Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on paras naistenlehti?
Kommentit (8)
Kohta nanny tuo lapseni puistosta ja laitamme reimatekit naulakkoon ennen broileritartar-pihvien nauttimista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
trendi ja kotivinkki tulee heti perästä. Minusta Me naisissa ei ole liikaa mainoksia, kuten Gloriassa tai Avotakassa tms.
Anna myös ok.
Kauneus & terveys asiallinen, vaikka aihepiiri rajoittunut.
Voi tietysti olla että joku haluaa naistenlehdeltään juuri niitä.
Siinä on hyvää ja mielenkiintoista asiaa, eikä pelkkiä mainoksia ja juoruja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vittu miten akkamaisia jätkiä siinä on elvistelemässä kamaline autoineen.
aika paskoja myös juppimaiset TM ja Tuulilasi. Itse en niistä niin tiedä, mut ukko aina haukkuu niitä ja naureskelee jutuille.
Alue: Aihe vapaa
Maksatko siis mainoksista?