Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kohta neljävuotias tyttäremme kiljuu täyttä kurkkua EI! EI!, kun häntä viedään suihkuun?

Vierailija
23.12.2010 |

Vesi on kädenlämpöistä, mutta riehuu kuin viimeistä päivää viettäisi aina suihkuun menon yhteydessä. Hiusten pesu liki mahdotonta.

Kylpyammeeseen vaahtokylpyyn ei suostu edes istumaan, vaan seisoo ammeessa ja huutaa MÄ EN HALUU, MÄ EN HALUU!!!!!!

Nim. Jöröjukan äiti

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tytöltäsi. Ei siinä pesullemeno tilanteessa, vaan sitten kun on rauhoittunut. Kyllä neljä vuotias osaa kertoa, jos on jokin "oikea" syy, eikä vaan kyse kiukuttelusta...

Vierailija
2/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Oletko kuullut sellaisesta kuin aistiyliherkkyys? Googleta ja mieti sopivatko muut oireet. Meillä tytöllä tehtiin 5 vuotiaana diagnoosi. Siihen asti aina olen miettinyt, että miten voi olla niin vaikeaa moni asia. Diagnoosin jälkeen meillä moni asia saanut selityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän EI HALUA.

Vierailija
4/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v. pojalta. Tiedä sitten mikä on syynä mutta pesulle meno on ainainen tappelun aihe.

Vierailija
5/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ihan samanlaista, hyvin harvoin mentiin suosiolla. Ja usein sitten pois lähtö myös samaa showta..

Vierailija
6/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet suihkuta kasvoja lainkaan etkä muutenkaan anna kasvoille mennä pisaraakaan vettä. Ja sitten pidät lupauksesi.

Vierailija
7/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi käydä pesulla kastelematta kasvoja? MIten ne kasvot sitten pestään, ne ovat kuitenkin usein vähän ruuassa ja räässä jo yhden päivän jäljiltä. Kyllä sen alpsen pitäisi tottua suihkuun ja peseytymiseen jos joka ilta sama homma edessä. Kannattaa koittaa ostaa yhdessä lapsen kanssa jotain hauskaa ja hyväntuoksuista suihkusaippuaa, pääsee siinä itse osallistumaan pesuasioihin. Nyt on monenlaista suihkusaippuaa lapsille kivoissa pakkauksissa.

Vierailija
8/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. pyyhitään kostealla jo heti ruoan jälkeen. Etkö tosiaankaan tee niin? Kasvot voi myös hellästi pestä hammaspesun yhteydessä lavuaarin yllä. Tai keksiä joku muu vaihtoehto, kyllä niitä on.

Vierailija
9/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei käytetä pesunainetta ollenkaan. Vaan kylvyssä on vesileluja. Pesette sitten seuraavalla kerralla paremmin. Aikuiset tekee kaikesta niin tehokasta, ja varmaan lapsi paran pää pestää väkisin kauheassa silmiä kirvelevässä saippuavaahdossa joka kerta tappelulla.

Vierailija
10/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain silmiä kirvelevää shampoota.

Tai sitten on pesty jollain suihkusaippualla hiuksetkin, ja nehän kirvelee kyllä silmiä.

Vierailija
11/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho rikki limakalvoilta?

Vierailija
12/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päivittäistä suihkua, koska se on liikaa. 4v. yleensä haluaa olla likaisia, sanoi mulle th eli ikään kuuluva juttu.

Vierailija
13/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu välillä, että joutuu kylmällä vedellä pesemään, mutta lasten mielestä on sopivaa.

Vierailija
14/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vauvana kylpyyn. Vettä ei saanu mennä päähän, erityisen hankalia oli kasvot ja korvat. Ja on muuten yhä, lapsi on 10v. On aistiyliherkkä. Myös hiustenleikkuu on hankalaa eikä hän suostu pukemaan jäykistä kankaista tehtyjä vaatteita päälle (esim. farkkuja).

Vierailija
15/15 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesuvaahtoa, joka on täysin valumatonta. Suosittelen! Pesen sillä lapseni hiukset. Lapsi 3 v on myös innoissaan kun saa itse laittaa vaahtoa hiuksiin, se on helppoa, koska tuote ei tosiaankaan valu yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi