Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toistakymmenta traktoria ajoi kauhat ylhäällä vastaan

Vierailija
26.12.2010 |

miksi eivät voi samalla aurata lunta kun siirtyvät paikasta toiseen. hölmön hommaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne eri tienpätkät on tarkkaan priorisoitu, että mikä on tärkeintä siivota ensin ja mikä voi odottaa. Sairaalan ja paloaseman edustat ei saa jäädä putsaamatta sen takia, että traktorikuskit tuhlaa aikaa johonkin toisarvoiseen.

Vierailija
2/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne traktorikuskit sitten tekisivät kun ne kauhat ovat täynnä lunta...? Jatkaisivat vain eteenpäin se kauha täynnä lunta? Ei ne kauhat mitään auroja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auraat toisen alueen niin omasi jää auraamatta.

Vierailija
4/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis traktoreissa kiinni lumiaura... ei kauha...

Ja lunta oli 20 cm. Eikö siitä matkalta tosiaan sitten voi aurata??? Älytöntä...

Vierailija
5/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auraajilla on jokaisella omat alueet. Sovitut parkkipaikat, sovitut tienpätkät. Ja ylläri pylläri, auraajille jopa maksetaan siitä ilosta, että pörräävät siellä hankien keskellä. Kukaan ei auraa toisen aluetta!

Vierailija
6/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tällaisessa lumikaaoksessa mikä täällä hämeessäkin on niin voisi kyllä ajaa kauha alhaalla taajamassa! Se traktori kulkee ihan samaa vauhtia oli kauha alhaalla tai ei!

Vierailija
7/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika tarkasti määrätty, missä milläkin tavalla lumi poistetaan. Jos menee traktorilla sinne, missä pitäisi olla kunnon kalustoa, rapsahtaa sakot aika äkkiä.

Vierailija
8/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti taajamasta ajoväylältä voisi mennessään sen lumen poistaa. Ajakoon se muu kalusta vielä koko reittinsä sitten kun kerkiää.

Lumen kanssa tänään taistellut...

Vierailija
9/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lumen alla ei pitäisi olla mitään suurempia ylläreitä. Tämä on myös turvallisuuskysymys. Koittakaa nyt rauhoittua. Kyllä ne lumet viimeistään juhannukseksi on hävinnyt.

Vierailija
10/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olen asiakkaana toisessa Prismassa ja siellä on hirveä ruuhka, en mä voi mennä sinne kassalle rahastamaan jotta jonot lyhenis.

Vierailija
11/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos olen asiakkaana toisessa Prismassa ja siellä on hirveä ruuhka, en mä voi mennä sinne kassalle rahastamaan jotta jonot lyhenis.

Mutta jos ap:llä on oma bisnes ja siihen tulee joku saman bisneksen omaava myymään ap:n tuotetta ja ottais rahat itelle, olsiko se relua?! Ja usein nämä lumimiehet tekee töitä tuntitaksalla. Jos joku auraa sinun pätkän on se sinun tunneista ja palkasta pois. Näin se vain on.

Vierailija
12/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ap:llä on oma bisnes ja siihen tulee joku saman bisneksen omaava myymään ap:n tuotetta ja ottais rahat itelle, olsiko se relua?! Ja usein nämä lumimiehet tekee töitä tuntitaksalla. Jos joku auraa sinun pätkän on se sinun tunneista ja palkasta pois. Näin se vain on.

auraamassa omalla alueella! Eli tuosta tulisi pelkkää persnettoa.

Vierailija
13/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti taajamasta ajoväylältä voisi mennessään sen lumen poistaa. Ajakoon se muu kalusta vielä koko reittinsä sitten kun kerkiää. Lumen kanssa tänään taistellut...

Ei ne traktorikuskit ilmaiseksi ryhdy lumia ajamaan paikasta, josta joku toinen saa palkan.

Vierailija
14/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auraamassa omalla alueella! Eli tuosta tulisi pelkkää persnettoa.

Vierailija
15/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta logistiikkapuoli siinä mättää. Turhuuden turhuudelta ja älyttömältä typeryydeltä tuntuu tuo rahan valta maailmassa. että kaikki ajavat aurat ylhäällä läpi kaupungin että pääsevät jonnekin pisteeseen y auraamaan postimerkin kokoisen läntin. Jos kaikki aurat saisivat palkkaa siitä että auraavat lähialuettaan, olisi homma jo hoidettu ajat sitten. Tiedän kyllä, että tämä on utopiaa täällä markkinataloudessa, mutta kai sitä ajatella ja haaveilla saa.

ap

Vierailija
16/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. saman tänään nähnyt.

Vierailija
17/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei niillä mitään yhteistä logistiikkakeskusta ole

Vierailija
18/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta logistiikkapuoli siinä mättää. Turhuuden turhuudelta ja älyttömältä typeryydeltä tuntuu tuo rahan valta maailmassa. että kaikki ajavat aurat ylhäällä läpi kaupungin että pääsevät jonnekin pisteeseen y auraamaan postimerkin kokoisen läntin. Jos kaikki aurat saisivat palkkaa siitä että auraavat lähialuettaan, olisi homma jo hoidettu ajat sitten. Tiedän kyllä, että tämä on utopiaa täällä markkinataloudessa, mutta kai sitä ajatella ja haaveilla saa. ap

halua maksaa! Se on täysin oma valintasi, otatko lumenluontia siinä vaiheessa, kun lunta on 5 cm vai 50 cm. Turha itkeä korkeita veroja, jos haluaa lumet pois heti.

Vierailija
19/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei niillä mitään yhteistä logistiikkakeskusta ole

ehkä olisi fiksua, että olisi?

ap

Vierailija
20/35 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auroilla kynnetään, eikä siellä lunta mennä kyntämään.