Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Milan kuvat on hävinny sieltä blogista ja tilalla on tavis kuvia?

Vierailija
24.12.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lapset eivät jaksa katsella niitä ja nukahtavat itsekin, mä ostan sen ihmekirjan heti omilleni :D

Vierailija
2/18 |
27.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin kuviin tulee jokaiseen oma tarina mukaan, ei siis ole pelkkä kuvakirja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kasvanut sen verran, ettei nuo unikuvat enää onnistu.

Vierailija
4/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä kuvia käytettiin ympäriinsä luvatta. Tästä syystä homma loppui.

Vierailija
5/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuvat pois sen takia, kun äitinsä tekee kirjaa.

Hesarissa oli juttua:

Jouluna Mila muuttaa vanhempiensa kanssa Amerikkaan kivaan taloon Los Angelesin Venice Beachille.

Siellä hänen äitinsä tekee lastenkirjaa, joka julkaistaan koko englantia puhuvassa maailmassa ja monessa muussakin maassa ja jonka päähenkilönä on Mila.

Mila's Daydreams -blogi sai viime kesän aikana valtavasti seuraajia eri puolilta maailmaa.

Elokuussa amerikkalaisen ABC-kanavan uutiset halusivat jo haastatella Adelea, ja syksyllä suuret amerikkalaiset kirjankustantamot kilpailivat hänestä.

Nyt Adelella on sopimus kahdesta kirjasta newyorkilaisen Harper Collins -kustannustalon lastenkirjoihin erikoistuneen Balzer & Brayn kanssa ja agentti kansainvälisiä bestseller-kirjailijoita luotsaavasta Writers Housesta.

Kirjaan tulee kuvien lisäksi vähän tekstiä.

Vierailija
6/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne kuvat julkaistaan kirjassa.

Olisiko kuvat pois sen takia, kun äitinsä tekee kirjaa.

Hesarissa oli juttua:

Jouluna Mila muuttaa vanhempiensa kanssa Amerikkaan kivaan taloon Los Angelesin Venice Beachille.

Siellä hänen äitinsä tekee lastenkirjaa, joka julkaistaan koko englantia puhuvassa maailmassa ja monessa muussakin maassa ja jonka päähenkilönä on Mila.

Mila's Daydreams -blogi sai viime kesän aikana valtavasti seuraajia eri puolilta maailmaa.

Elokuussa amerikkalaisen ABC-kanavan uutiset halusivat jo haastatella Adelea, ja syksyllä suuret amerikkalaiset kirjankustantamot kilpailivat hänestä.

Nyt Adelella on sopimus kahdesta kirjasta newyorkilaisen Harper Collins -kustannustalon lastenkirjoihin erikoistuneen Balzer & Brayn kanssa ja agentti kansainvälisiä bestseller-kirjailijoita luotsaavasta Writers Housesta.

Kirjaan tulee kuvien lisäksi vähän tekstiä.

Vierailija
7/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myynyt oikeuksiaan, omistaa ne selkeästi itse edelleenkin, vaan kyllästyi kuvien luvattomaan käyttöön. Pyytääkin blogissaan mailaamaan, mikäli joku näkee kuvia luvattomasti käytössä (mm. löytyi mainosbannerista animoituina).

Kyse ei ole vain kuvien copyright-asiasta, vaan ennen kaikkia heidän omasta lapsestaan. Tietysti voidaan kysyä luopuivatko vanhemmat lapsen oikeuksista yksityisyyteen laittaessaan kuvat blogiin...

Vierailija
8/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko salaa kateellisia kun joku on keksinyt noinkin yksinkertaisen idean ja päässyt sen avulla Losiin. Itse hytisette täällä pakkasissa eikä oo päässä yhtään ideaa

Vierailija
9/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko salaa kateellisia kun joku on keksinyt noinkin yksinkertaisen idean ja päässyt sen avulla Losiin. Itse hytisette täällä pakkasissa eikä oo päässä yhtään ideaa

Olen itsekin ulkomailla, ei syytä kateuteen. Ja eikös se sinne Losiin mene miehensä siivellä?

Vierailija
10/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ulkomailla, ei syytä kateuteen. Ja eikös se sinne Losiin mene miehensä siivellä?

Pystytkö todistaa että oot ulkomailla?

Vierailija
11/18 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö todistaa että oot ulkomailla?

Jokainen pääsee ulkomaille, senkun menee vaan.

Vierailija
12/18 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvoista, jotka on puettu ötököiksi yms oli Anne Geddesin, vai olenko ihan väärässä?

Vierailija
13/18 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustannussopimus jo yhdestä kirjasta ja työstää toista HS mukaan.

Olihan noita muitakin samanlaisia kuvantekijöitä joten ei originelli-idea, mutta tarpeeksi lukijoita ja potentiaalia kortteihin, kirjoihin jne.

Vierailija
14/18 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/18 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kirjasta tulee lastenkirja. Harvemmin lapset jaksavat katsella nukkuvan vauvan kuvia kovin pitkään.

Vierailija
16/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä maistuisi Losiin meno sillä, että nappaa pari kuvaa nukkuvasta vauvastaan äitiyslomalla!:)

Ei kuka tahansa suomalainen ole saanut julkaistua kirjaa jenkeissä?sillähän voi oikeesti tienata miljoonia!

Vierailija
17/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuossa blogissa oli se idea, että joka pv otetaan kuva nukkuvasta vauvasta ja taustalavastus on tehty omista arkisista tavaroista ja asioista. Ei fotoshoppausta ja kalliita stylistejä :-)

Ja hienosti onnistuikin! Adele itse taisi kertoa jossain vaiheessa, että vauva ei nuku enää samalla lailla, tekee hampaita tjsp ja jouluksi teki joulukalenterin omaan perheeseen liittyvistä aiheista.

Vierailija
18/18 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milan 2-uloitteisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan