Kauhee homma koota Harry Potter -legolinnaa!
Onneksi avattiin lahjat aamusta heti :) Nyt ei olla vasta kuin 1 vihko saatu koottua, 2 vielä jäljellä... Tässähän menee koko päivä! Välillä taukoilemassa. Hyvää joulua kaikille!
Kommentit (7)
No sit olis puolet osista hukassa. Minä kokoan suurimman osan, lapsi ne mitä osaa.
hän kokee että duplot on liian lapsellisia hänen lapselleen, pitää olla pikkulegoja. No äiti sitten rakentaa ne systeemit ja lapsi leikkii niillä ja meillä käydessään leikkii ja rakentaa oman samanikäisen poikani duploilla.
lapset tekee taloja yms mutta eikös olis järkevää että toi linna olisi edes kerran kasassa niin kuin kuuluukin? 9vee itsekin totesi että saisi sen valmiiksi joskus ensi vuoden puolella - jos siihen mennessä palat pysyy tallessa edes. Ei kuulemma anna kenenkään muun edes tuolla leikkiä jotta pysyisi ehyenä... Kyllä mä sen mielelläni hänelle kokoan että saa mieleisensä.
Juu ja Dublojakin meillä on monta laatikollista ja leikkii se vielä niilläkin.
Joskus jos on oikein iso legopaketti (esim. just toi Harry Potter linna) niin haluaa että mä etsin hänelle osat niin hän rakentaa. Ja ei sitä tarvii kerralla loppuun rakentaa, mutta yleensä on viimeistään seuraavana päivänä valmis ja ihan lapsen rakentamana.
Meidän 6 v (eikä myöskään 9 v ja 11 v) hukkaa osia mihinkään. Ne voi kaataa myös isoon kulhoon jos pelkää niiden salaperäistä katoamista (esim. meillä 1 v voi ryöstää niitä jos ylettyy).
Mikä siinä linnassa oli muuten ikäraja?
mies koonnut tänään 2 Star Wars paketti ja kokoaa lego peliä.
Pojat kyllä niillä leikkivät ja joka jouluna haluavat lego paketin.
Kaikki edellisten vuosien kokoonpanot on sälänä jossain.
Lapsen lapsille menee kaikki legot joskus aikanaan.
...yksi 35-vuotias diplomi-insinööri ja 6-vuotias poika. En tiedä, kumpi on enemmän innoissaan.
Minä kokoan suurimman osan, lapsi ne mitä osaa.