mies kehui toista naista,suuttuisitteko?
Mieheni kävi ystävänsä kanssa kahvilla ja mukaan tulivat ystävän serkku ja hänen ystävänsä(nainen). No mieheni sitten vaihtoi sen kanssa numeroita ja tulivat hyvin juttuun. kävivät samalla porukalla vielä sitten seuraavanakin iltana. Mies sanoi että löytyi mukava kaveri jonka kanssa voi käydä joskus kahvilla. Mieheni on hyvin sosiaalinen ja saa naiset nauramaan, flirttailee hieman,mutta ei tee sitä tarkoituksella, on vain sellainen puhelias luonteeltaan. Kyselin sitten mieheltäni enemmän tästä naisesta, koska minua ärsytti syvästi että oli viettänyt kaksi iltaa tämän naisen seurassa eikä minun kanssani, vaan minä istuin yksin kotona, lapset nukkumassa. No kysyin sitten että onko se nainen minkänäköinen, ja onko kaunis. Mieheni sitten viisaana sanoi että se on aika samannäköinen kuin sinä kasvoiltasi, suuret silmät yms. Ja sitä ennen oli sanonut(koska epäilin että pettää minua) että ei tekis mitään sellaista koska rakastaa mua ja mä oon aivan älyttömän kaunis. sanoin sit että aijaa, eli sekin nainen on älyttömän kaunis. Eipä kiistänyt, sanoi vaan mut sä oot kauniimpi. ja tänään sit sano että "olisko mun pitäny valehdella, että se on ihan helvetin ruma, ja sit jos sattuisit näkee sen niin suuttuisit kun niin ei olekaan".
miten mieheni voi sanoa noin. Tuntuu ihan älyttömän pahalle. Ja vielä sekin että kun mieheni polttaa ja minä en(se nainen kyllä)niin mies sanoi että "mikset sinäkin alkaisi polttaa". Tuntuu että se nainen on kaiken lisäksi myös jotain mitä mieheni haluaisi minun olevan.
Miehelläni ja hänen kaverillaan on sama ammatti(sanotaan nyt vaikka linja-auto kuski) ja sillä serkulla ja sillä naisella on sama ammatti(baarimikko) keskenään, mieheni sanoi minulle että "voiko olla parempaa porukkka kuin kaksi linja-auton kuljettajaa ja kaksi baarimikkoa" tarkoittaen että tulivat hyvin toimeen keskenään ammattiensa takia. Tuntuipa ihanalle kun itse olen vain koti-äiti. Niin ja ehdottihan se että voisin alkaa baarimikoksi, eli siis samaksi kuin se nainen.
Ja mies vielä kehtaa ihmetellä miksi olen vihainen ja mustasukkainen.
Kommentit (63)
kauan olette olleet yhdessä? Onko mies jotenkin muuttunut alkuajoista vai miksi päädyit tekemään lapsia noin lapsellisen miehen kanssa?
ei hän ennen käynyt ulkona paljon ollenkaan, silloin tällöin. Mutta nyt toisen lapsen synnyttyä ja hieman ennen alkoi nämä baarissa käymiset ja muutenkin oli enemmän kotoa poissa.
Mies sanoi että luuli etten tykkää käydä baarissa, sanoin että mä luulin ettet itse kun et koskaan ehdottanu ja jos mä ehdotin niin ei sillon halunnu.
Kyl me ollaan suunniteltu että mennään yhdessä, mutta ei se mua sen naisen seuraan taida ottaa, kun näkisim silloin sen mitä ajattelen, että se on täydellinen paketti. ja ne viihtyy yhdessä.
ap
mies nauroi ja sanoi ettet varmana lähde. Ja kehtas vielä lisätä, että mitäs menit tekemään lapsia. Eli siis kun minä oon näköjään ihan yksin nämä läpset tehny niin joudun niitä hoitaa. Ihmettelin sitten että mikä oikeus hänellä on lähteä noin vaan. Mut ilmeisesti naiset on niitä päähoitajia. Mut kyllä mä silti lähden. Mua ei miehet määräile, jos ei itsekään kuuntele kun minä pyydän jäämään kotiin. Kehittelen sitten siitä illasta tarinan ja kerron miehestä jonka tapasin ihan ystävinä.
ap
ne lapset suunniteltuja vai vahinkoja?
Valitettavasti näyttäis siltä ettei miehesi arvosta sinua juurikaan ja vaikak tekisit mitä "peliliikkeitä", niin ei se miehesi perusarvoja ja luonnetta muuta ja nyt on sen oikean karvansa paljastanut kun olisi pitänyt asettua toisen lapsen myötä entistä tiiviimmin perhe-elämään.
Sanot nyt vaan miehelle, että jollei tuo epätassa-arvoisuus, sinun arvostamattomuus, puhumattomuus ja se naisen kanssa yhteydenpito lopu tähän paikkaan todistettavasti, kaikilta osin, niin sinä eroat koko miehestä ja lapset ovat sitten vuoroviikoin kokonaan hänellä ja vuoroviikoin kokonaan sinulla, että siinäpä sitten etsii lapsenlikat aina oman lapsiviikkonsa ajaksi jos pitää niin juosta baarissa. Ja siihen vielä sanot että saatpahan sitten sinäkin paremmin aikaa jopa kokonaisen viikon joka toinen viikko etsiä baarista entistä parempaa miestä.
Voi olla että tuo kärjistää koko tilanteen, mutta jotenkin kuulostaa siltä ettei tuosta pidemmän päälle hyvää ole luvassa. poitkitys ei olisi lasten etu jos liitto on huono ja suhteenne huono, vaikka nopeat ratkaisut taas varmasti tuntuvatkin pahalta. Kuulostaa että on menty jo joku aika sitten sen pisteen yli jossa sinun olisi todella pitänyt älähtää siitä kuinka vähän saat huomiota ja arvostusta ja nyt on jo mennyt niin överiksi tuo miehesi asenne että taitaa olla myöhäistä.
Tämä on vain yksi näkemys, mutta kannattaa tämäkin puoli asiasta miettiä.
"kostamiset" ja "oman lääkkeen maistamiset" varsinkin vaikuttavat köykäisiltä keinoilta selvittää tilannetta. Miksi tuollaiset keskenkasvuiset edes aloittavat noita kotileikkejä?
tavoiltaan eli tutustuu helposti keneen tahansa, saa naiset hyvälle tuulelle jne. Lisäksi monet naiset tulevat hänen juttusilleen, flirttailevat ym. Kyllä se joskus nyppii, vaikka tiedänkin, että harmitonta on.
Sinun tapauksessa ihmettelen, miksi miehen pitää hehkuttaa tuota naista. Ärsyyntyisin minä myös.
mikä siinä on että jos on nuori äiti niin aina kysytään tuo kysymys?
Ei se ole sen baarireissun jälkeen ottanut siihen yhteyttä. sanoin että mitä sä sen numerolla teet, kun odotat vaan sen soittoa, jos sitä kiinnostaa tavata kahvin merkeissä. Niin tietty juttu oli mennyt niin että se nainen oli antanu vaan oman numeronsa eli "aloite" on mun miehellä. Joo oon mä sanonu ton että jos erotaan niin vuoroviikot otetaan käyttöön että minä en ota suurinta vastuuta kuten tähän asti. Eipä se tietenkään ollu sen asian kannalla.
Yleensä meidän yhteiset illat menee niin että minä istun katsomassa televisiota ja mies on tietokoneella. Jos pyydän että tulis mun viereen, niin kyllä se tulee, mutta väsähtää nopeasti ja kohta jo nukkuu. Olenkin ihmetelly miten baarissa jaksoi olla pilkkuun asti molempina päivinä ja kotona on niin väsynyt että. Kai se täytyy vaan hyväksyä että siellä se seura oli parempaa. Yleensä miespuolisentkin kaverit kun pyytää illalla jonnekin niin mies piristyy kummasti. Eli mun seura taitaa olla niin tylsää ettei hereillä pysy. Sano että kun ei jutella mitään. Mulle riittää välillä se läheisyys, mut miehelle ilmeisesti ei. Ja sit kun juttelen niin ei sitä kiinnosta. Haluu puhuu vaan sellaisista asioista mitkä häntä kiinnostaa. Nyt se onkin töissä, eli yksin täällä taas. Tapaako sen naisen työaikana, siitä en tiedä enkä halua tietää.
ap
tavoiltaan eli tutustuu helposti keneen tahansa, saa naiset hyvälle tuulelle jne. Lisäksi monet naiset tulevat hänen juttusilleen, flirttailevat ym. Kyllä se joskus nyppii, vaikka tiedänkin, että harmitonta on. Sinun tapauksessa ihmettelen, miksi miehen pitää hehkuttaa tuota naista. Ärsyyntyisin minä myös.
sosiaalinen ja tulee kaikkien kanssa toimeen. Mutta se että se nainen on jotenkin niin mahtava, ärsyttää. Okei, itse kysyin siitä naisesta, mutta mieheni vertasi sitä naista minuun ja valitti miksen minä tee sitä ja sitä viitaten siihen että se nainen tekee. varmasti on nyt töissä hankkinut sen numeron takaisin, mutta ei se sitä mulle sano. Olkoot. Jos menee tekee jotain tyhmää, niin sit menettää minut, ja turha tulla anelee. Oon sanonu miehelleni että tän parempaa naista ei löydä.
ap
eli noihin kostojuttuihin sun ei kannata ryhtyä. Ihan naurettavaa olisi ruveta keksimään mitään miesjuttuja tai "antaa miehen maistaa omaa lääkettään". Jos se on kyllästynyt kotiinsa ja perheeseensä, niin se on. jos se on ihastunut johonkin toiseen, niin se on. Jos sä rakastat sitä vielä, sä tahdot sille hyvää? Jos se rakastaa sua, se tahtoo sulle hyvää.
Eli sopikaa nyt ihan sellaiset selkeät pelisäännöt teidän perheelle - kotitöiden jakaminen, vapaa-aika (molemmille omaa aikaa saman verran), lasten hoidon vastuun jakaminen jne.
Jos ei mies tohon halua lähteä, vaan haluaa riekkua baareissa kuin sinkku, niin anna mennä. Sitten lienee parempi muuttaa vaikka eri osoitteisiin, vaikkei alkuun heti eroaisikaan. Mutta puhukaa nyt ensin, että haluatteko te olla yhdessä vai ette. Jos haluatte, niin kannattaisi mennä juttelemaan jonkun ulkopuolisen kanssa vaikka perheneuvolaan tms.
Kai aikuisella miehellä saa olla mielipiteitä?
jos siitä ei tee mitään isoa numeroa. Toki mies voi sanoa, että joku nainen on kaunis tms. ei siinä mitään.
Mutta miksi miehesi vaihtoi numeroja tuon naisen kanssa? ja puhuu siitä noin ylistävästi ja sinuun verraten? kuulostaa idioottimaisen typerältä ja ajattelemattomalta.
Ja tuo kommentti, että sinunkin pitäisi käydä polttamaan, mitä helvettiä? onko sun mies joku idiootti???
itsekkin poltan, mutta ei tulisi mieleen suositella sitä kellekkään.
Anteeksi vaan, mutta sun mies kuulostaa aikamoiselta kusipäältä joka haluaa paeta lapsiperhe elämää.
aiemminkin kirjoitellut miehellä olleen jotain juttua toisten naisten kanssa? Mies tosiaan kuulostaa ihan teiniltä, mitä usein tuonikäiset miehet vielä ovatkin.
mies nauroi ja sanoi ettet varmana lähde. ...ap
Löydät varmaan itsekin sen ratkaisevan lauseen. Siinä määritellään valta- ja määräyssuhteet teidän suhteessanne. Sinun arvosi.
Nyt sinun tehtäväsi on pohtia haluatko "ehjän perheen" kulissit johon rakennat normielämän vai vallan päättää itse lähdetkö pois miehesi reviiriltä.
Minä lähdin, mutta ensin piti käydä mielenterveyden pohjilla itsemurhaharkinnoissa asti ja päättää että luovun vaikka sukulaisistani ennemmin kuin jään mieheni hallintaan (suku ei hyväksy avioeroa). Minä annoin kulissien mennä rymisten ja olin hetken täysin yksin ilman tukiverkkoja, mutta hetkeäkään en ole katunut ja elelen onnellista "köyhälistö"elämää rivari-yh:na.
Tokihan suhteemme ongelmat olivat paljon muutakin kuin miehen käskyvalta lenkille lähdöstäni, mutta tuo lause/asenne kertoo aika paljon mikä miehen suhtautuminen sinuun on ja miten suhteenne tulee todennäköisesti kehittymään. Ja minunkin HerraniJaValtiaani oli sellainen joka tulee loistavasti juttuun naisten kanssa ja joka aina halusi minun tekevän samoja asioita kuin sen hetkinen mielenkiinnon kohteensa. Tiedä sitten mikä outous siihen oli perusteena. Olisi halunnut minun tupakoivan, käyttävän tietyn tyylisiä vaatteita, harrastavan jotain tiettyä (mutta vain kotoa käsin harrastettavia asioita!!)
Osaako miehesi itkeä? Salliiko lastesi itkevän? "Salliiko" sinun itkevän?
Miehet jotka itkevät itse heti jos haluavat naisen unohtavan suuttumuksensa ja kääntävän hoivavietin päälle MUTTA suuttuvat lasten itkusta (esim mieheni saattoi karjua tai ivata kaksivuotiasta poikaa jos tämä itki mielipahaa) ja ivaavat naisen itkua : JÄTÄ HETI, voi olla että jollain perheenjäsenellä on vielä mielenterveyttä jäljellä.
kuulostaa ihan minun kirjoittamalta. tosiaan jos itken, sanoo että lopeta se pillittäminen. ei se lasten itkuun sano mitään, mutta minulle aina. Mutta koko teksti kuulostaa melkeinpä kaikilta osin kuin minun elämältä. En uskonut että muillakin voi olla samoin. Sait minut ajattelemaan asioita. Rakastitko miestäsi kaikesta huolimatta, vai oliko helppo lähteä kun rakkaus puuttui?
minä nimittäin rakastan miestäni paljon. Siksi tuntuu vaikealle lähteä.
ap
Minusta vaikuttaa eri vastaustesi perusteella, että hän pitää sinua itsestäänselvänä "kodin hengettärenä", joka on aina paikalla huolehtimassa hänestä kuten äiti aikoinaan. Siis toisinsanoen vaikuttaisit olevan hänelle jonkin sortin äidin jatke.
Huono itsetuntokin hänellä vaikuttaa olevan, jos ei ole pokkaa "päästää" sinua ulos yöelämään, vaan nauraa päin näköä ja KIELTÄÄ sinua menemästä. Millä ihmeen oikeudella hän sen tekee? Ihan suututtaa puolestasi! Huhhuh sentään.
kuulostaa ihan minun kirjoittamalta. tosiaan jos itken, sanoo että lopeta se pillittäminen. ei se lasten itkuun sano mitään, mutta minulle aina. Mutta koko teksti kuulostaa melkeinpä kaikilta osin kuin minun elämältä. En uskonut että muillakin voi olla samoin. Sait minut ajattelemaan asioita. Rakastitko miestäsi kaikesta huolimatta, vai oliko helppo lähteä kun rakkaus puuttui?
minä nimittäin rakastan miestäni paljon. Siksi tuntuu vaikealle lähteä.
ap
muutama päivä sitten kirjoitteli samasta aiheesta, ja joissakin viesteissä mainitsi miehen myös lyövän, mutta ei pitänyt sitä suurenakaan ongelmana. Hulluja on moneksi. Anna se nainen vie miehesi, et menetä MITÄÄN.
oon sanonu että sen pitää kohdella mua paremmin. mutta se lupaa aina muuttua, ei oo vieläkään tapahtunu. nyt mä lopetan sen paapomisen yms. oon sanonu sille että kukaan muu ei määrää mun elämästä paitsi minä itse.
ap
sama kirjoittaja on. Toivotaan että äijä häipyy uuden eukon matkaan jotta ap saisi viimein elämänsä (ja aivotoimintansa) kuntoon. Ei jaksa ymmärtää tuollaisen luuserin paapomista.
muutama päivä sitten kirjoitteli samasta aiheesta, ja joissakin viesteissä mainitsi miehen myös lyövän, mutta ei pitänyt sitä suurenakaan ongelmana. Hulluja on moneksi. Anna se nainen vie miehesi, et menetä MITÄÄN.
mutta mun mies nyt vaan oikeesti on tollanen. No tän vuoden aikana tapahtunu baarissa käymiset, aiemmin mieskaverinsa kanssa ja sit töiden pikkujoulu jatkot, mut nyt kaks viimesintä kertaa niin että se nainen porukassa mukana. Mies yrittää vieläpä kääntää asiaa niin että minä pettäisin. Sanoi että "kun sinä koko ajan kysyt ja jankutat asiasta, niin taidat itse pettää minua". Sanoin että just joo, miten mahdollista kun oon aina vaan kotona, en paljon koskaan missään. Ja kotona ollessa hoidan kahta lasta, tässä mitään pettää ehdi.
enkä siis tosiaan ole pettänyt.
Mies sanoi että ei sillä ole sellaista ystävää kenen kanssa vois käydä työvuoronsa aikana kahvilla ja että nyt sellainen löytyi, tämä nainen siis.
Mies ei paljon keskustele kanssani, varsinkaan jos minä jotain kerron niin ei kuuntele. saan toistaa monta kertaa samana asian ja lopulta vastaus on en tiiä, joo kai tai muuta vastaavaa. Sanoikin yksi päivä että ei mun kanssa voi jutella mistään. Sen naisen ja muiden kavereiden kanssa kyllä juttua riittää ja kuuntelee niitä.
Nyt mä en oo enää kynnysmatto. Kuten joku ehdotti, minäkin alan tapailemaan jotain mieskaveria ja kehun miten mukavaa on kun joku kuuntelee. Ja kotona en kiinnostu miehen asioista. Katsotaan osaako sitten arvostaa mua eri lailla.
kaikken paskinta tässä on se, että jos se nainen tosiaan on paljon minun näköinen. ihan kuin mieheni etsisi minun kopiota, mutta parempaa.
ap