Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan pian 13. pikkusisaruksen...

Vierailija
26.12.2010 |

Meillä on perheessä 13 lasta ja uutta tulossa...ja olen onnellinen että saan lisää sisaruksia!

Kyllä uskovainen perhe on hieno kasvatuksen paikka....Olen siis itse silti kokenut saavani isältä ja äidiltä rakkautta ja huolenpitoa!

Toki aivan pienet lapset isossa porukassa kasvaessaan saattavat olla hieman "villejä" mutta oppivatpa itsenäiseksi jo varhain ja sosiaalisuutta. Missään ei opi niin sosiaaliseksi ja huolehtimaan myö smuista.

Pienessä perheessä sitä ei opita.

Ja ei me lestadiolaiset ruukata isompana ryypätä, elikkä kun perustamme oman perheen, niin ollaan raittiita.

Se on jo aikahyvin kasvatuksesta, että ei juo alkoholia, vai mitä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi rikosilmoituksen teko kesti on luultavasti vanhoillislestadiolaisuuden anteeksianto opissa. Raiskaajahan pyysi aina tekonsa jälkeen anteeksi. Lapsi on opetettu antamaan ain anteeksi eikä sen jälkeen saa puhua asiasta kellekään. Luultavasti tajusi vasta isompana että oli joutunut kaksinkertaisen väkivallan kohteeksi.

Ilmeisesti tällaista on tosiaankin käytetty monissa niissä lastenhyväksikäytöissä jotka on tapahtuneet lestadiolaispiireissä. karmealtahan se tuntuu etät rikollinen väittää lapselle että tämä on vietellyt hänt ja käskee pyytämään anteeksi.

:-(((((

Lastensuojelun tutkijan tietoja

http://freepathways.wordpress.com/2011/03/18/pyhasta-paljastuu-pahuus/

Vierailija
62/62 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki aivan pienet lapset isossa porukassa kasvaessaan saattavat olla hieman "villejä" mutta oppivatpa itsenäiseksi jo varhain ja sosiaalisuutta. Missään ei opi niin sosiaaliseksi ja huolehtimaan myö smuista. Pienessä perheessä sitä ei opita.

Tuosta sosialistumisesta tuli juur telkkarista ohjelma joka kumoaa väitteesi,että isossa perheessä kasvaneet sosialistuvat muita paremmin.

Tosiasiassa se on juuri päin vastoin.

yllättävää kyllä tutkimusten mukaan pienissä esim. 1 lapsisissa perheissä kasvaneet lapset ovat soiaalisimpia kuin suurperheessä kasvaneet.

Sinällään olen nähnyt mitä tuollainen lapsimäärä tekee naisille ja toivon hartaasti että autat kaikin tavoin äitiäsi suuren sisaruisparvesi kaitsemisessa ja hoitamisessa.

Kaikkea hyvää teille...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän