mies kehui toista naista,suuttuisitteko?
Mieheni kävi ystävänsä kanssa kahvilla ja mukaan tulivat ystävän serkku ja hänen ystävänsä(nainen). No mieheni sitten vaihtoi sen kanssa numeroita ja tulivat hyvin juttuun. kävivät samalla porukalla vielä sitten seuraavanakin iltana. Mies sanoi että löytyi mukava kaveri jonka kanssa voi käydä joskus kahvilla. Mieheni on hyvin sosiaalinen ja saa naiset nauramaan, flirttailee hieman,mutta ei tee sitä tarkoituksella, on vain sellainen puhelias luonteeltaan. Kyselin sitten mieheltäni enemmän tästä naisesta, koska minua ärsytti syvästi että oli viettänyt kaksi iltaa tämän naisen seurassa eikä minun kanssani, vaan minä istuin yksin kotona, lapset nukkumassa. No kysyin sitten että onko se nainen minkänäköinen, ja onko kaunis. Mieheni sitten viisaana sanoi että se on aika samannäköinen kuin sinä kasvoiltasi, suuret silmät yms. Ja sitä ennen oli sanonut(koska epäilin että pettää minua) että ei tekis mitään sellaista koska rakastaa mua ja mä oon aivan älyttömän kaunis. sanoin sit että aijaa, eli sekin nainen on älyttömän kaunis. Eipä kiistänyt, sanoi vaan mut sä oot kauniimpi. ja tänään sit sano että "olisko mun pitäny valehdella, että se on ihan helvetin ruma, ja sit jos sattuisit näkee sen niin suuttuisit kun niin ei olekaan".
miten mieheni voi sanoa noin. Tuntuu ihan älyttömän pahalle. Ja vielä sekin että kun mieheni polttaa ja minä en(se nainen kyllä)niin mies sanoi että "mikset sinäkin alkaisi polttaa". Tuntuu että se nainen on kaiken lisäksi myös jotain mitä mieheni haluaisi minun olevan.
Miehelläni ja hänen kaverillaan on sama ammatti(sanotaan nyt vaikka linja-auto kuski) ja sillä serkulla ja sillä naisella on sama ammatti(baarimikko) keskenään, mieheni sanoi minulle että "voiko olla parempaa porukkka kuin kaksi linja-auton kuljettajaa ja kaksi baarimikkoa" tarkoittaen että tulivat hyvin toimeen keskenään ammattiensa takia. Tuntuipa ihanalle kun itse olen vain koti-äiti. Niin ja ehdottihan se että voisin alkaa baarimikoksi, eli siis samaksi kuin se nainen.
Ja mies vielä kehtaa ihmetellä miksi olen vihainen ja mustasukkainen.
Kommentit (63)
Nainen tuskin on kiinnostunut, miehesi kuulostaa siltä tyypiltä, joka pitää itseään upeana luojan lahjana maailman naisille, mutta naiset ovat eri mieltä ;).
Suhteenne ei kuulosta hyvältä. Sinä kuulostat todella epävarmalta ja epäkypsältä, mies vaikuttaa kaikin puolin epämiellyttävältä. Nyt yritä miehesi miellyttämisen ja vahtaamisen sijaan keskittyä itseesi (ja lapsiinne). Keksi harrastus ja tekemistä, anna miehelle vastuuta perheen pyörittämisessä. Anna miehen mennä menoihinsa, vahtaamalla ja valittamalla asia vain pahenee.
Tsemppiä!
ihmisten EI PITÄISI tehdä lapsia nuorina. Oma elämä ja arvot vielä ihan hakusessa. Aivan käsittämätöntä. Sääliksi käy lapsia...
Voi kuule, oletko seurannut näiden vanhempien ihmisten sekoilua?
Jokaisesta ihmisryhmästä löytyy näitä hakusessa olevia ihmisiä ja toiset ovat elämänsä loppuun saakka yhtä hukassa. Siksi on aivan turha tuomita tiettyä ikäryhmää sen perusteella että tietää pari tapausta.
ihmisten EI PITÄISI tehdä lapsia nuorina. Oma elämä ja arvot vielä ihan hakusessa. Aivan käsittämätöntä. Sääliksi käy lapsia...