Tympäsee miehen suku
Pakko purnata tänne, miehellekään en viitsi enempää ettei pahoita mieltään.
Minua raivostuttaa mieheni suku, tai osa siitä, ja nyt anoppi meinaa että pitäisi kokoontua koko porukalla. Minä taas en näe syytä kokoontua väkisin ihmisten kanssa joista en todellakaan välitä pätkääkään, miksi pitäisi? Mieluummin vietän aikani ihmisten kanssa joista pidän.
En muutenkaan ymmärrä tätä velvollisuudesta toimimista, ei kai sukulaisiakaan tarvi sietää jos ne ovat moukkia joilla ei ole perus käytöstapoja ja muutenkin tylyjä tärkeilijöitä. Omasta mielestään muka parempia ja lukeneempia kuin muut ihmiset. Voi haukotus.
Ja anopistakin sen verran, omasta mielestään tekee kaiken aina paremmin kuin muut, siksi ottaa joka juhliinkin aina kaikki omatekemät syötävänsä eikä tietty koskekaan muiden leipomuksiin, kuinka epäkohtelias ihminen voi olla???? Jos sanot ettei tarvi tuoda mitään, tuo kuitenkin ja haukkuu muiden tuotokset mennen tullen ja palatessa.
Vituttaa koko sakki. Kiitos.
Kommentit (22)
Ihan kuin olisi minun kirjoitukseni, paitsi anoppi voi laukoa ihan mitä vaan typeryyksiä, kuten pojalleen "oletpas sinä läski" tms. siinä on ihminen jolla ei ole minkäänlaista hienotunteisuutta tai tapoja.
Lisänä vielä miehensiskon porukka, joka tulee ja menee ja jättää taakseen hirveän kaaoksen. Meillä ei anoppilassa käydä, koska mies ei itsekään jaksa kuunnella äitinsä valitusvirttä, mutta luultavasti sekin on minun vikani.
naama viturallaan, jätä menemättä tästälähin joka kissan ristiäisiin, sitten on ne oikeat velvollisuudet, joihin sun tarvii osallistua, ja silloin pakotat naamasi toiseen malliin.