Lue keskustelun säännöt.
Onko joku kiva naisihminen juuri nyt ihan yksin
24.12.2010 |
länsi-Vantaalla? Meillä olis kinkkuu, laatikkoo ja seurankaipuuta...viinii voisit tuoda lisää. :)
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja meillekkin kelpaisi mukava seura
ei ap
Vedä kätees