkin seiniä.
Vierailija kirjoitti:
vieläkin. Meille voi tuoda asukkaille kaikki ylimääräiset suklaat. Monella ei ole vanhemmat elossa tai éivät välitä, joten eivät saa näitä lahjoja. Ilahtuisivat nimettömistä lahjoituksista.
Hoitaja kehitysvammaisten pienryhmäkodissa.
Eipäs muuten voinut tuoda. Mulla oli viisi ylimääräistä avaamatonta rasiaa ja olisin viereiseen ryhmäkotiin viennyt mutta sanoivat, että on turvallisuuskysymys eivätkä ota vastaan.
Rappukäytävään olen joskus jättänyt ja hävinnyt alta aikayksikön. Varsinkin vanhemmille ihmisille kelpaavat hyvin.
Konvehtirasia on kyllä sellainen lahja että vittuilun makua. Ne ovat pahoja.