Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmitettiinkö teillä jouluruoat mikrossa?

Vierailija
25.12.2010 |

Olen ihan vilpittömästi utelias ja järkyttynyt. En vaan millään pääse yli tästä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään.

Leivinuuni lämmitettiin leppä ja koivupilkkeillä. Annettiin lämmön tasaantua ja sitten jouluruuat uuniin.

Vierailija
2/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tuli lämmitettyä. Päivällä syötiin riisipuuroa, ja kinkku meinasi jäädä syömättä tältä päivää.

Muut halusivat vain pienen kinkkupalan +rosollia äsken, itse halusin myös lanttulaatikkoa pari lusikallista, joten mikrossahan nuo kävivät, eikä kyllä mitään eroa, paitsi nopeus :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, meillä ei lämmitetty tänään mitään mikrossa.

Keitin uudet perunat ja tein kastikkeen. Laatikoita ei tänään syöty, ja kaikki muu oli kylmänä syötävää.

Meillä tosin tänään on syönyt vain minä ja mies, lapsilla alkoi illalla/yöllä oksennustauti.

Vierailija
4/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikot kypsyi uunissa, kinkku samoin. Kastike liedellä.

Vierailija
6/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikot olivat niin umpijäässä, että eivät ehtineet lämmetä samaan aikaan kun perunat kypsyivät. Ei jääty odottelemaan kun nälkä kurni vatsassa, vaan lämmitettiin mikrossa.

Vierailija
7/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo todellista! eiks se oo pääasia, että sapuska on lämmintä. Ehkä isoja annoksia on kätevämpi lämmittää uunissa, mutta jos noinkin onnistu, niin mikä mättää?

Vai tarkotatko, että jokainen erikseen lämmitti mikrossa omansa? Se myt tietty on vähemmän juhlavaa.

Vierailija
8/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tietenkään!

Vierailija
9/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Yksinasuvana ihmisenä paljon helpompaa ja järkevämpää lämmittää vain se mitä syö.

Vierailija
10/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin loukkaantunut.

Siihen taloon en ihan heti astu! ap.

Vierailija
11/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ei, ei kaikilla ole mitään

leivinuunia tai muutakaan hehtaarimallia. Mitä ihmeen järkyttävää siinä on?

Vierailija
12/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli uunista tuoreet laatikot aaton aterialle, mutta tänään.. kyllä lämmitettiin se 4 rkl perunalaatikkoa ja 3rkl porkkanalaatikkoa sekä oma 1rkl lanttulaatikkoa ihan itsekunkin lautasella mikrossa, kuka mitäkin halusi nökkösen ottaa.. Ei mitään järkeä omalle porukalle lämmittää koko satseja laatikoita uunissa, pahaksi menevät kun moneen kertaan lämmittää..

Koita jaksaa ap, et ollut meillä syömässä tänään..

Vierailija
13/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sielunrauha jarkkyy.

Vierailija
14/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin loukkaantunut.

Eihän se nyt juhlavaa ole, mutta miksi siitä pitäisi loukkaantua? Jos haluat viettää joulua omalla tavallasi, pysy kotona.

Vierailija
15/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin loukkaantunut.

Eihän se nyt juhlavaa ole, mutta miksi siitä pitäisi loukkaantua? Jos haluat viettää joulua omalla tavallasi, pysy kotona.

vähän samanlainen kokemus anoppilassa. Ei nyt ihan jokainen omaa annostaan mikrossa lämmittänyt, mutta oli jotenkin paljon arkisempaa kuin mihin olin tottunut oman perheeni kanssa.

Ratkaisin homman kutsumalla kaikki meille joulupöytään. Silloin saan ihan juuri sellaiset tarjoilut kuin itse haluan, ja mikä tärkeintä, olemme kuitenkin yhdessä kaikkien rakkaidemme kanssa.

Kuulostat kamalalta ihmiseltä, ap. En minäkään sinulle viitsisi hinoa joulua alkaa laittaa.

Vierailija
16/16 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruokia ei vaan lämmitetä mikrossa kuin jotain saarioisten pitsaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän