mies kehui toista naista,suuttuisitteko?
Mieheni kävi ystävänsä kanssa kahvilla ja mukaan tulivat ystävän serkku ja hänen ystävänsä(nainen). No mieheni sitten vaihtoi sen kanssa numeroita ja tulivat hyvin juttuun. kävivät samalla porukalla vielä sitten seuraavanakin iltana. Mies sanoi että löytyi mukava kaveri jonka kanssa voi käydä joskus kahvilla. Mieheni on hyvin sosiaalinen ja saa naiset nauramaan, flirttailee hieman,mutta ei tee sitä tarkoituksella, on vain sellainen puhelias luonteeltaan. Kyselin sitten mieheltäni enemmän tästä naisesta, koska minua ärsytti syvästi että oli viettänyt kaksi iltaa tämän naisen seurassa eikä minun kanssani, vaan minä istuin yksin kotona, lapset nukkumassa. No kysyin sitten että onko se nainen minkänäköinen, ja onko kaunis. Mieheni sitten viisaana sanoi että se on aika samannäköinen kuin sinä kasvoiltasi, suuret silmät yms. Ja sitä ennen oli sanonut(koska epäilin että pettää minua) että ei tekis mitään sellaista koska rakastaa mua ja mä oon aivan älyttömän kaunis. sanoin sit että aijaa, eli sekin nainen on älyttömän kaunis. Eipä kiistänyt, sanoi vaan mut sä oot kauniimpi. ja tänään sit sano että "olisko mun pitäny valehdella, että se on ihan helvetin ruma, ja sit jos sattuisit näkee sen niin suuttuisit kun niin ei olekaan".
miten mieheni voi sanoa noin. Tuntuu ihan älyttömän pahalle. Ja vielä sekin että kun mieheni polttaa ja minä en(se nainen kyllä)niin mies sanoi että "mikset sinäkin alkaisi polttaa". Tuntuu että se nainen on kaiken lisäksi myös jotain mitä mieheni haluaisi minun olevan.
Miehelläni ja hänen kaverillaan on sama ammatti(sanotaan nyt vaikka linja-auto kuski) ja sillä serkulla ja sillä naisella on sama ammatti(baarimikko) keskenään, mieheni sanoi minulle että "voiko olla parempaa porukkka kuin kaksi linja-auton kuljettajaa ja kaksi baarimikkoa" tarkoittaen että tulivat hyvin toimeen keskenään ammattiensa takia. Tuntuipa ihanalle kun itse olen vain koti-äiti. Niin ja ehdottihan se että voisin alkaa baarimikoksi, eli siis samaksi kuin se nainen.
Ja mies vielä kehtaa ihmetellä miksi olen vihainen ja mustasukkainen.
Kommentit (63)
Pettämishommilta kuulostaa. AP, lähde suhteesta. Sinä ansaitset parempaa.
Mutta en voi lähteä suhteesta ennen kun saan varmuuden että mies pettää. Vasta sitten voin laittaa pisteen tälle suhteelle.
Mutta miten saan kiinni rysän päältä tai tunnustamaan.
ap
Hyvän itseluottamuksen omaavat ihmiset ovat yleensä hyviä jossakin asiassa ja tekevät sitä, mistä todella pitävät. Ja ovat tyytyväisiä elämäänsä. Esim. kotiäidillä, joka on onnellinen kotiäitinä ja tekee sen hyvin, voi olla aivan yhtä hyvä itseluottamus kuin menestyvällä uranaisella. Tärkeintä on se, että tekee mitä itse arvostaa ja saa arvostusta muiltakin.
ja alat kehumaan herkullisen ja seksikkään näköisiä miehiä joita näet kaikkialla: kaduilla, telkkarissa, lehdissä jne. Tasa-arvoa sen olla pitää! =D
Ja seksikkään näköisistä miehistä sanot luonnollisesti joka kerta vain, että "panisin" ja nyökkäät hyväksyvästi pieni hymynkare toisessa suupielessä omalle kommentillesi.
Anna palaa! =))
Kyllä suuttuisin ja lujaa. Sais luvan miettiä uudelleen kenen kanssa on. En jaksais, että tulevaisuus olis jatkuvasti tollasta. Mennyt käytös kun kertoo tulevasta.
kuin että mies pettää tai on ainakin ihastunut. Voiko tähän kaikkeen enää löytyä muuta selitystä?
ap
on surullista, että ulkoisilla seikoilla tuntuu elämässäsi olevan kovin paljon painoarvoa. Kun kypsyt, luultavasti huomaat, että elämässä on myös oikeasti tärkeitä asioita.
Minustakin on hienoa, että mieheni pitää ulkonäöstäni, mutta vielä upeampaa on se, että hän arvostaa minua ihmisenä: naisena, vaimona ja äitinä. Tiedän, että maailmassa on paljon kauniita ja upeita naisia, jotka pesevät ulkonäköni mennen tullen, mutta minua se ei hetkauta;)
Sen sijaan minuakain harmittaisi se, että mieheni kehottaisi minua tupakoimaan, koska muutkin tekevät niin ja varmasti sekin, että mieheni juoksisi kuppiloissa mieluummin kuin viettäisi aikaa perheensä kanssa.
Pistä se mies hoitamaan välillä lapsiaan.
Miehellesi, kehu sinäkin jotain miestä, joka on niin kiva ja reilu yms.
Kerropas myös miehellesi, että sinusta olisi tosi kiva jos hänkin lopettaisi tupakanpolton, sillä joudut todennäköisesti haistelemaan pahanhajuista miestäsi.
Avioliitossa olevat ovat parhaat ystävät, eikä siihen väliin pidä kenenkään toisen tulla. Muita ystäviä voi toki olla, mutta paras on se oma puoliso.
Ja todellakin istukaa iltaa yhdessä sinä myös mukaan ja lapsille hoitaja.
Omasta puolisostaan saa olla terveellä tavalla mustasukkainenkin, kyse ei siis ole mistään erikoisemmasta epävarmuudesta. Ja kuka sitä niin itsevarma on?
minun kertoa miehelleni, että tiedän että hän valehteli siitä numerosta. että tiedäb hänen hankkineen sen takaisin?
ap
siis alkaa kehuu jotain miepuolista ystävääni, katsotaan miltä se hänestä tuntuu.
Tiedän, moni teistä antaa nyt noottia, mutta tehty mikä tehty. Poistin eilen sen naisen numeron miehen puhelimesta. No mies sit suuttui ja kysyi että "kai se numero on sulla jossain tallessa" no ei oo. No hän oli sitten tänään työpäivän aikana yrittäny metsästää sitä numeroo numeropalvelun kautta. tietää naisen etunimen ja osoitteen. mut eipä onnistanu. mut sen yhteisen ystävän kautta saa sen kyl tietoon kun vaan viitti kysyy. Mut yllättävän paljon vaivaa on nähny naisen takii jonka on tuntenu vasta viikon.
Mä sanoin miehelleni etten enää puhu asiasta enkä välitä vaikka tapaa sitä yms. Mutta jos jää kiinni pettämisestä, saa todellakin katua sitä.
ap
kuulostaa että mies on ihastunut. Ja ihan turhaa jeesustelua väittää, että ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä parisuhteessa eikä yhtään missään, kyllä sillä on paljonkin väliä monessa asiassa. Minusta ei ole yhtään pinnallista, että on itsevarma esim. siksi, että on todella kaunis. Ei se ole sen typerämpi syy kuin olla itsevarma siksi, että osaa kutoa tosi hyviä patalappuja.
Oma eukko ja lapsetkin kotona. Jos mun mieheni rupeis tosta vaan viettämään aikaansa jonkun naisen kanssa ja mä istun lapsineni kotona niin jo alkais mulla hälytyskellot soida. Huhhuh miten dorka ukko sulla.
Kukaan mies ei ole niin pässi että kertoisi vaimolleen moisia. Itse asiassa kukaan mies joka oikeasti rakastaa vaimoaan ei vaihda puhelinnumeroita vieraiden naisten kanssa. Selkeä provo.
Kukaan mies ei ole niin pässi että kertoisi vaimolleen moisia. Itse asiassa kukaan mies joka oikeasti rakastaa vaimoaan ei vaihda puhelinnumeroita vieraiden naisten kanssa. Selkeä provo.
että tämä on provo koska aloittaja on aiemminkin kertoillut pässin miehensä tekemisiä. Sanoit ap että mies on käynyt baarissa vain 5 kertaa viimeisten vuosien aikana, mutta ilmeisesti ne kaikki kerrat on viime päivien aikana? Mies käyttäytyy kuin teini joka juoksentelee tyttöjen perässä.
siis alkaa kehuu jotain miepuolista ystävääni, katsotaan miltä se hänestä tuntuu.
Tiedän, moni teistä antaa nyt noottia, mutta tehty mikä tehty. Poistin eilen sen naisen numeron miehen puhelimesta. No mies sit suuttui ja kysyi että "kai se numero on sulla jossain tallessa" no ei oo. No hän oli sitten tänään työpäivän aikana yrittäny metsästää sitä numeroo numeropalvelun kautta. tietää naisen etunimen ja osoitteen. mut eipä onnistanu. mut sen yhteisen ystävän kautta saa sen kyl tietoon kun vaan viitti kysyy. Mut yllättävän paljon vaivaa on nähny naisen takii jonka on tuntenu vasta viikon.
Mä sanoin miehelleni etten enää puhu asiasta enkä välitä vaikka tapaa sitä yms. Mutta jos jää kiinni pettämisestä, saa todellakin katua sitä.
ap
Ei tossa suhteessa oo mitään järkeä jos tutkit toisen tekemisiä, poistelet numeroita ja oot niin epävarma itsestäs.
Kyllä muakin suoraansanottuna vituttais jos mies poistelis mun kavereiden numeroita puhelimestani.
minakin taalla tykonani mietin etta taa on joko provo tai todella (henkisesti) keskenkasvuisten touhuilua puolin ja toisin. Saali, etta pariskunnalla on lapsia, jos siis ei ole provo.
mene oparina iltana peräkkäin baariin jätä mies hoitaan lapsia ja kerro että tapasit kivan miehen joka on ihan kui sinä. Kerro, että oli niin kivaa, että menet tänäänkin uudelleen.
Mies varmaan olisikin että JEES, hienoa mene vaan.
Kokeilepa. mene vaikka kirjastoon siksi aikaa jos et muuta keksi
Sellaista sattuu, ei voi mitään. Mutta se että kertoo asiasta avoimesti sulle, pitäis jo olla merkki, että on sun kanssa tosissaan, eikä suunnittele pettämistä.
Jos ihastuin, uskottelin itselleni olevani rehellinen poikakaverille kertomalla tälle että olin tavannut kivan ihmisen joka oli hyvä ystävä.
Niin kauan kuin suhde oli platonisella tasolla, uskottelin että en ole valehdellut poikakaverilleni.
Sitten petin tai laitoin pokki poikakaverin kanssa ja uuden kanssa sama juttu.
KOKO AJAN kuvittelin olevani rehti.
Ihan käsittämättömän lapsellista touhua...
että oma mies tykkää ja on itsevarma. mutta ei se tietenkään ole kaikkia kaikessa. luepas tekstit uudelleen. enemmänkin kyse oli siitä että minulla pitäisi olla enemmän itseluottamusta jotta en epäilisi ja vahtisi miestäni, peläten että hän pettää minua.
ap