Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö te tunne, vai eikö teitä kiinnosta Raamatun opetukset?

Vierailija
24.12.2010 |

Sen takia suomalaisilla menee niin huonosti, kun teillä ei ole sitä auktoriteettia uskosta!

Miten kukaan voi luulla itse tietävänsä parhaiten, miten asiat hoidetaan, miten lapsia kasvatetaan jne.

Varsinkaan ne mammat, jotka ostavat lapsilleen kaiken, ovat itse aina poissa, kuskauttavat tanssitunneille tms, mutta eivät oikeasti ehdi olla läsnä omalle lapselleen?

Lapsetkin ovat vaan tuotteita siinä uran sivussa? Kyllä lapsi varmaan rakastaa kun saa niin paljon hienompia vaatteita kuin muilla?

Narsistenja noista kasvaa, ihan tosi!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi itse ensin opetella kirjoittamaan, ennen kuin tulee muita sivistämään.

Uskovaiset usein luulevat, että oman liikkeen ulkopuolella olevien keskuudessa vallitsee arvotyhjiö. Se tästä viestistä paistaa surullisesti läpi.

Itse olisin huolissani enemmän siitä, kuinka läsnä lapsilleen ovat ne vanhemmat, joille syntyy jälkeläisiä kuin liukuhihnalta. Enemmän tuuliajolla olevia lapsia tunnen uskovaisten piireistä, kuin uraa tekevien vanhempien keskuudesta.

Vierailija
2/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä raamatun oppeja minun tulee noudattaa, kun siellä on monia aika outoja juttuja. Niin olen sitten päättänyt pärjätä ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapsellani on tosi hienoja vaatteita, ja SILTI tuli ihan hirmu hyvää palautetta päiväkodista lapsen sosiaalista taidoista, eli ei ainakaan tässä vaiheessa vaikuta narsistilta, vaikka käy siellä tanssitunneillakin, ja välillä isänsä kuskaa, jos minulla muuta menoa.

Vierailija
4/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Tätä Raamatun neuvoa tulkiten meillä piiskataan lapset joka toinen lauantai.

Vierailija
5/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että kaikki on ennalta määrättyä jo aikojen alussa, joten mitä sitä suotta tosiaan tänne kirjoittelemaan kirjoitusvirheineenkin kaikkineen..

ap.

Rukoilen silti teidänkin puolesta iltarukoukseni pian!

Vierailija
6/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todellakin läsnä lasteni elämässä.

Ja lapseni saavat esim. koulussa kehuja empatiakyvystään, toisten huomioimisesta ja hyvistä arvoista.

Jos nyt oikein halutaan kärjistää niin tunnen pari uskovaista perhettä, joissa vanhemmat eivät todellakaan ole läsnä lastensa elämässä.

Vierailija
7/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jeesukseen uskovalle sitä ei ole.

Vierailija
8/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Jeesukseen uskovalle sitä ei ole.

Vierailija
9/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse? Pääsee taivaaseen tai joutuu ikuiseen kadotukseen :D

Vierailija
10/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harva niitä tuntee, monet kirkossa käyvät uksovaisetkin uskovat ihan sellaisia millä ei ole mitään tekemistä Raamatun kirjoitusten kanssa,he eivät ole ikinä tarkastaneet asiaa, uskovat sen mitä muut käskee uskoa, kuten esim. Joulu ja Jeesuksen syntymäpäivä, ne on satua millä ei ole Raamatullsita pohjaa.

http://www.dlc.fi/~etkirja/joulu.htm

Vierailija
11/11 |
24.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ilman Raamattuakin. Rakkautta, rajoja, läheisyyttä, hyvä ilmapiiri kotona ja asiat hyvin kotona. Ei päihdeongelmia, taloudellisia tai sosiaalisia ongelmia. Lapsia opetetaan kunnioittamaan itseään, muita ihmisiä ja luontoa. Tällä kaikella pääsee jo hyvin pitkälle :)