Suositelkaa hyvää kestovaippamerkkiä
Markkinoilla näyttää olevan niin paljon vaihtoehtoja. Kiitos jo etukäteen! :)
Kommentit (5)
Bumgeniuksen yhdenkoon taskuvaipat.
Sopivat oikeasti pikkuvauvalle ja taaperolle yhtälailla. Ja meilläkin siis n viikon ikäisestä käytetty, lapsi nyt 2 v. Kestävät hyvin. Ovat luotettavia käytössä. Kuivuvat nopeasti.Ne myös istuvat hyvin erikokoisille ja muotoisille vauvoille. Noita on ollut useammalla tuntemallani lapsella, kaikkien vanhemmat olleet tyytyväisiä. Niin, ja tarhassakin olleet noihin tyytyväisinä.
Nykyään saa sekä neppareilla että tarroilla, suosittelen tarroja, saa pikkuvauvalle tarkemmin säädettyä, nopeampi laittaa, helpompi muille hoitajille kuin nepparit.
Bumgeniuksern yhdenkoon all-in-onenit myös ihan hyviä, mutta kuivuvat hitaammin, meillä ei ihan yhtä luotettavia, mutta ovat ohuempia. (luomupuuvilla-aiot)
Ehdottomasti paras ja edullisin koska hyvä jälleenmyyntiarvo käytettynä.
Itse suosittelen tutustumaan hyviin kotimaisiin vaippavalmistajiin. Meillä on tykätty Nalle-vaipoista, Tuhinatuvasta ja Myllymuksuista.
Onnibumiin. Www.onnibum.net tykkään varsinkin niistä uusista kuorista, ihania värejä, istuu hyvin ja mä käytän yleensä vaan taitellun harson kans
Me tykättiin fuzzi bunzista ja myllymuksuista. Mutta ihan rehellisyyden nimissä on sanottava, että kirppikseltä mukaan osui myös itse tehtyjä vaippoja, jotkä pärjäsi vertailussa noille mennen tullen! Eli kallein ei aina ole se paras.