Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joku muu töissä joulun aikana?

Vierailija
23.12.2010 |

minä menen huomenna aattona valvomaan - 3 yötä edessä. Jotenkin ihan ok, ehtii viettää aaton kunnolla ja sit illalla ennen klo 21 lähden.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa pyhä jonka olen vapaalla, tosin sitten tapaninpäivän illaksi töihin.

Vierailija
2/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä kolmonen kysyit minulta. Joo, on 4 kpl (7,15,16,18v). Synnärillä olen töissä ja kaikilla tietty välillä huonoja vuoroja, ei voi ajatella että ne joilla lapsia ei tarttisi tehdä niitä. Nukun joulupvnä neljään asti, sitten mennään miehen äidin luo syömään, tapaninpäivänä nukun taas neljään ja sit mun vanhempien luo syömään. Lapset tietty tottuneet tähän, että äidin oltava joskus töissä kun ois kivempaa olla kotona. Mun mielestäni kuitenkin jouluaaton iltavuoro on se pahin vuoro (niin kaikkai meillä ajattelee), ja siinä olin v -01 viimeksi eli ei niin usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan päivällä hyvin, niin kai sekin sitten menee. Hyvää Joulua sinulle:))

Vierailija
4/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aattona aamu, joulupäivänä ilta ja tapanina aamuvuoro - että näin se joulu menee. Viime vuonna oli joulun muuten vapaalla paitsi tapanina iltavuorossa....Mut toi aattoilta olis "pahin" työvuoro jos kohdalle sattuis, mulla lapset 8, 10 ja 14 v.

Vierailija
5/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatto ilta

joulupäivä aamu

tapani aamu

Lisäksi uuden vuoden aatto ilta

Tähän malliin menty 10 vuotta, perheetön sinkku kun olen. Teen kaikki mahdolliset pyhät, mutta juhannusta en millään haluaisi tehdä. Silti joudun siitäkin aina tappelemaan että saisin vapaaksi.

Vierailija
6/6 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten aamulla kotiin avaamaan lahjoja (asun usassa) muun perheen kanssa. sita seuraa useamman tunnin paivaunet jonka aikana mies, kaly ja anoppi laittavat ruoat valmiiksi ja lapset leikkivat lahjoillaan. ja tapanina taas yoksi toihin.