Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää kestovaippamerkkiä

Vierailija
04.01.2011 |

Markkinoilla näyttää olevan niin paljon vaihtoehtoja. Kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tykättiin fuzzi bunzista ja myllymuksuista. Mutta ihan rehellisyyden nimissä on sanottava, että kirppikseltä mukaan osui myös itse tehtyjä vaippoja, jotkä pärjäsi vertailussa noille mennen tullen! Eli kallein ei aina ole se paras.

Vierailija
2/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumgeniuksen yhdenkoon taskuvaipat.

Sopivat oikeasti pikkuvauvalle ja taaperolle yhtälailla. Ja meilläkin siis n viikon ikäisestä käytetty, lapsi nyt 2 v. Kestävät hyvin. Ovat luotettavia käytössä. Kuivuvat nopeasti.Ne myös istuvat hyvin erikokoisille ja muotoisille vauvoille. Noita on ollut useammalla tuntemallani lapsella, kaikkien vanhemmat olleet tyytyväisiä. Niin, ja tarhassakin olleet noihin tyytyväisinä.

Nykyään saa sekä neppareilla että tarroilla, suosittelen tarroja, saa pikkuvauvalle tarkemmin säädettyä, nopeampi laittaa, helpompi muille hoitajille kuin nepparit.

Bumgeniuksern yhdenkoon all-in-onenit myös ihan hyviä, mutta kuivuvat hitaammin, meillä ei ihan yhtä luotettavia, mutta ovat ohuempia. (luomupuuvilla-aiot)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras ja edullisin koska hyvä jälleenmyyntiarvo käytettynä.

Vierailija
4/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen tutustumaan hyviin kotimaisiin vaippavalmistajiin. Meillä on tykätty Nalle-vaipoista, Tuhinatuvasta ja Myllymuksuista.

Vierailija
5/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibumiin. Www.onnibum.net tykkään varsinkin niistä uusista kuorista, ihania värejä, istuu hyvin ja mä käytän yleensä vaan taitellun harson kans

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi