Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkasessa selviytyminen on vain asennekysymys

Vierailija
23.12.2010 |

*hokee itselleen sulatellessaan sinistyneitä varpataan*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa ostaa kunnon talvivaatteita niin pulassapa on. Eipä niitä paljon kyllä ole kaupoissa myytävänäkään ainakaan näissä köyhän kansan taviskaupoissa. Siinä ei auta asenteetkaan.

Vierailija
2/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen selvinnyt talven ohuella syystakilla koska ei ole ollut varaa ostaa talvitakkia ja vanha meni pilalle. Olen pärjännyt kerrospukeutumisella ja pysymällä liikkeessä siellä ulkona. Itseneulottu kaulaliina, parit halvat sukat päällekkäin jne. ei varmasti kaada kenenkään budjettia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen selvinnyt talven ohuella syystakilla koska ei ole ollut varaa ostaa talvitakkia ja vanha meni pilalle. Olen pärjännyt kerrospukeutumisella ja pysymällä liikkeessä siellä ulkona. Itseneulottu kaulaliina, parit halvat sukat päällekkäin jne. ei varmasti kaada kenenkään budjettia...

Mä pärjään tuolla ulkona mainiosti ihan lyhythihaisella t-paidallakin. Jalassa farkut ja sandaalit. En ole sen enempää vaatteita tarvinnut koskaan. Mitkä luuseri oikein olet?

Vierailija
4/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiihdin kesät talvet kouluun. Aina ei ollut kenkiä, mutta kouluun piti mennä.

Vierailija
5/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiihdin kesät talvet kouluun. Aina ei ollut kenkiä, mutta kouluun piti mennä.

Vierailija
6/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa ostaa kunnon talvivaatteita niin pulassapa on. Eipä niitä paljon kyllä ole kaupoissa myytävänäkään ainakaan näissä köyhän kansan taviskaupoissa. Siinä ei auta asenteetkaan.

Villapaidat ja kalsarit ei maksa juuri mitään. Kahdet tai kolmet pitkät alusasut (mallia halpahalli) ja siihen villapaita päälle niin pärjää takuu varmasti pakkasessa. Kengät sen verran isot että mahtuu useammat villasukat...

Nää on nää uusavuttomat, jotka luulee että pakkasessa tarvitaan jotakin hightech kuteita... Milläköhän sitä on ennen pärjätty...

Vierailija
7/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaidat ja kalsarit ei maksa juuri mitään. Kahdet tai kolmet pitkät alusasut (mallia halpahalli) ja siihen villapaita päälle niin pärjää takuu varmasti pakkasessa. Kengät sen verran isot että mahtuu useammat villasukat...

Nää on nää uusavuttomat, jotka luulee että pakkasessa tarvitaan jotakin hightech kuteita... Milläköhän sitä on ennen pärjätty...

Tuntuu nuo deekutkin pärjäävän ihan hyvin vaatekeräyksistä löydetyillä kuteilla

Vierailija
8/8 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mahtoi olla kiva hiihtää kouluun = D

kyllä siitäkin sisulla selvittiin. Toista se on nykyajan pullamössönuorisolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme