Paljonko saitte rahaa joululahjaksi?
Kommentit (21)
poika sai 20e s-ryhmän lahjakortin ja tyttö 25e lahjakortin erääseen harrastukseensa liittyvään liikkeeseen. Eli ei varsinaisesti rahaa. Koko perhe (5hlö) sai 100e mun mummolta käytettäväksi johonkin yhteiseen juttuun. Mummo ei jaksa pyöriä enää kaupoilla, mutta haluaa muistaa jotenkin.
Me saatiin rahaa + lahjakortteja 190 euron edestä. Taitaa olla ennätys. Minä sain 25 euroa, mies 75 euroa ja molemmat pojat 45 euroa.
toivottavasti kaikilla on ollut enempi mielikuvitusta kuin etta rahaa antavat.
Paketeista tuli villasukat, teepaketti, suklaalevy ja pyöränvalo.
Rahaa ei tullut lapsillekaan ja pakettejakin onneksi vain jotain 6-7 kpl/tenava.
vanhemmiltani sain tonnin.
Mutta tänä vuonna sain jo aiemmin 500e + tonnin kesällä. Siksi jouluna vain 500.
hän pyysi humalassa minulta satasen lainaa vuokranmaksuun. Hyvää joulua tosiaan.
noin 45 000 :)
Elämäni paras joululahja!
Itse sain lisäksi 70 euron lahjakortin.
mutta meillä isovanhemmat antaa molemmat joka vuosi 500 että sitten itse ostetaan koko perheelle lahjoja, että omia rahoja ei koskaan joululahjoihin edes mene. =)
Saan joka joulu vanhemmiltani 20e, samoin mieheni 20e.
Minulla on eläkkeellä olevat opettaja vanhemmat.
mun mielestä raha ei oo mikään joululahja, lahjakortit taas on vallan mainioita.
450 euroa.
Omat vanhempani ovat niin köyhiä, että heiltä ei rahaa riitä lahjaksi asti enkä sitä kyllä odotakaan.
Äiti antoi 500 ja isä 200. Lapset saivat lahjakortteja ja rahaa kummeilta ja mummeilta.
150e ja viinilaseja, aterimet, palan Nomination-rannekoruun, yöpaidan, kirjan ja suklaata.
ollaan kaikki työssäkäyviä aikuisia tai alaikäisiä lapsia.