mies kehui toista naista,suuttuisitteko?
Mieheni kävi ystävänsä kanssa kahvilla ja mukaan tulivat ystävän serkku ja hänen ystävänsä(nainen). No mieheni sitten vaihtoi sen kanssa numeroita ja tulivat hyvin juttuun. kävivät samalla porukalla vielä sitten seuraavanakin iltana. Mies sanoi että löytyi mukava kaveri jonka kanssa voi käydä joskus kahvilla. Mieheni on hyvin sosiaalinen ja saa naiset nauramaan, flirttailee hieman,mutta ei tee sitä tarkoituksella, on vain sellainen puhelias luonteeltaan. Kyselin sitten mieheltäni enemmän tästä naisesta, koska minua ärsytti syvästi että oli viettänyt kaksi iltaa tämän naisen seurassa eikä minun kanssani, vaan minä istuin yksin kotona, lapset nukkumassa. No kysyin sitten että onko se nainen minkänäköinen, ja onko kaunis. Mieheni sitten viisaana sanoi että se on aika samannäköinen kuin sinä kasvoiltasi, suuret silmät yms. Ja sitä ennen oli sanonut(koska epäilin että pettää minua) että ei tekis mitään sellaista koska rakastaa mua ja mä oon aivan älyttömän kaunis. sanoin sit että aijaa, eli sekin nainen on älyttömän kaunis. Eipä kiistänyt, sanoi vaan mut sä oot kauniimpi. ja tänään sit sano että "olisko mun pitäny valehdella, että se on ihan helvetin ruma, ja sit jos sattuisit näkee sen niin suuttuisit kun niin ei olekaan".
miten mieheni voi sanoa noin. Tuntuu ihan älyttömän pahalle. Ja vielä sekin että kun mieheni polttaa ja minä en(se nainen kyllä)niin mies sanoi että "mikset sinäkin alkaisi polttaa". Tuntuu että se nainen on kaiken lisäksi myös jotain mitä mieheni haluaisi minun olevan.
Miehelläni ja hänen kaverillaan on sama ammatti(sanotaan nyt vaikka linja-auto kuski) ja sillä serkulla ja sillä naisella on sama ammatti(baarimikko) keskenään, mieheni sanoi minulle että "voiko olla parempaa porukkka kuin kaksi linja-auton kuljettajaa ja kaksi baarimikkoa" tarkoittaen että tulivat hyvin toimeen keskenään ammattiensa takia. Tuntuipa ihanalle kun itse olen vain koti-äiti. Niin ja ehdottihan se että voisin alkaa baarimikoksi, eli siis samaksi kuin se nainen.
Ja mies vielä kehtaa ihmetellä miksi olen vihainen ja mustasukkainen.
Kommentit (63)
eli poistin sen naisen numeron pari päivää sit. no katsoin tänä aamuna niin mies oli hommannu sen numeron takas. Kysyin sit vaan kertomatta että tiedän, että aikooko hankkia sen numeron takas, vai onko jo hankkinu vai ei. Vastaus oli että ei ole hankkinu, eikä tiedä hankkiiko ja äkkii lähti tilanteesta pois. Valehteli mulle päin naamaa. En kertonut mitä tiedän. Katson tilannetta ja olen kuin en mitään epäilisi.
Ja mies sanoi tänään että mitä jos hän alkaisi tekemään töissä pidempiä vuoroja että saatais enemmän rahaa, sanoin että ei ole tarpeen.
Veikkaan että ei ne vuorot siitä pitenisi, vaan se "ylityöaika" menisi sen naisen tapaamiseen. Mitä olette mieltä?
ap
Pettämishommilta kuulostaa.
AP, lähde suhteesta.
Sinä ansaitset parempaa.
ja aiemmista jutuista päätellen kuulostaa että mies on totaalinen kusipää. Ehkä kannattaisi miettiä eroa.
menee muuten hyvin. mut jos pettää niin sit on eri asia. Vituttaa aivan älyttömästi.
ap
Baarimikot ovat yleensä melko nuoria ja tupakoimisen ihannointi kuuluu nuoruuteen.
Itse olen vanha kääpä ja poltan piilossa. Ei mikään kehuttava asia todellakaan.
Tää on niin tyypillistä miestä. Nauroin tätä aloitusta aivan kippurassa, vedet silmistä valuen. Miehet on just tällaisia. "Ai, oliks sullakin tunteet vaimokkeeni. Enpä aavistanutkaan" Ai mitä mä nyt sanoin väärin kun kehuin naapurin Tarjan tekemiä pipareita maailman parhaimmiksi. Mistäköhän se nyt suuttu, kun laukkasi koko päivän lapsia ja taloutta hoitaen kun mä istuin läppärillä. Mitähän se noin rynnii otsa hiessä päivän ja on sitten niin kireellä tuulella, kumma homma. Hmm..asiat on todellakin väännettävä rautalangasta ja laitettava ukko lujille, jos meinaa omaa arvostusta saada edes hitusen. Toisen huomioiminen kun on useimmiten kakslahkeisille niin... miten sen nyt sanois vaikeeta. Tämän päivän esimerkki: kolme lasta syöneet jouluaterian ja sen jälkeen mussuttaneet koko päivän karkkia ja suklaata. Illalla ukko jääkaapilla vuolemassa itselleen kinkkuleipää. Kyselin sitten, että ovatko lapset jo syöneet iltapalaa. Ai, pitiks niillekin jotain antaa...Mä kyllä olin jo laittamassa heitä nukkumaan. Voi elämä.. t. nimim. melkeimpä parikymmentä vuotta yhdessä asustanut pariskunta
Baarimikot ovat yleensä melko nuoria ja tupakoimisen ihannointi kuuluu nuoruuteen. Itse olen vanha kääpä ja poltan piilossa. Ei mikään kehuttava asia todellakaan.
Ei se sinänsä ihannoi sitä tupakointia, vaan sanoi että kun kaikki muut polttaa niin tyhmää kun mä vaan seison siinä vieressä tekemättä mitään. et olis mukava kun polttaisin kun muutkin menee tupakalle niin tulisin mukaan polttaa.
mut ei se tässä ole se ongelma, vaan tuo kauneuden kehuminen. Että ilmeisesti on löytynyt minun kopio, missä on kuitenkin jotain mitä minussa on toivonut olevan. enpä tunne enää olevani kovin ainutlaatuinen omalle miehelleni.
ap
eli siis ei ne missään kahvilla käyny kuten ekassa viestissä kirjoitin vaan baarissa koko porukka. vaikka onko sillä niinkään merkitystä, mut kuitenkin.
ap
ikäisenä saitte lapset ja oliko ne suunniteltuja? Mies ei ihan kuulosta tarpeeksi kypsältä perhe- elämään, niiden aiempien viestiesi perusteella. Tuo toisen naisen ulkonäön kehuminen on pikkujuttu niiden muiden juttujen rinnalla.
Ja muutenkin aika epäkypsää mieheltäsi.
iltaa teidän kotona niin, että sinäkin voisit osallistua illanviettoihin?
Kieltämättä minuakin kiinnostaa asianosaisten ikä, koska tuo baarissa ravaaminen kuulostaa junnujen touhulta. 21-wee ja kreisibailut!
ei mieheni ravaa baarissa kännäämisen takia. ja käy muutenkin harvoi. kolmen vuoden aikana käynyt noin 5 kertaa. Käy siellä istumassa iltaa ja kuuntelemassa musiikkia kavereiden kanssa. Ei siinä muuten mitään, mut jos sieltä noin hienoja naisia löytyy ja uudestaankin pitää hänen kanssaan päästä niin se ärsyttää.
mä sanon kanssa että olis kiva kun vietettäs iltaa täällä, mut tää nainen on mun miehelle niin uus tuttavuus että tuskin tulis. ei mun mies ole edes varma että tietääkö se nainen et mies on varattu ja isä. ei mies sitä peittele, mutta kun ei kuulemma tainu olla paikalla silloin se nainen kun mies asian mainitsi.
mutta tiedä nyt sit mitä uskoa..
ap
Mitä se haittaa jos miehesi kutsui sitä naista kauniiksi - haluaisitko mieluummin että ei olisi sulle rehellinen? En ymmärrä miten tuollaisesta voi olla mustasukkainen... kaivat itsellesi kuoppaa teidän suhteessa. Nyt ryhtiliikettä peliin! Et voi vahtia miestäsi koko elämää, suhteen täytyy perustua luottamukselle. Ja sinä tarvitset myös paremman itseluottamuksen. Olet vielä kocin nuori joten ehkä se itsevarmuus kasvaa iän myötä. Miehet eivät tykkää vainoharhaisista ruikuttajista. Ota sen sijaan tilanne haltuun jaluota siihen että SINÄ olet se miehesi rakkaus.
mutta vaikea ajatella noin, jos mieheni valitsee mieluummin iltaisin muiden kuin minun seuran ja jättää mut kotiin itkemään. nytkin viimeiset 4 iltaa ollu kavereiden kanssa. ja tänään onkin sit töissä. että siinä ne yhteiset illat. ja sen vähän mitä oli mun kanssa, nukkui sohvalla kun yritin keskustella. ja sit kun kaveri soitti kahville, oli pirtee taas ja lähti vaikka pyysin jäämään. Nyt se on luvannu muuttua, mutta niin se aina sanoo. Kyl mä sille oon sanonu, että jos se jatkaa näin ja mä lähden, se katuu kun näkee mut toisen kainalossa. voin nimittäin itsekin sanoa että näytän hyvältä. en silti tykkää että kehuu minulle toista. kiitos sinulle neuvosta, uritän ryhdistäytyä.
ap
Mä olin ennen todella arka ja epävarma itsestäni, vaikka olen aina ollut mallin mitoissa ja todella kaunis. Nykyisin mulla on sellainen itseluottamus että oksat pois - ja se vetää miehiä puoleen kuin kärpäspaperi. Ei ole enää aikoihin tarvinnut murehtia myöskään missä oma mies juoksee, se tulee kuitenkin aina kotiin mun viereen yöksi ja tiedän että peittoan muut sen tapamat naiset mennen tullen ;)
Keskustele miehesi kanssa noista hänen menemisistään hyvässä hengessä. Fakta on että joskus täytyy päästä ulkoilemaan ja tuulettamaan päätä, mutta sen pitäisi koskea myös sua! Älä suostu yksin lastenhoitovuoroon illasta toiseen. Musta se on ok jos miehesi harvoin käy, mutta jos joka ilta niin prioriteetit ei ole hänellä kohdillaan... Tsemppiä teille!
t. N32
Mä olin ennen todella arka ja epävarma itsestäni, vaikka olen aina ollut mallin mitoissa ja todella kaunis. Nykyisin mulla on sellainen itseluottamus että oksat pois - ja se vetää miehiä puoleen kuin kärpäspaperi. Ei ole enää aikoihin tarvinnut murehtia myöskään missä oma mies juoksee, se tulee kuitenkin aina kotiin mun viereen yöksi ja tiedän että peittoan muut sen tapamat naiset mennen tullen ;)
Keskustele miehesi kanssa noista hänen menemisistään hyvässä hengessä. Fakta on että joskus täytyy päästä ulkoilemaan ja tuulettamaan päätä, mutta sen pitäisi koskea myös sua! Älä suostu yksin lastenhoitovuoroon illasta toiseen. Musta se on ok jos miehesi harvoin käy, mutta jos joka ilta niin prioriteetit ei ole hänellä kohdillaan... Tsemppiä teille!
t. N32
Kieltämättä minuakin kiinnostaa asianosaisten ikä, koska tuo baarissa ravaaminen kuulostaa junnujen touhulta. 21-wee ja kreisibailut!
Vai meinaatko tosissasi että vain nuoret käyvät joskus jossakin?
Aika paksu väite :)
Olen myös ollut aina hoikka, synnytyksen jälkeenkin heti hoikassa kunnossa. Välillä ajattelenkin että mä näytän hyvälle ja mun mies ei löydä parempaa, mut nyt kun kuulostaa siltä että löytyi joku joka on kuten minä, niin miten sen kanssa kilpailla?
Haluan antaa mieheni käydä ulkona, ei se haittaa, mutta tuntuu että jään ainna toiseksi.Ja ei hän usein käy, varsinkaan baarissa. Kahvilla melko usein, mutta onneksi ne eivät ole pitkiä reissuja, paitsi joskus saa soitella perään. Pääsem itse harvoin ulos, mutta kyllä mieheni yrittää parhaansa mukaan. minä vain käyttäisin illan mieluummin mieheni kanssa kuin muiden. yritän saada paremman itseluottamuksen. mieheni kehuu minua, mutta teot eivät ole vastanneet sanoja.
ap
mutta ajatteleeko ap ja muutamat muut, että suhteen pointti on se että näyttää hyvälle?
Kamalan lapsellista tekstiä.
Olen myös ollut aina hoikka, synnytyksen jälkeenkin heti hoikassa kunnossa. Välillä ajattelenkin että mä näytän hyvälle ja mun mies ei löydä parempaa, mut nyt kun kuulostaa siltä että löytyi joku joka on kuten minä, niin miten sen kanssa kilpailla?
Haluan antaa mieheni käydä ulkona, ei se haittaa, mutta tuntuu että jään ainna toiseksi.Ja ei hän usein käy, varsinkaan baarissa. Kahvilla melko usein, mutta onneksi ne eivät ole pitkiä reissuja, paitsi joskus saa soitella perään. Pääsem itse harvoin ulos, mutta kyllä mieheni yrittää parhaansa mukaan. minä vain käyttäisin illan mieluummin mieheni kanssa kuin muiden. yritän saada paremman itseluottamuksen. mieheni kehuu minua, mutta teot eivät ole vastanneet sanoja.ap
mieheltä selvitä valehtelustaan.Myönsi että on hankkinut sen numeron takaisin, mutta kuulemmma vasta myöhemmin sinä päivänä, ja että se numero minkä minä näin oli väärä, oli keksinyt sen itse sinne minua hämätäkseen. Olin ottanut tietenkin sen numeron ylös, ja mies sitten lupasi näyttää ettei ole enää sama numero kuin aamulla. no olihan se edelleen sama numero, eli taas tuli pieni valhe mieheni suusta. Ja vieläpä kun pyysin näyttämään sen numeron mieheni kieltäytyi ja sanoin että sano nyt mikä se numero on, niin luetteli sen kuin apteekin hyllyltä! ei muka ole tärkeä nainen, pelkkä ystävä mutta silti osaa hänen numeronsa ulkoa. hah. hauskaa uutta vuotta vaan minulle.
ap