Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nimiasiaa, loppiaisena ristiäiset nimeksi Petriina

Vierailija
26.12.2010 |

Itse olen aivan haltioissani nimestä, anoppi taas kerran pilasi tunnelman kun sanoi että eihän nimestä edes selvää saa onko ko. poika vai tyttö

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset :(

Vierailija
2/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ja Riina?

Ihan tavis nimhän tuo on, tunnen itsekin yhden nelikymppisen Petriinan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää viatonta lasta rangaista tuollaisella nimellä?

Vierailija
4/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää viatonta lasta rangaista tuollaisella nimellä?

Mun lapsen nimeksi tulee Provoliina.

Vierailija
5/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä miksi täällä aina haukutaan tuota nimeä, minusta se on ihan tavallinen nimi. Koko ikäni olen tuntenut Petriinan joten enpä ole koskaan osannut sitä nimeä ihmetellä.

Vierailija
6/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat olisivat halunneet pojan...

en ymmärrä miksi täällä aina haukutaan tuota nimeä, minusta se on ihan tavallinen nimi. Koko ikäni olen tuntenut Petriinan joten enpä ole koskaan osannut sitä nimeä ihmetellä.

Vierailija
7/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen sisarukset Petriina ja Pauliina.

Vierailija
8/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauriina, Jarita, Karita, Simona tai Samuliina?

Vierailija
9/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien valintahan lapsen nimi on. Anopit saavat pähkäillä lastenlastensa nimien kanssa niin pitään kuin haluavat. =) Niin ja sivuhuomautuksena mainittakoon, että Petriina on kyllä aivan selkeästi tytön nimi. Kas, kun ei esim. nimestä Emilia pohdita samoja, vaikka sekin on Emilin naispuolinen vastine...Noh, elämä on. Onnea teille pienokaisen johdosta ja hauskoja tulevia juhlahetkiä!

Vierailija
10/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei harvinainen nimi. voi olla että lapset keksivät lempinimimiä kuten Petri tai Petris.

Vierailija
11/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi

Petra tai Eveliina? Tai Helena?

Vierailija
12/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poikien nimistä anoppi ja pari sukulaista sanoi että nehän on tyttöjen nimiä....pojat on Joonatan ja Kasimir :)

Vierailija
13/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vieläkin kummallisempia nimiä nähty. KUten nyt vaikka tuo Kasimir. TAi Kiivi Miu... Hah!

Vierailija
14/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vieläkin kummallisempia nimiä nähty. KUten nyt vaikka tuo Kasimir. TAi Kiivi Miu... Hah!

kummallinen nimi ole. Venäläinen nimihän tuo on. Olisi tullut kuopuksen nimeksi jos olisi ollut poika.

Vierailija
15/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän vanhemmat, joiden tyttären nimi on Petriina. Toisella tytöllä samantyylinen nimi myös. Itse en tosin antaisi näitä Aleksiina, Lauriina, Petriina ym. nimiä.

Vierailija
16/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kuitenkin Petraa, jos toi Petr-alkunen nimi on joku "pakkomielle". Petriina on ihan kammottava nimi. Kiivi Miukin on parempi.

Vierailija
17/20 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullossa eläneen kannattaa pitäytyä tutuissa ja turvallisissa lastennimissä, kuten Aada, Neea, Eetu tai Aleksi. Tiedäthän, samat nimet kuin naapurissakin on.

Kasimir-nimisiä on Suomessa yli tuhat kappaletta, Petriinaa alle 500.

Vierailija
18/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurja olohan tässä tulee väkisinkin. enpä ole koskaan saanut tälläistä palautetta!

olen aina nimestäni pitänyt ja olen todella iloinen etten ole suvi, sari, salla tai katri tai jotain muut yhtä tavallista!

kauniiksi nimeäni on aina paljon kehuttu!!!

Petriina ja ylpeä siitä! (mitkäköhän näiden haukkujien omat nimet ovat????)

Vierailija
19/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurja olohan tässä tulee väkisinkin. enpä ole koskaan saanut tälläistä palautetta!

olen aina nimestäni pitänyt ja olen todella iloinen etten ole suvi, sari, salla tai katri tai jotain muut yhtä tavallista!

kauniiksi nimeäni on aina paljon kehuttu!!!

Petriina ja ylpeä siitä! (mitkäköhän näiden haukkujien omat nimet ovat????)

Miksi ei saisi olla pitämättä kyseisestä nimestä? Onhan muitakin rumia nimiä, se pitkä ketjukin täällä pyöri, missä pirjoa, raijaa ym. Minun listallani Petriina menee samaan luokkaan.

Vierailija
20/20 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään :)

Kymmenen vuotta kun menee, niin kukaan ei pidä Petriina-nimeä yhtään sen ihmeellisempänä kuin Pauliinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi