Mä ainakin uskon Jeesuksen pelastavan minut, koska olen tai ainakin pyrin olemaan kuin hän!
Olen Jumalan tytär ja uskon hyvään, enkä pahaan. En usko materiaan, vaan henkiseen hyvyyteen toisia kohtaan ja haluan myös opettaa sitä tuleville lapsilleni.
Ihmettelen suuresti, miten nykyvanhemmat ovat niin hukassa, etteivät opeta lapsilleen mitään pysyviä arvoja ollenkaan???
Raamatussa on oikeasti kaikki se, mitä miehen tai naisen tai perheen pitää ikinä tietää!
Uudesta testamentista kannattaa alkaa lukea, koska se kertoo siitä, miten Jeesus tuli ja pelasti meidät! Vanha testamentti kertoo ajasta ennen Jeesusta, jolloin meillä ei olisi ollut mitään toivoa.
Mutta Jeesus antoi meille ihan helpon toivon! Ei tarvitse mitään muuta kuin aidosti uskoa!
Kommentit (5)
Olen Jumalan tytär ja uskon hyvään, enkä pahaan. En usko materiaan, vaan henkiseen hyvyyteen toisia kohtaan ja haluan myös opettaa sitä tuleville lapsilleni. Ihmettelen suuresti, miten nykyvanhemmat ovat niin hukassa, etteivät opeta lapsilleen mitään pysyviä arvoja ollenkaan??? Raamatussa on oikeasti kaikki se, mitä miehen tai naisen tai perheen pitää ikinä tietää! Uudesta testamentista kannattaa alkaa lukea, koska se kertoo siitä, miten Jeesus tuli ja pelasti meidät! Vanha testamentti kertoo ajasta ennen Jeesusta, jolloin meillä ei olisi ollut mitään toivoa. Mutta Jeesus antoi meille ihan helpon toivon! Ei tarvitse mitään muuta kuin aidosti uskoa!
ja niin ovat kaikki muutkin ihmiset. Omilla teoillamme emme Jumalan eteen kelpaa. Meidän pitää tunnustaa olevamme syntisiä ja antaa Jeesuksen pestä meidät verellään puhtaaksi. Jeesus kuoli Golgatalla, jotta me saisimme pahat tekomme anteeksi. Kaikki hyvä, mikä meissä on, tulee Jumalalta ja kaikki hyvät teot kumpuavat Jumalan rakkaudesta. Itsessään meissä ei ole mitään hyvää.
kun olet niin synnitön ja täydellinen, Jumalan Tytär. Hah.
Kiva, että alennuit tänne meidän tavallisten ihmisten pariin av:lle =). Nautihan nyt joulusta, kohta alkaa taas vaalitaistelu ja käsittääkseni sinulla siinä on ihan kädet täynnä töitä, jos meinaat eduskunnassa pysytellä..
mutta ei kehoittanut viettämään syntymäpäivään, koska ne siihen aikaan olivat vain pakanallisten tapa. Raamatussa kerrotaan kaksista syntymäpäivistä, molemmissa kuoli ihmisiä mm. synttärisankari.
Juutalaisen opin mukaan ( samoin islamin)synttäreiden vietto on väärin.
Sun silmien alla on hirveet pussit valvomisen takia, mene nukkumaan niin saat pääs selvitettyä.
herran pieksut, jumalan tytär.. kaikkea sitä saakin lukea..